TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Azielzoekers
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Posted by Miss Proximus on Aug-23-2001 15:20:

Ik vind het een beetje een rare uitslag aan het worden.

Er hebben 36 mensen gestemd, waarvan er 8 (!!!!!!!!!) op oprotten hebben gestemd, terwijl er 2 zijn die het ook hebben laten weten!

Volgens mij word er geknoeid ofzo, want hebben wij wel 36 actieve leden?????? na jah...ik zie ze vliegen (wooooooei! daar ging er weer 1)

Posted by TranceFool on Aug-23-2001 17:59:

quote:
Originally posted by Gekhous
van mij mag het, indien:
a. ze Nederlands praten
b. werken
c. niet stinken
d. hun kinderen naar NEDERLANDSE scholen sturen
e. niet zeiken over het Nederlandse beleid ten opzichte van anything

als ze aan alle punten voldoen mogen ze van mij dus blijven, helaas geldt voor een kleine 90% dat dat niet het geval is, en die mogen van mij collectief optiefen

Vooral punt c vind ik errug belangrijk

Posted by Rudy on Aug-23-2001 20:08:

Hey de thread heeft plotseling een interessante wending genomen! Ik was er 2 dagen niet omdat mijn compu gaar was!

Ik ben het echt 100% met Gekhous eens! AANPASSEN, that's the word!

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 20:25:

Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen...

Posted by Gekhous on Aug-23-2001 21:03:

Exclamation

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen...

nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn, net als er mensen zijn die beter zijn in leiding geven, en dan zijn er ook de turken en de marokanen), ipv mij te irriteren in mn Nederlandje!!

ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 21:15:

quote:

nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn,

---->
Ik zeg: laat ze lekker een onbewoond eiland uitzoeken. Op het moment dat ze er 1 uitzoeken is ie toch nog onbewoond?? Lijkt me logisch dat als er mensen op een eiland zitten dat ie dan niet meer ONbewoond is. Dat hoef je me echt niet uit te leggen.
----

quote:
[i]
ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten

Hier heb ik geen reactie op... That's your opinion. Maar als je zegt 'buitenlanders', bedoel je dan de Asielzoekers/Turken en al die andere 'probleemgroepen' waarover je zoveel in het nieuws hoort. Of iedereen met een andere huidskleur of gewoon iedereen die niet uit NL komt?

Posted by Gekhous on Aug-23-2001 21:29:

Exclamation

de "probleemgroepen", en niet alleen omdat ze in het nieuws zijn, voorbeeld: bij mij op school hebben we ook een paar internationale opleidingen, met heel veel aziatische mensen, nemen gewoon niet eens de fucking moeite om Nederlands te leren!!!! en een partij stinken dat ze doen, niet normaal!!! dat soort asociaal gedrag mogen ze lekker in hun eigen land gaan vertonen, maar niet hier!!

en dan zeiken dat ze niet netjes behandeld worden hier, leer eerst om onze taal te spreken kankerleier, flikker lekker op zeg!!! en dat geld dus voor alle mensen die niet uit Nederland komen, pas je je niet aan, dan rot je maar lekker op

ik werk in een winkel, en als die mensen onderling ook maar 3 woorden in het buitenlands zeggen, of in totaal onnavolgbaar "Nederlands" iets proberen te zeggen, zonder ook maar enige betekenis, loop ik gewoon weg, ik ben bereid 2 talen te spreken in de winkel, Nederlands en Engels, en praten ze niet een van die 2, jammer voor ze, dan word het tijd om een woordenboek erbij te pakken, want versta ik het na 3x vragen niet, loop ik weg en negeer ik ze gewoon

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 21:37:

OMG! Lekker Xtreem.

Maarja, je hebt PECH, want ze zijn er nu eenmaal en voorlopig gaan ze niet weg. Waarschijnlijk wordt Nederland nooit meer Nederlands!!

Accept it, Deal with it and go on with.... party-ing!!

Posted by Gekhous on Aug-23-2001 21:48:

Exclamation

heb je helemaal gelijk in!!

er is verschil tussen denken en doen (of gedragen), en kijk, als ik het alleen bij denken (en nu dan ff zeggen) hou, nix aan de hand toch?? zolang ik niet zomaar mensen op straat ga aanvallen of uitschelden ofzo...

ik moet altijd eerst een reden hebben om iets te doen, en dat doe ik niet om iemand zn huidskleur or whatever, maar om hoe iemand zich gedraagt, laat dat wel ff duidelijk zijn, ik ken wel ergens racistisch zijn, maar alleen als ik daar reden toe heb... mn ex is hindostaans/surinaams, dus het valt wel mee met mij, maar omdat ik (als bijna enige) zeg waar ik voor sta, klinkt het misschien allemaal wat erger

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 21:54:

misschien heb je daar gelijk in.
Ik bedoel, ik lees alleen wat je schrijft, en ik kan natuurlijk heel iets anders lezen, dan wat je eigenlijk probeert te vertellen.
Do I make any sense here or What!

Posted by Miss Proximus on Aug-23-2001 21:59:

ik kom er morgen op terug

Posted by Rudy on Aug-23-2001 22:00:

Gekhous! Helemaal waar wat je zegt! Inderdaad extreem! Maar wel redelijk!

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 22:02:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik kom er morgen op terug

Ik wacht... met smart

Posted by Eye-Riz on Aug-23-2001 22:10:

quote:

MetzZ_ has spoken....

Gekhous, je bent niet de enige die zegt waar die voor staat. Je hebt alleen een andere mening dan sommigen. En eerlijkheid is fijn, maar blijft nergens zonder respect. En ik noem het geen respect als je vindt dat 90% op mag tiefen. Je hebt 'Peace and Respect' in je onderschrift staan, maar in je antwoorden lees ik wat anders.

Posted by MetzZ_!! on Aug-23-2001 22:15:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

MetzZ_ has spoken....

Gekhous, je bent niet de enige die zegt waar die voor staat. Je hebt alleen een andere mening dan sommigen. En eerlijkheid is fijn, maar blijft nergens zonder respect. En ik noem het geen respect als je vindt dat 90% op mag tiefen. Je hebt 'Peace and Respect' in je onderschrift staan, maar in je antwoorden lees ik wat anders.

And Eye-Riz...euh... De Koene Moraalridder Has Spoken

Posted by Miss Proximus on Aug-24-2001 09:16:

quote:
Originally posted by Rudy
Gekhous! Helemaal waar wat je zegt! Inderdaad extreem! Maar wel redelijk!

hmm....staan de woorden redelijk en extreem niet erg ver van elkaar af?

maar Gek...wat zou jij doen als je door je ouders verplicht naar China wordt gestuurd om daar aan een universiteit te gaan studeren en het enige wat jij nog hebt met je vaderland zijn je chinese studiegenootjes? en dan kom je op een school waar iedereen je raar vind omdat je andere gewoontes hebt....omdat je andere zeep gebruikt en omdat je zo'n heimwee hebt dat je hun taal maar moeilijk kunt leren?
ik zit ook op een internationale school, waar ook erg veel chinezen en afrikanen zitten....en ik vind ze af en toe (hoho...best vaak) ook zwaar irri, maar meestal hebben zij er niet voor gekozen om hier te komen en kunnen ze ook niet weer terug naar huis omdat ze dan hun hele familieeer omlaag halen: opgeven is namelijk een schande in deze landen!

En tja....ik vind het altijd makkelijk praten, buitenlanders dit, buitenlanders dat...terwijl er van beide kanten nix wordt ondernomen om het "probleem" op te lossen. Ik snap ook niet dat jullie het over buitenlanders hebben! Hoe zou jij het vinden als je ouders �n jijzelf gewoon in Turkije geboren waren, maar alle Turken zien jullie als buitenlanders: oneerlijk toch? Die zogenaamde buitenlanders van jullie bestaan helemaal niet! En wat is het toch makkelijk om met je vingertje te wijzen....puh....een beter LEEFmilieu begint verdomme ook bij jezelf.
En dan zou ik in een boerengat moeten wonen omdat ik g��n hekel aan de "buitenlanders" heb? O M G Ik vind de problemen die nederlandse jongeren geven net zo verontrustend.
Maar misschien ligt het gewoon aan mijn liberale aard, en ik heb het gevoel dat ik hier ook nooit normaal over kan discusi�ren, omdat ik me gewoon t� weinig in beide partijen heb verdiept...dat kan ik dus ook van andere mensen zeggen die hier proberen te discussi�ren

cheerz gekhous....jij jouw ding, ik de mijne ennu...o wee als jij iemand aanvalt

Posted by Jukx on Aug-24-2001 11:41:

quote:
mn ex is hindostaans/surinaams, dus het valt wel mee met mij

hahaha heb je nou zelf nog niet door hoe lachwekkend je bent?? loopt die eerst iedere buitenlander af te zeiken en dan zoiets!

Posted by Jukx on Aug-24-2001 11:51:

quote:

er is verschil tussen denken en doen (of gedragen), en kijk, als ik het alleen bij denken (en nu dan ff zeggen) hou, nix aan de hand toch?? zolang ik niet zomaar mensen op straat ga aanvallen of uitschelden ofzo...

Dat zijn juist de ergste vind ik!! Ze gedragen zich alsof ze de meest vredelievende en tollerante personen zijn maar stiekem denken ze heel iets anders... als je erover nadenkt is het gewoon heel erg gluiperig.
Als ze een buitenlander tegenkomen op straat zijn het beste vriendjes maar achter zn rug om lopen ze hem af te kraken.
Mensen die zulke "stoere" praatjes hebben, moeten er ook maar voor uitkomen (zich ernaar gedragen). Maar nee, dan zijn ze ineens niet zo "stoer" meer.

Posted by Dj Alpha on Aug-24-2001 12:23:

Wat een heerlijke discussies hier.. *not*

Posted by Jukx on Aug-24-2001 12:29:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Wat een heerlijke discussies hier.. *not*

tja, je moet wat he...

Posted by Eye-Riz on Aug-24-2001 13:25:

kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.

(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden . kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden)

Posted by MetzZ_!! on Aug-24-2001 14:02:

Rasta

quote:
Originally posted by Eye-Riz
kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.

(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden . kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden)

Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...

Posted by Dj Alpha on Aug-24-2001 14:39:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...

trek in een snack , een peuk draai je met shag, of je gooit er wat gras bij en dan voel je je te gek haha

Posted by Eye-Riz on Aug-24-2001 15:19:

yeah, jullie hebben blijkbaar geen last van het vrijdagmiddag gevoel. MAAAAR: door jullie heb ik nieuwe inspiratie:
** ouwe vrek, met je lepel in je bek, eruit is de rek, door die blauwe plek, veren met pek, pffffffff....... hijghijg..... ik kan niet meer, het is te warm voor zoveel moeite.... ik ga naar HUIS!

Posted by Rudy on Aug-24-2001 17:07:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

hmm....staan de woorden redelijk en extreem niet erg ver van elkaar af?

maar Gek...wat zou jij doen als je door je ouders verplicht naar China wordt gestuurd om daar aan een universiteit te gaan studeren en het enige wat jij nog hebt met je vaderland zijn je chinese studiegenootjes? en dan kom je op een school waar iedereen je raar vind omdat je andere gewoontes hebt....omdat je andere zeep gebruikt en omdat je zo'n heimwee hebt dat je hun taal maar moeilijk kunt leren?
ik zit ook op een internationale school, waar ook erg veel chinezen en afrikanen zitten....en ik vind ze af en toe (hoho...best vaak) ook zwaar irri, maar meestal hebben zij er niet voor gekozen om hier te komen en kunnen ze ook niet weer terug naar huis omdat ze dan hun hele familieeer omlaag halen: opgeven is namelijk een schande in deze landen!

En tja....ik vind het altijd makkelijk praten, buitenlanders dit, buitenlanders dat...terwijl er van beide kanten nix wordt ondernomen om het "probleem" op te lossen. Ik snap ook niet dat jullie het over buitenlanders hebben! Hoe zou jij het vinden als je ouders �n jijzelf gewoon in Turkije geboren waren, maar alle Turken zien jullie als buitenlanders: oneerlijk toch? Die zogenaamde buitenlanders van jullie bestaan helemaal niet! En wat is het toch makkelijk om met je vingertje te wijzen....puh....een beter LEEFmilieu begint verdomme ook bij jezelf.
En dan zou ik in een boerengat moeten wonen omdat ik g��n hekel aan de "buitenlanders" heb? O M G Ik vind de problemen die nederlandse jongeren geven net zo verontrustend.
Maar misschien ligt het gewoon aan mijn liberale aard, en ik heb het gevoel dat ik hier ook nooit normaal over kan discusi�ren, omdat ik me gewoon t� weinig in beide partijen heb verdiept...dat kan ik dus ook van andere mensen zeggen die hier proberen te discussi�ren

cheerz gekhous....jij jouw ding, ik de mijne ennu...o wee als jij iemand aanvalt

Ik ben eens met wat je zegt Miss P (WOW )! Ik heb ook heel veel respect voor de buitenlanders die hier een fatsoenlijk leven proberen te beginnen! En zichzelf inzetten om een goede opleiding te doen! Meestal doen zij dit veel beter dan de gemiddelde Nederlander, omdat zij alles uit de kast halen!
Maar hetgeen ik niet tegen kan zijn de buitenlanders die immigreren, asiel aanvragen, asiel krijgen, uitkering krijgen en de hele dag op hun ster gaan zitten en lekker teren op de belastingcenten! Die moet dus zogezegd "oprotten"!
Maar even nog, ik ben dus niet tegen buitenlanders in het algemeen! Helemaal niet zelf, buitenlanders die wat willen presteren en dat ook doen, daar heb ik veel respect voor!

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »