TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Freezel on May-13-2004 12:32:

quote:
Originally posted by eieregooie
wtf... is dit op een woensdag???

Yep, de dag voor hemelvaart, dan zijn we toch vrij vandaar dat ik er naar toe ga

Posted by djcresto on May-13-2004 12:33:

god bless onze lieven heer

Posted by eieregooie on May-13-2004 12:56:

Hmm... kheb sponsoring nodig...

Posted by teknasia on May-13-2004 14:46:

ik zal waarschijnlijk ook weer aanwezig zijn

Posted by Kaidreas on May-13-2004 17:22:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
I feel so n00b right now...

Toch bedankt Nyah!

En what do you think guys, de trein van 20u34? Geen overstap nodig en dan zijn we op een schappelijk uur ginder...

voor mij is dit owkeeej. ik had net hetzelfde uur in gedachte eigenlijk
bedankt nyah voor de uurtjes--->PS

Posted by Nyah on May-13-2004 19:06:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm... kheb sponsoring nodig...

toch geen hollander zeker??

Posted by DeSpErAtOs-X on May-13-2004 20:01:

quote:
Originally posted by Nyah
toch geen hollander zeker??

lol ... *steek*

Posted by eieregooie on May-14-2004 14:20:

Ach, ik weet wie het zegt En het komt niet vaak voor dat ik zonder geld zit hoor gelukkig... maar nu dus even wel

Posted by lemon squash on May-16-2004 15:22:

Kzal er nie bij kunnen zijn Heel Belgi� maakt de brug vrijdag, behalve bij ons op school... T is toch godgeklaagd.
Aan de andere kant, als het weer zo lekker vol gaat worden als bij ti�sto, en hetzelfde breezervolkje erop afkomt, is thuisblijven misschien nog niet zo slecht...

Posted by Jasperovitsj on May-16-2004 16:28:

quote:
Originally posted by lemon squash
als het weer zo lekker vol gaat worden als bij ti�sto, en hetzelfde breezervolkje erop afkomt,

Ik hoop �cht van niet...

Posted by Jakhira on May-16-2004 16:32:

quote:
Ik hoop �cht van niet...

Ik was er niet bij toen met Tiesto maar je hoeft er niet bij te zijn om zo een beetje dat soort volk te kennen.
Ik zou gokken dat het druk wordt, maar ietsje minder

Posted by Jasperovitsj on May-16-2004 16:56:

Gezellig druk mag het voor mij zeker worden, maar ik hoop gewoon dat ik er nu g��n 30 minuten over doe om tot aan de wc's te geraken!

Posted by pooley on May-16-2004 17:22:

Gij wilt gewoon tieten rond u oren krijgen !

Posted by emma on May-16-2004 17:32:

wel , ik ben in augustus naar ferry corsten geweest in versuz (was dus wel nog voor nederlandse tmf awards waarin ie wat gepromoot werd)
en ik had genoeg plaats om te dansen, echt veel vrije ruimte

ik stond op eerste rij en was op 1 meter afstand van de dj booth, dus mensen konden gewoon voor mij lopen als ze wat wouden gaan halen om te drinken ofzo

was echt relaxed

Posted by Jasperovitsj on May-17-2004 00:06:

Ok�, het is ondertussen al zondag (eigenlijk maandag technisch gezien), dus het wordt misschien tijd om alles wat fatsoenlijk af te spreken?
Ik richt mij nu dus vooral tot de mensen die vanuit Antwerpen met de trein gaan: Ten eerste, wie gaat er allemaal met de trein vanuit Antwerpen? En ten tweede, wanneer willen jullie vertrekken?
Ikzelf heb les tot 18u (en het is de laatste les van dat vak, dus ik moet echt gaan), dus ik kan pas tegen 20u terug in antwerpen zijn. Nu had ik al voorgesteld om rond 20u30 de trein te nemen, dus voor mij zou dit nog altijd ideaal zijn! So, who's with me?

En hoe zit het in de Versuz zelf, gaan we daar ergens om een bepaald uur afspreken, of gewoon door middel van SMS elkaar proberen te vinden? Of ergens afspreken voor de Versuz om nog iets te gaan drinken ofzo?

Posted by djcresto on May-17-2004 09:27:

Details voor verbinding -1-.
ANTWERPEN CENTRAAL
HASSELT V:20:34 A:21:40 01:06 19/05/2004 2920 [IR] TONGEREN

Kzou deze trein nemen, dan zijn we goed op tijd. Bij aankomst nie te lang wachten om door te gaan zodat we niet moeten aanschuiven. Ik ga in de centraal zijn om 19u57.

Posted by Jasperovitsj on May-17-2004 11:22:

Sounds good!
Kaidreas, Pumaz en alle anderen die met de trein vanuit a'pen komen, whaddaya think?

Posted by Jakhira on May-17-2004 14:42:

Ik zou om 23u buiten de versuz moeten staan voor 2 plaatjes van frednova

Posted by Kaidreas on May-17-2004 17:37:

quote:

En hoe zit het in de Versuz zelf, gaan we daar ergens om een bepaald uur afspreken, of gewoon door middel van SMS elkaar proberen te vinden? Of ergens afspreken voor de Versuz om nog iets te gaan drinken ofzo?

leider leider. I'm with you!
btw. ik hoop maar dat de security niet al te kieskeurig is.

en als we om half negen vertrekken zijn we toch wel op tijd ginder niet??
ff iets meepakken voor te knabbelen, te boozen. ofzow.
anyways ik weet nog dat ze vorige keer allemaal BETA op hun hand hadden geschreven. en ik was er toen zelf nog bij, toen de groep precies samenkwam op het podiumpje, toen ben ik maar ergens anders gaan staan hehehe maar sms is eenvoudiger niet?

Posted by DeSpErAtOs-X on May-17-2004 18:35:

wat gaan de cue-points nu ongeveer zijn?

ik heb nog les tot 19h ... al reeds enig idee waar'k jullie rond 19.15h kan terugvinden?

@Jasperovitsj : dat van dat sms'n vind'k wel een goed idee ... enkel ... ik heb van niemand een gsm-nummer van de BeTA's ... al�ja, buiten Teknow!z ...

Greetz, despe

PS: ik kijk er zO naar uit e , gaat feestje worden, kvoel et nu al

Posted by Kaidreas on May-17-2004 18:48:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
wat gaan de cue-points nu ongeveer zijn?

ik heb nog les tot 19h ... al reeds enig idee waar'k jullie rond 19.15h kan terugvinden?

@Jasperovitsj : dat van dat sms'n vind'k wel een goed idee ... enkel ... ik heb van niemand een gsm-nummer van de BeTA's ... al�ja, buiten Teknow!z ...

Greetz, despe

PS: ik kijk er zO naar uit e , gaat feestje worden, kvoel et nu al

1. die van jasper en van mij staan op mike-forum.
2.btw cygnus geen tijd voor gsm-nummer topic ofzo??

Posted by TatanaGirl on May-17-2004 18:50:

Zoals Cygnus al gezegd heeft zal ik er ook bij zijn, maar dan wel met een gebroken teen Ik heb er wel zin in maar ik weet nog niet of ik in een fatsoenlijke schoen ga passen en of ze me dan binnen gaan laten. Hopelijk tot overmorgen Beta's.

groetjes

TatanaGirl

Posted by TOR on May-17-2004 19:08:

quote:
Originally posted by Kaidreas
2.btw cygnus geen tijd voor gsm-nummer topic ofzo??

doet dat maar via PM dan

zie dat we ineens worden opgebeld door als vrouw verklede 60-plussers die ge�nteresseerd zijn in een afspraakje..

Posted by Kaidreas on May-17-2004 19:12:

quote:
Originally posted by TOR
doet dat maar via PM dan

zie dat we ineens worden opgebeld door als vrouw verklede 60-plussers die ge�nteresseerd zijn in een afspraakje..

das waar, maar ik zei ofzow.
maar ik vind pm zo personal.
ik heb liever zoiets van. hier ist doe er iets mee of gewoon niks.

Posted by FredNova on May-17-2004 19:34:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou om 23u buiten de versuz moeten staan voor 2 plaatjes van frednova

YES

ik zal er tegen 23h (ten laatste zijn)

dus tussen 22h50 en 23h00 ok?

ps: MELTOZ! ik heb gehoord dat jij er ook moet zijn? => pakketje platen voor Seb (Silent Eagle)

Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »