TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
fan, dags att catcha up i tråden:
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Exton: Du kan vara lugn, inget loungelab i närheten av detta evenemang. Givet med förfest i Malmö eller hur? |
| Originally posted by reveal Kan bara tala för mig själv, men jag klagade inte, konstaterade bara att det var rätt mycket pengar Självklart ska jag dit |
| Originally posted by reveal Om man jämför priset med tex Gorgeous priser så är det dyrt. De tar 150 kr när det är en STOR dj som lirar... |
| Originally posted by eXton fan, dags att catcha up i tråden: Härligt, kan du inte fixa en utomhusgrillfest där du o nyman spinner hela lördagen? iofs kommer jag vara bakis efter AmnesiA (http://www.ssk.lu.se/amnesia/) dagen innan men ändå! |
Originally posted by lonne Det självklara valet är ju fred numf! |
| Originally posted by CJ InterCity jag hoppades att tijs och fred skulle spela i samma rum. men aja, inte tänker jag missa the worlds #1 dj när han äntligen släpar sig hit |

Förfest
förfest
förfest
förfest
förfest
förfest
Köper mina biljetter så snart jag fått lön... ummm öööhhh... jag menar bidrag känns det som 
| Originally posted by reveal Låter som en jävligt bra idé! Känn pressen Irish |
Tjo!
Har förhoppningsvis ett schysst ställe på g i närheten av bo01, grillmöjlighet och en bit ifrån grannar.
Återkommer med besked...
| Originally posted by SWE_TRANCE Han var ju här i mars förra året |
hoho, nu börjar det närma sig 
Kanske skulle man beställa en bunt biljetter snart..
| Originally posted by CJ InterCity då var jag bara 17 @sipowitz får man haka på? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fullständig lineup FOKUSED ARENA: TIÊSTO (Black Hole, Holland) PARHAM MICAEL SPLINT (Gorgeous, DK) ANDREAS H (Ace Event) OKYO FLOOR: ANDY JARROD (3 Beat, UK) FRED NUMF (Yoshitoshi, Holland) NICKA (Okyo, DK) RAYMOND BAAKLINI & JDOTP ART 4 PLEASURE FLOOR: SOUL & SICKNOTE (Art 4 Pleasure) Mer info. på http://www.fokused.net/new/up_event...info_040515.htm Jävlar så skoj de kommer bliiiiiiiiiiiiii |
såja nu är man nöjd ägare av en biljett iallafall. Var nere på Folk å Rock i Lund och köpte, dom hade säkert 150st kvar...
Bevis:

Hoppas det blir BBQ-fest där sipo, nu måste du fixa detta när du ingjutit sådant hopp!
Öh var inne på folk & rock här i helsingborg för att köpa mig en biljett. Men dem hade inga biljetter och hade inte blivit kontaktade av nån arrangör påstod den otrevliga expediten. 
Lugn lilla grisen, lugn
Expediten på folk & rock viste inte vad han snackade om.
Ska ringas dit i morrn & kolla så att allt stämmer för dom ska finnas på folk & rock i HBG nu!
nice 
ok får väl pröva igen om några dar.. och fråga någon som ser lite vettigare ut där
Jag e i Helsingborg i morgon så jag drar ner till Folk & Rock och kollar så allt e ok i morrn 
Jag e i Helsingborg i morgon så jag drar ner till Folk & Rock och kollar så allt e ok i morrn 
Jag har inte fått mina biljetter bekräftade än ... *gråter*
vore ju hemskt om man inte fick några!!!
| Originally posted by eXton såja nu är man nöjd ägare av en biljett iallafall. Var nere på Folk å Rock i Lund och köpte, dom hade säkert 150st kvar... Bevis: ![]() Hoppas det blir BBQ-fest där sipo, nu måste du fixa detta när du ingjutit sådant hopp! |
har fått en bokning på en minifestival här i lund den 15e så jag lär ju alltså inte dyka upp, hade jag iofs nog ändå inte gjort
300kr för musik man inte gillar, nä tack 
| Originally posted by sipowitz Men idag såg jag första postern för eventet i Malmö, slå det ;-) |
Vart får man tag på posters?
Måste jag åka ner till Malmoe å riva ner en?
andreas ringde mig idag =)
Så ja...
Biljetterna i HBG har kommit till rätta nu så alla från HBG som förbokat kan sticka & hämta sina biljetter nu....de kommer att ligga reserverad t.o.m söndag 
Köpte min biljett idag