TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie wtf... is dit op een woensdag??? |
vandaar dat ik er naar toe ga
god bless onze lieven heer
Hmm... kheb sponsoring nodig... 
ik zal waarschijnlijk ook weer aanwezig zijn 
| Originally posted by Jasperovitsj I feel so n00b right now... Toch bedankt Nyah! En what do you think guys, de trein van 20u34? Geen overstap nodig en dan zijn we op een schappelijk uur ginder... |
| Originally posted by eieregooie Hmm... kheb sponsoring nodig... |
| Originally posted by Nyah toch geen hollander zeker?? |
Ach, ik weet wie het zegt
En het komt niet vaak voor dat ik zonder geld zit hoor gelukkig... maar nu dus even wel 
Kzal er nie bij kunnen zijn
Heel Belgi� maakt de brug vrijdag, behalve bij ons op school... T is toch godgeklaagd.
Aan de andere kant, als het weer zo lekker vol gaat worden als bij ti�sto, en hetzelfde breezervolkje erop afkomt, is thuisblijven misschien nog niet zo slecht...
| Originally posted by lemon squash als het weer zo lekker vol gaat worden als bij ti�sto, en hetzelfde breezervolkje erop afkomt, |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik hoop �cht van niet... |
Gezellig druk mag het voor mij zeker worden, maar ik hoop gewoon dat ik er nu g��n 30 minuten over doe om tot aan de wc's te geraken! 
Gij wilt gewoon tieten rond u oren krijgen !

wel , ik ben in augustus naar ferry corsten geweest in versuz (was dus wel nog voor nederlandse tmf awards waarin ie wat gepromoot werd)
en ik had genoeg plaats om te dansen, echt veel vrije ruimte
ik stond op eerste rij en was op 1 meter afstand van de dj booth, dus mensen konden gewoon voor mij lopen als ze wat wouden gaan halen om te drinken ofzo
was echt relaxed
Ok�, het is ondertussen al zondag (eigenlijk maandag technisch gezien), dus het wordt misschien tijd om alles wat fatsoenlijk af te spreken?
Ik richt mij nu dus vooral tot de mensen die vanuit Antwerpen met de trein gaan: Ten eerste, wie gaat er allemaal met de trein vanuit Antwerpen? En ten tweede, wanneer willen jullie vertrekken?
Ikzelf heb les tot 18u (en het is de laatste les van dat vak, dus ik moet echt gaan), dus ik kan pas tegen 20u terug in antwerpen zijn. Nu had ik al voorgesteld om rond 20u30 de trein te nemen, dus voor mij zou dit nog altijd ideaal zijn! So, who's with me?
En hoe zit het in de Versuz zelf, gaan we daar ergens om een bepaald uur afspreken, of gewoon door middel van SMS elkaar proberen te vinden? Of ergens afspreken voor de Versuz om nog iets te gaan drinken ofzo?
Details voor verbinding -1-.
ANTWERPEN CENTRAAL
HASSELT V:20:34 A:21:40 01:06 19/05/2004 2920 [IR] TONGEREN
Kzou deze trein nemen, dan zijn we goed op tijd. Bij aankomst nie te lang wachten om door te gaan zodat we niet moeten aanschuiven. Ik ga in de centraal zijn om 19u57.
Sounds good!
Kaidreas, Pumaz en alle anderen die met de trein vanuit a'pen komen, whaddaya think?
Ik zou om 23u buiten de versuz moeten staan voor 2 plaatjes van frednova 
| Originally posted by Jasperovitsj En hoe zit het in de Versuz zelf, gaan we daar ergens om een bepaald uur afspreken, of gewoon door middel van SMS elkaar proberen te vinden? Of ergens afspreken voor de Versuz om nog iets te gaan drinken ofzo? |
hehehe maar sms is eenvoudiger niet?
wat gaan de cue-points nu ongeveer zijn?
ik heb nog les tot 19h ... al reeds enig idee waar'k jullie rond 19.15h kan terugvinden?
@Jasperovitsj : dat van dat sms'n vind'k wel een goed idee ... enkel ... ik heb van niemand een gsm-nummer van de BeTA's ... al�ja, buiten Teknow!z ...
Greetz, despe
PS: ik kijk er zO naar uit e
, gaat feestje worden, kvoel et nu al 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X wat gaan de cue-points nu ongeveer zijn? ik heb nog les tot 19h ... al reeds enig idee waar'k jullie rond 19.15h kan terugvinden? @Jasperovitsj : dat van dat sms'n vind'k wel een goed idee ... enkel ... ik heb van niemand een gsm-nummer van de BeTA's ... al�ja, buiten Teknow!z ... Greetz, despe PS: ik kijk er zO naar uit e , gaat feestje worden, kvoel et nu al |
Zoals Cygnus al gezegd heeft zal ik er ook bij zijn, maar dan wel met een gebroken teen
Ik heb er wel zin in maar ik weet nog niet of ik in een fatsoenlijke schoen ga passen en of ze me dan binnen gaan laten. Hopelijk tot overmorgen Beta's.
groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by Kaidreas 2.btw cygnus geen tijd voor gsm-nummer topic ofzo?? |
| Originally posted by TOR doet dat maar via PM dan zie dat we ineens worden opgebeld door als vrouw verklede 60-plussers die ge�nteresseerd zijn in een afspraakje.. |
| Originally posted by Pumaz Ik zou om 23u buiten de versuz moeten staan voor 2 plaatjes van frednova |