TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - Just Be album showcase in HMH
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by AversusZ Hier spreekt een tiesto.com nerd. De meeste "echte" fans zitten zonder kaartje |
| Originally posted by eieregooie Komt dat niet gewoon omdat tiesto inmiddels wel meer dan een HMH vol "echte" fans heeft? En wat versta je eigenlijk onder "echte" fans? Mensen die er vanaf het eerste uur bij waren? Mensen die er de meeste moeite voor over hebben? Mensen die z'n naam het meest noemen op internet? |
optie 4; Mensen die de meeste liefde voor zijn muziek koesteren.
| Originally posted by Partyhardy! optie 4; Mensen die de meeste liefde voor zijn muziek koesteren. |
optie 5:
mensen die het gezellig vinden om een avondje te tiesto'en verder geen haat/liefde verhouding hebben met de heer verwest en het verder ook geen ruk kan schelen dat tiesto nu nummer 1 of nummer 100 is
maar gewoon van zijn platenkeuze kunnen genieten..
alaaf
| Originally posted by -TAIS- Lekker handig dat ze zo'n bouwput uitzoeken :S Ik zie het al voor me al die krantenkoppen over onveilige situaties ![]() Organisatie zal wel in handen zijn van NS, die zijn niet zo goed in organiseren... |

optie 6:
mensen die het gezellig vinden om een avondje uit te gaan, verder geen idee hebben waar ze naar toe gaan en het verder ook geen ruk kan schelen dat tiesto nu nummer 1 of nummer 100 is
maar gewoon van zijn plaatjes op de radio kunnen genieten..
| Originally posted by Ding Chavez optie 6: mensen die het gezellig vinden om een avondje uit te gaan, verder geen idee hebben waar ze naar toe gaan en het verder ook geen ruk kan schelen dat tiesto nu nummer 1 of nummer 100 is maar gewoon van zijn plaatjes op de radio kunnen genieten.. |
hebben gewoon de kaarten
| Originally posted by AversusZ optie 2 |

| Originally posted by SnuggLe Nee, van Mojo, dus dat zal wel goedgaan ![]() NS organiseert zoiets ECHT niet hoor! |
Het was toch te verwachten?
Tiesto is gewoon 1 van de grootste sterren op dit moment.
Was het 2 jaar geleden nog dat niemand wist wie Tiesto was nu weet zelfs mijn opa wie Tiesto is. Maar goed nu weten jullie het voor de volgende keer dat wordt met de slaapzak voor de free record shop liggen. Tiesto heeft dus ook gewoon 10.000 "diehard" fans maar jah dat snappen jullie dan blijkbaar niet. Wie zijn jullie om te bepalen wanneer iemand diehard is....
De tyfus, ik wist niet dat jullie zo hard konden zeiken zeg!!!
Al dat gezeik over TMF dit, 538 dat........oprotten met ej grote smoel want je kan nooit weten wat voor soort mensne nu een kaartje hebben!
Misschien is99% van alle kaartjes wel gekocht door 21 jaar en ouder.
Misschien door heel veel sletjes van 16.....NOUEN! DE MEESTE SLETTEN VAN 16/18 ZIEN ER ONWIJS GEIL UIT! Dus niet zeveren.....Trance is nou eenmaal voor kleuters/tmfsletten!!
Dus zit niet zo te zeiken, stelletje sufkutten!!!
Hahaha! Juist
(m.u.v. trance is nou eenmaal voor kleuters dan hehe ;p)
Het mooie is ook dat ook die tmf sletten zichzelf die hard fans vinden, en die vinden maybe de forum nerds weer geen die-hards, vicieuze cirkel...
Mwejha, die sletten vinden tranceliefhebbers die alleen achter hun PC zitten dikek nerds. Voor technoliefhebbers geldt dat du sniet, wij hebben dat soort TMF/538 mensen niet op onze feesten

| Originally posted by New Wave Mwejha, die sletten vinden tranceliefhebbers die alleen achter hun PC zitten dikek nerds. Voor technoliefhebbers geldt dat du sniet, wij hebben dat soort TMF/538 mensen niet op onze feesten |
| Originally posted by Raymond Techno doet me ergens aan denken..... Oja, Michel de Heij morgen in .Off_Corso en laat ik nou weer op de Guestlist staan. Handig als je de eigenaresse van de beste club in Nederland kent |
omg.. damn you!!
| Originally posted by magrec Wie zijn jullie om te bepalen wanneer iemand diehard is.... |
| Originally posted by Partyhardy! er bepaald hier niemand wie een diehard fan is, ik geef alleen mijn mening wat ik zelf onder een diehard fan versta |
John McClane is de enige Die Hard en de rest zijn BITCHES!! 
| Originally posted by Remy D John McClane is de enige Die Hard en de rest zijn BITCHES!! |

Forever Today is echt bruut te gek!!!11!!1!1oneone OMFG I DIE enzo 
beetje hardere remake van Magik Journey, echt super geweldige CD.. allemaal AANSCHAFFEN!!!
Ben hem nu aan het binnenhalen en wat ik tot nu toe hoor ik echt super. En idd Chicane, echt een geweldig nummer.
Deze ga ik zeker kopen!
Volledige tracklist, voor die zover nog niet gepost was
01.Forever Today
02.Love Comes Again
03.Traffic
04.Sweet Mysery
05.Nyana
06.Ur
07.Walking On Clouds
08.A Tear In The Open
09.Just Be
10.Adagio For Strings
OMG dit album ga ik denk ik ook maar halen, wow idd OMFG i die i cry idd
intro nummer waanzinnig lekkurrrrr, EINDELIJK Nyana full versie *klaarkomt* en die stringetjes van barber ook errug lekker gemixed
zeker goed album toppie lekkol lekkol

Hijs fijn, Adagio For Strings staat er helemaal op dus 
code:
Track Title Time 01. Forever Today 11:59 02. Love Comes Again 08:09 03. Traffic 05:27 04. Sweet Mysery 07:33 05. Nyana 06:44 06. Ur 05:59 07. Walking On Clouds 07:27 08. A Tear In The Open 09:22 09. Just Be 08:44 10. Adagio For Strings 07:23