TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "ID this track"-tråden
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
lirad av J00f på GTG igår:
http://www.trance.se/idtrancer.mp3
Skulle behöva hjälp med att IDa en låt Digweed lirade i somras! 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=297290
Hejje!
Behöver hjälp med ett hardstyleklipp (clip1) som ligger på
http://hem.passagen.se/ichiban/mb.htm
Varning för en del höga skrik! (De är från våning 5 sista MB kryssen) 
| quote: |
| Originally posted by SwedeTrance Hejje! Behöver hjälp med ett hardstyleklipp (clip1) som ligger på http://hem.passagen.se/ichiban/mb.htm Varning för en del höga skrik! (De är från våning 5 sista MB kryssen) |
| quote: |
| Länken funkar nicht ;( |
[[ LINK REMOVED ]]
| quote: |
| Originally posted by benni [[ LINK REMOVED ]] |
ja, fast det är taget från ett GPal set, han kan köra riktigt bra också 
Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade...
http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3
http://www.djlaszlo.com/temp/id/funkyhouse_rivera.mp3
Robbie Rivera spelade de den 28:e december i ett radioset jag råkade snubbla över.
edit: här är en till, från samma set: http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse2_rivera.mp3
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade... http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3 http://www.djlaszlo.com/temp/id/funkyhouse_rivera.mp3 Robbie Rivera spelade de den 28:e december i ett radioset jag råkade snubbla över. |
Tackar 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Tackar |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade... http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3 |


| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Syke 'n Sugarstarr - Watching You ![]() Här är några jag gärna skulle vilja ha IDade: http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=...MJ0U3SWQMY873SH Speciellt nummer 10! |

| quote: |
| Originally posted by Laszlo Tack.. ![]() Dessa kände jag igen av dina: 02: Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Remix] 09: Paul van Dyk - Crush |
femman är Marco V - Recovered. 3an känner jag igen sjukt väl. har den liggande här nånstans till och med =)
är ganska säker på att den är M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive (Benicio Mix)
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 femman är Marco V - Recovered. 3an känner jag igen sjukt väl. har den liggande här nånstans till och med =) |
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 är ganska säker på att den är M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive (Benicio Mix) |
Tack!
är det house lr trance ?
| quote: |
| Originally posted by Braxen är det house lr trance ? |
Digweed som spelade den!
04an = white stripes - seven nation army (rmx?)
06an = airwave - ..vafan heter nu låten, riktigt maffig iaf ..
hm 2st iaf .. säkert nån som id'at dom innan mig ändå

| quote: |
| Originally posted by Braxen 04an = white stripes - seven nation army (rmx?) 06an = airwave - ..vafan heter nu låten, riktigt maffig iaf .. hm 2st iaf .. säkert nån som id'at dom innan mig ändå |



Airwave - Innerspace 
| quote: |
| Originally posted by Braxen Airwave - Innerspace |
Men tack för hjälpen 
ajjjdiiiiii!!!!
blir ju helt till mig när jag hör denna ch00nen...helt sjukt vad drivande den är...snott från Sasha & James Zabiela - Live Pacha (2004.08.05.)....låten är inte ID:ad i tracklistingen, men förhoppningsvis har någon i dagsläget lyckas komma på vilken låt det är...
SAMPLE
spank you on forehand....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.