TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` jij was die met de grote tietuh toch jk vond het wel grappig toen je dat op nl forum in een of andere thread zei |
| Originally posted by ambs Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen ![]() |
tijdens armin solo in de asta vorig jaar november stond ik just langs u en emma te springe mah we kenden mekaar ofcourse nie... all� kherkende je van de foto's die ik al van je had gezien op nl-forum
had emma toen aangesproken mah u niet
op dv doen zeker
3 mei besteld
7 mei ticketje ontvangen
wooooooooot!
ticketbox wat een service, top!
Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg)..
As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he..
BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers
Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus..

| Originally posted by Meltoz Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg).. As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he.. BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus.. |

ja ja ik ben die met de grote tietuh!! helaas
En Zehra, bij DV gaan we dan zeker ff meeten 
Ik heb zinnnnnnnnnnn
| Originally posted by ambs ja ja ik ben die met de grote tietuh!! helaas |
nekkid pics or stfu!
All�, de Brussels-Leuven connection maakt weer een goeie indruk...

ik zen dus w�l van den aantwaarp ei joengeuh!
| Originally posted by Wildfir3 ik zen dus w�l van den aantwaarp ei joengeuh! |
| Originally posted by SilentEagle All�, de Brussels-Leuven connection maakt weer een goeie indruk... |
idd, en zoals ik vorige week voor de politierechtbank al heb gezegd: "ze had ni liever meneer de rechter!"
ej dudes.
een terug on topic nu.
het is toch op een zaterdag e.
maar om hoe laat begint da eigenlijk
want ik las ergens: van 's morgens tot laat in de nacht.
??? crap ik moet de week nadien werken. ik ga zohard gene mens zijn e.
anyways. maar das wel vreed lang e. wanneer denken jullie te vertrekken? vrijdag al? ofzo? en waar de fak is spaarnwoude nu eigenlijk???
is dit te doen met de train?
ik weet het het is nog een eindje ver weg. maar ik haat het om nie echt te weten wat er te wachten staat (alle bij geplande dingen dan)
dus.. laat weten hoe jullie plannen te gaan enz. ik ben best benieuwd
Voor Kaidreas:
Zaterdag 7 augustus is DanceValley van 10:00 tot 23:00. Met de trein is het redelijk te doen: je gaat naar Amsterdam Sloterdijk, vanaf daar rijden pendelbussen naar het terrein en weer terug naar Amsterdam Sloterdijk. Aangezien er ongeveer 40.000 (?) feestgangers verwacht worden, is de kans erg groot dat het met de trein beredruk wordt.
Met de auto zullen er ook wel files staan ('s middags heen en 's avonds terug), maar je zit tenminste comfortabel.
Hopelijk heb je hier genoeg aan 
Mijn ticketje zat vanmorgen in de bus, snelle service van ticketbox!
Als ik jullie was zou ik echt proberen om met de auto te komen. De trein zal rete druk worden. Je moet ook kijken wanneer de laatste trein terug gaat naar belgie. Als bijv. de laatste trein terug gaat om 11 uur betekend dat je dan voor 10 uur het festival terrein moet verlaten. Het dance valley bus station is wel eindje lopen van festival terrein en bus rijdt er ook wel 15 a 20 min op naar amsterdam sloterdijk, daar moet je weer trein hebben naar amsterdam centraal. dat is +-5 min. Om 10 uur een feest verlaten wanneer net het laatste uurtje in gaat is dus geen stijl. dus probeer om met de auto komen. Of misschien een BeTa gehuurde bus. Of je kan overnachten in a�dam.
Als je met de auto gaat raad ik ook aan om vroeg te komen. Wij waren vorig jaar om kwart over 9 op het festival terrein. Relaxed bij auto beetje drinken met auto radio aan, bij de ingang hebben ze ook dj�s staan. En om 10 uur sochtends gingen deuren open en was het feesten geblazen. Je kan beter tijdje voor ingang wachten dan uren ergens in file staan.
Wanneer dance valley is afgelopen en je bent met de auto dan kan je of pech hebben of geluk hebben. Wij waren vorig jaar binnen 5 min van de parkeer plaats af en zo op snelweg. Terwijl anderen 2 uur in de file hebben gestaan om parkeer plaats af te komen. Dus zorg dat je genoeg drinken/eten/asot cdtjes in je auto hebt 
| Originally posted by basvh Wanneer dance valley is afgelopen en je bent met de auto dan kan je of pech hebben of geluk hebben. Wij waren vorig jaar binnen 5 min van de parkeer plaats af en zo op snelweg. Terwijl anderen 2 uur in de file hebben gestaan om parkeer plaats af te komen. Dus zorg dat je genoeg drinken/eten/asot cdtjes in je auto hebt |
Dus zoals Basvh al zei dit jaar gaat de cool-box mee met genoeg drankies en hapjes ASOT cd's aan, kofferbak open en feessie op het parkeerveld bouwen.
Tickets zijn binnen.
Michael, ge moogt overschrijven he 
Ik wal waarschijnlijk ook present zijn ! Nog een beetje vriendin pushen voor het geld en dat komt dik in orde
. Dus nog 2 mensen vd Leuvense delegatie aanwezig.
Hoe meer Belgen , hoe meer vreugd he 
Met hoeveel zijn we nu al? 7-8?
Busje? 
eagle, cresto, kaidreas?, jasper, zehra, emma, ik?
dan die wannabe belgen: freezel, magik, ei?
Vergeet mij dan ook niet op te halen hier thuis

Busje zou verrry nice zijn uiteraard. Maar dan moet je wel eerst iemand vinden die dit op zich wil nemen
. Ik kan niet rijden , hehe. Maar als er iemand het klaarspeelt schrijf ik me zeker in want is veel praktischer en goedkoper. Iemand
?
Een busje zou inderdaad geen slecht plan zijn, maar ik heb ook geen rijbewijs. En is dat praktisch ook wel haalbaar? Gaan we dan een vast vertrekpunt afspreken of gaat er iemand met het busje iedereen ophalen? Dat laatste lijkt me nogal veel werk, en vooral tijdrovend en kostelijk...
Maar zei Seb niet iets over een rijbewijs halen en een auto voor 6 man? Of was dat pas voor na de grote vakantie?
Ik ben bezig met men rijbewijs, ik kan het gaan afleggen mar heb me maneuvers nog ni geoefend 
En denk dat ik geen auto beschikbaar heb begin augustus, ouders in Spanje :/
En in de golf kan ni echt veel volk in (ik + 2-3) want de banen komen tegen de cashen dan 
Gertje, maakt er is werk van