TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Als we allemaal Bram een ballonnetje geven met lachgas...

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zegt de grootste knuppel! Kijk nou maar uit met je stoere praatjes. Zowiezo krijgt het halve TA forum nog een biertje van je, dus begin daar eerst maar is mee en als je dan klaar bent kijken we nog wel even of er tijd is om te knuppelen. Comprendre? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh shit, EN sjinees is er vrijdag EN de R'dam posse. Nou, ik blijf wel uit de buurt! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! we sporen je wel op! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ga me verstoppen in een hoekje met een joint, poppers, stackers en een lachgasballon! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Mooi zo! En blijven daar! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen! |
Wat een knuppel die Snuggelt ... wil iedereen maar knuppelen lijkt het wel
Gaatie Markus nou ook nog knuppelen of is het andersom?
Trek iig wel ff die Cavello aan Snuggelt en doe zeker die bril op 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Rustig maar, jou hoef ik helemaal niet te zien vrijdag! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Als je braaf in je hoekje blijft zitten, zie je me de hele avond niet! |
Whehehehehehehehehe 
Geweldig dit 
Scheel van de verdovende middelen? Wie heb ik een paar keer bijna moeten 'redden' omdattie wat witjes wegtrok van de pillen? 
It's all natural high here baby! 
He Emre, ga je mond eens spoelen!
Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag!
Drinken we een biertje... Oh nee 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He Emre, ga je mond eens spoelen! Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag! Drinken we een biertje... Oh nee |
| quote: |
| Originally posted by emre Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |


| quote: |
| Originally posted by emre Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |


| quote: |
| Originally posted by emre Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje! |


Spamwhore!! Daar hebben we die andere thread voor 
Tsja ik zit hier bij de plisie en daar moet ik 100x drukken omdat alles geblokt wordt! Vandaar!
Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:
Ga naar El Basha!
El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.
Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant
Smakelijk 
Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')?
En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!!
| quote: |
| Originally posted by emre Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')? En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!! |
Vind je Snuggelt niet leuk dan, knuppelaar?
Ik vind het wel wat hebben .... 'kom nou uit die hoek met je belleblaas Snuggelt en doe die zonnebril maar af, Markus zal je echt niet knuppelen'
Oh ja, geef aub ff antwoord Mario-dork 
Ik ga denk ik ook voor Snuggelt alias �De Knuppelaar�.
Snuglul vond ik eerlijk gezegd ook wel mooi.
Zo he, het hele forum wordt ook ineens wakker als er gezeken moet worden 
SnugLuL is inderdaad beter, doet me herinneren aan de goede ouwe tijd dat de moderators nog wel wat te zeggen hadden 
Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul
Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.