TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Uhhjjaaa,wasser met die post gebeurd? :P
| quote: |
| Originally posted by Donna Uhhjjaaa,wasser met die post gebeurd? :P |
Ti�sto - Obsession (Adams & Frodes Red-Eye'd Stone Cold Remix)
hahaha goh,en ik maar denken dak vergeten was me submitknoppie in te meuken ;p
Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck 
En mijn reply dat ik donna d'r post steengoed vond is dus ook weg, vette bummmer. 
Mijn replaai ook loos.
Dan maar de korte versie:
Muziek
...Emotional Soundscape, Swing 2 harmony,massive lust - never etc. etc. 
Sfeer
..top as always in de XL/Marcanti/Cubic/Kingdom of hoe t ook heet.
Mensen
..Wat een variatie aan mensen daar. Jong tot (heel) oud, dik & dun, nuchter & naar de haaien etc.. maar allemaal relaxed en in de party mood, en daar gaat t om. 
Kortom, het was een TOP avond!
| Originally posted by Donna hahaha goh,en ik maar denken dak vergeten was me submitknoppie in te meuken ;p Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck |
Nou bij deze dan ook maar nog een keer:
Ik heb het lekker naar mn zin gehad daar. Perry en Markus draaien top, maar ik vond MIKE en Armin niet zo..
Heel veel gave platen gehoord.
Ontzettend leuke sfeer en een hele gave tijd gehad met Onno en Robin.
Top jongens!
| Originally posted by Donna Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck |

Mja naja das al een aardig tijdje t geval daaro,alleen wordt er niet vaak zo over geschreven als jij doet,meeste van ons vinden t niet echt opzienbarend meer om ff te kleppe met dees of geen.
Moet daar dan ook bijzeggen dat ik liever terug zou gaan naar " vroegah" toen dj's nog zogezegt onbereikbaar voor je waren en je over niks anders kon oordelen dan de platen die hij draaide in zn set.
Het had wel iets,dat verschil in level,het nog bijzonder vinden als je een plaat in je handen kreeg van bv tiesto signed en wel.
Maar het hoord bij het beeld in de scene these days,en al een aardig tijdje heb ik zoiets van,ik wil back2basic.
Dan ook,vele platen die uitkomen zijn allemaal 1 pot nat naar mijn mening,vaak vind ik een plaat goed beginnen maar dan komt daar weer dat eeuwig saaie standaard beeslijntje met t riedeltje psies volgens t telsysteempje zoals dat in de boekjes die hoogstwaarschijnlijk door leden van Armada uitgebracht zijn beschreven staat.(ja die zin klopt ook nog)
Produceren is een hype,een rage,waardoor de kwaliteit nogal simpel en standaard wordt over t algemeen.
Hier en daar hoor je zekers wel een uitschieter maar das logisch aangezien je nooit alles over 1 kam kan scheren.
Naja,alle ruimte voor de trendsetters onder de meelopers om een "new sensation" te gaan creeeren,altijd de positieve dingen uit de negatieve zien te halen uh?
Sja
filmpje van master eddie aan het werk in de UK!
save as-->rename to .avi
http://ste.wilkinson.web1000.com/MVI_0076.html
filmpje is gehost door ste dus ik hoop niet dat ik hiervoor ge baned wordt 
Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........!
| Originally posted by SnuggLe Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........! |
Vrijdag 7 mei op Fresh FM van 19:00-21:00
Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00
In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron.
Bron: XtraLarge mailing
| Originally posted by M_Peror Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00 In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron. Bron: XtraLarge mailing |
Armin .....
Yeh,
I have it on video en mp3 here....
Thanks to my PC (lol)
Gr,
Martin
hoelang duurde die special?
heb hem namelijk gemist en nu wil ff de video instellen!!!
| Originally posted by JAF hoelang duurde die special? heb hem namelijk gemist en nu wil ff de video instellen!!! |
| Originally posted by MaGiK54 15 a 20 minuten of zo iets. |
Ik vond 't maar niks...erg korte stukjes enzo.
Arise met zijn van de kaarte kop op tv 
| Originally posted by HiGH_NrG Arise met zijn van de kaarte kop op tv |
dat had ik willen zien! hij zei het die zelfde avond al=> "lopen ze me te filmen en daar heb ik helemaal geen zin in! blabla" haha schitterend!
| Originally posted by MaGiK54 Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je |

idd,viel mij ook al op dat het publiek aan het veranderen is..
Idd, wij zijn hier ook geweest, het viel ons ook al op, beetje jammer.
Sja,naja reden om weer te moven naar andere/nieuwe plaatsen en feesten,management XL zag/ziet me toch liever gaan dan komen met mn vlammewerper op mn rug
Misschien de tijd om zelf s actie te gaan ondernemen en ervoor te zorgen dat er feesten blijven die de moeite waard zijn om naar toe te gaan,dj's genoeg die dit ook beginnen te voelen dus zou moeten kunnen 
We'll see,komt tijd,komt grolsch blijft een ijzersterk motto!