TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Freezel on May-07-2004 13:16:

quote:
Originally posted by Eagle`
jij was die met de grote tietuh toch jk vond het wel grappig toen je dat op nl forum in een of andere thread zei

LOL

Posted by Zehra on May-07-2004 13:17:

quote:
Originally posted by ambs
Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen

tijdens armin solo in de asta vorig jaar november stond ik just langs u en emma te springe mah we kenden mekaar ofcourse nie... all� kherkende je van de foto's die ik al van je had gezien op nl-forum had emma toen aangesproken mah u niet op dv doen zeker

Posted by djcresto on May-07-2004 15:53:

3 mei besteld
7 mei ticketje ontvangen

wooooooooot!

ticketbox wat een service, top!

Posted by Meltoz on May-07-2004 19:32:

Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg).. As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he..

BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus..

Posted by Eagle` on May-08-2004 13:45:

quote:
Originally posted by Meltoz
Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg).. As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he..

BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus..

Sander komt naar Dancevalley, dus verkope die sensation meuk

ow pvd staat er ook nog op, nou ja

anyway volgens mij maak je echt de verkeerde keuze man

Posted by ambs on May-08-2004 19:07:

ja ja ik ben die met de grote tietuh!! helaas

En Zehra, bij DV gaan we dan zeker ff meeten

Ik heb zinnnnnnnnnnn

Posted by Eagle` on May-08-2004 19:13:

quote:
Originally posted by ambs
ja ja ik ben die met de grote tietuh!! helaas

Wat een ellende toch meisje

Posted by Wildfir3 on May-08-2004 19:20:

nekkid pics or stfu!

Posted by SilentEagle on May-08-2004 22:55:

All�, de Brussels-Leuven connection maakt weer een goeie indruk...

Posted by Wildfir3 on May-08-2004 23:56:

ik zen dus w�l van den aantwaarp ei joengeuh!

Posted by SilentEagle on May-09-2004 00:24:

quote:
Originally posted by Wildfir3
ik zen dus w�l van den aantwaarp ei joengeuh!

In dat geval, schaam ik me dood.

Posted by Eagle` on May-09-2004 17:13:

quote:
Originally posted by SilentEagle
All�, de Brussels-Leuven connection maakt weer een goeie indruk...

sjek your sources knul het is de "kelt - met" connection

Posted by Wildfir3 on May-09-2004 17:26:

idd, en zoals ik vorige week voor de politierechtbank al heb gezegd: "ze had ni liever meneer de rechter!"

Posted by Kaidreas on May-09-2004 20:02:

ej dudes.
een terug on topic nu.
het is toch op een zaterdag e.
maar om hoe laat begint da eigenlijk
want ik las ergens: van 's morgens tot laat in de nacht.
??? crap ik moet de week nadien werken. ik ga zohard gene mens zijn e.
anyways. maar das wel vreed lang e. wanneer denken jullie te vertrekken? vrijdag al? ofzo? en waar de fak is spaarnwoude nu eigenlijk???
is dit te doen met de train?
ik weet het het is nog een eindje ver weg. maar ik haat het om nie echt te weten wat er te wachten staat (alle bij geplande dingen dan)
dus.. laat weten hoe jullie plannen te gaan enz. ik ben best benieuwd

Posted by Freezel on May-09-2004 20:21:

Voor Kaidreas:

Zaterdag 7 augustus is DanceValley van 10:00 tot 23:00. Met de trein is het redelijk te doen: je gaat naar Amsterdam Sloterdijk, vanaf daar rijden pendelbussen naar het terrein en weer terug naar Amsterdam Sloterdijk. Aangezien er ongeveer 40.000 (?) feestgangers verwacht worden, is de kans erg groot dat het met de trein beredruk wordt.

Met de auto zullen er ook wel files staan ('s middags heen en 's avonds terug), maar je zit tenminste comfortabel.

Hopelijk heb je hier genoeg aan

Posted by Jasperovitsj on May-10-2004 10:22:

Mijn ticketje zat vanmorgen in de bus, snelle service van ticketbox!

Posted by basvh on May-10-2004 13:09:

Als ik jullie was zou ik echt proberen om met de auto te komen. De trein zal rete druk worden. Je moet ook kijken wanneer de laatste trein terug gaat naar belgie. Als bijv. de laatste trein terug gaat om 11 uur betekend dat je dan voor 10 uur het festival terrein moet verlaten. Het dance valley bus station is wel eindje lopen van festival terrein en bus rijdt er ook wel 15 a 20 min op naar amsterdam sloterdijk, daar moet je weer trein hebben naar amsterdam centraal. dat is +-5 min. Om 10 uur een feest verlaten wanneer net het laatste uurtje in gaat is dus geen stijl. dus probeer om met de auto komen. Of misschien een BeTa gehuurde bus. Of je kan overnachten in a�dam.

Als je met de auto gaat raad ik ook aan om vroeg te komen. Wij waren vorig jaar om kwart over 9 op het festival terrein. Relaxed bij auto beetje drinken met auto radio aan, bij de ingang hebben ze ook dj�s staan. En om 10 uur sochtends gingen deuren open en was het feesten geblazen. Je kan beter tijdje voor ingang wachten dan uren ergens in file staan.
Wanneer dance valley is afgelopen en je bent met de auto dan kan je of pech hebben of geluk hebben. Wij waren vorig jaar binnen 5 min van de parkeer plaats af en zo op snelweg. Terwijl anderen 2 uur in de file hebben gestaan om parkeer plaats af te komen. Dus zorg dat je genoeg drinken/eten/asot cdtjes in je auto hebt

Posted by MaGiK54 on May-10-2004 15:46:

quote:
Originally posted by basvh
Wanneer dance valley is afgelopen en je bent met de auto dan kan je of pech hebben of geluk hebben. Wij waren vorig jaar binnen 5 min van de parkeer plaats af en zo op snelweg. Terwijl anderen 2 uur in de file hebben gestaan om parkeer plaats af te komen. Dus zorg dat je genoeg drinken/eten/asot cdtjes in je auto hebt

Me had pech, eerder weggegaan om te drukte voor te zijn, jammer joh, heb 2 uur en 40 minuten vast gestaan Dus zoals Basvh al zei dit jaar gaat de cool-box mee met genoeg drankies en hapjes ASOT cd's aan, kofferbak open en feessie op het parkeerveld bouwen.

Posted by pooley on May-10-2004 21:59:

Tickets zijn binnen.
Michael, ge moogt overschrijven he

Posted by Aur�lie on May-11-2004 08:29:

Ik wal waarschijnlijk ook present zijn ! Nog een beetje vriendin pushen voor het geld en dat komt dik in orde . Dus nog 2 mensen vd Leuvense delegatie aanwezig.

Posted by pooley on May-11-2004 08:45:

Hoe meer Belgen , hoe meer vreugd he

Met hoeveel zijn we nu al? 7-8?
Busje?

eagle, cresto, kaidreas?, jasper, zehra, emma, ik?

dan die wannabe belgen: freezel, magik, ei?

Posted by Freezel on May-11-2004 08:46:

Vergeet mij dan ook niet op te halen hier thuis

Posted by Aur�lie on May-11-2004 08:50:

Busje zou verrry nice zijn uiteraard. Maar dan moet je wel eerst iemand vinden die dit op zich wil nemen . Ik kan niet rijden , hehe. Maar als er iemand het klaarspeelt schrijf ik me zeker in want is veel praktischer en goedkoper. Iemand ?

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 08:53:

Een busje zou inderdaad geen slecht plan zijn, maar ik heb ook geen rijbewijs. En is dat praktisch ook wel haalbaar? Gaan we dan een vast vertrekpunt afspreken of gaat er iemand met het busje iedereen ophalen? Dat laatste lijkt me nogal veel werk, en vooral tijdrovend en kostelijk...

Maar zei Seb niet iets over een rijbewijs halen en een auto voor 6 man? Of was dat pas voor na de grote vakantie?

Posted by pooley on May-11-2004 08:56:

Ik ben bezig met men rijbewijs, ik kan het gaan afleggen mar heb me maneuvers nog ni geoefend
En denk dat ik geen auto beschikbaar heb begin augustus, ouders in Spanje :/
En in de golf kan ni echt veel volk in (ik + 2-3) want de banen komen tegen de cashen dan

Gertje, maakt er is werk van

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »