TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »


Posted by Opti on Jul-07-2004 11:31:

Als we allemaal Bram een ballonnetje geven met lachgas...


Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 11:52:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zegt de grootste knuppel! Kijk nou maar uit met je stoere praatjes. Zowiezo krijgt het halve TA forum nog een biertje van je, dus begin daar eerst maar is mee en als je dan klaar bent kijken we nog wel even of er tijd is om te knuppelen. Comprendre?


Blaat meneer Kezman / Markus Schulz.
Niemand krijgt meer bier van mij, en jij al helemaal niet! Bier over je heen ja! En Three'O'Three verdient het gewoon om geknuppeld te worden na een opmerking in een andere thread!!

Oh shit, EN sjinees is er vrijdag EN de R'dam posse. Nou, ik blijf wel uit de buurt!


Posted by Partyhardy! on Jul-07-2004 11:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh shit, EN sjinees is er vrijdag EN de R'dam posse. Nou, ik blijf wel uit de buurt!


we sporen je wel op!


Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 12:23:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
we sporen je wel op!


Ik ga me verstoppen in een hoekje met een joint, poppers, stackers en een lachgasballon!


Posted by Dj Lex on Jul-07-2004 15:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga me verstoppen in een hoekje met een joint, poppers, stackers en een lachgasballon!


Mooi zo! En blijven daar!


Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 15:56:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Mooi zo! En blijven daar!


Rustig maar, jou hoef ik helemaal niet te zien vrijdag!


Posted by Three 'O Three on Jul-07-2004 18:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen!


Ho ho, eerst op de knuppellijst plaatsen, dan beginnen met knuppelen, piemel!


Posted by emre on Jul-07-2004 18:27:

Wat een knuppel die Snuggelt ... wil iedereen maar knuppelen lijkt het wel Gaatie Markus nou ook nog knuppelen of is het andersom?

Trek iig wel ff die Cavello aan Snuggelt en doe zeker die bril op


Posted by Dj Lex on Jul-07-2004 19:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rustig maar, jou hoef ik helemaal niet te zien vrijdag!


Als je braaf in je hoekje blijft zitten, zie je me de hele avond niet!


Posted by Three 'O Three on Jul-07-2004 19:45:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als je braaf in je hoekje blijft zitten, zie je me de hele avond niet!


Als ie de betreffende zonnebril van de foto op heeft, ziet ie sowieso weinig die avond. Bovendien kijkt onze knuppelaar scheel van de verdovende middelen, dusssss...


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 07:20:

Whehehehehehehehehe
Geweldig dit

Scheel van de verdovende middelen? Wie heb ik een paar keer bijna moeten 'redden' omdattie wat witjes wegtrok van de pillen?
It's all natural high here baby!

He Emre, ga je mond eens spoelen!
Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag! Drinken we een biertje... Oh nee


Posted by emre on Jul-08-2004 07:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He Emre, ga je mond eens spoelen!
Ben wel benieuwd overigens wie je nu bent, kijken of je dat champignonnenkapsel/gordijntjes hebt zaterdag! Drinken we een biertje... Oh nee


Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje!


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 08:07:

quote:
Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje!


Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof'
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen

Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken!


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 08:07:

quote:
Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje!


Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof'
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen

Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken!


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 08:07:

quote:
Originally posted by emre
Hoezo nee? Ik ben (zoals altijd) de BOB maar 1 biertje kan wel .. en als jij die outfit aantrekt dan krijg je van mij wel een biertje!


Oh nee ging over het feit dat ik schijnbaar ' aan iedereen bier beloof'
Maar die outfit trek ik niet aan hoor, die bril is allang kapot!
Wil wel een bellenblaasunit meenemen

Mijn gastenlijst is eindelijk ook bevestigd! Volgensmij kan ik deze keer ook eindelijk eens vanaf het podium foto's maken!


Posted by emre on Jul-08-2004 08:32:

Spamwhore!! Daar hebben we die andere thread voor


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 08:34:

Tsja ik zit hier bij de plisie en daar moet ik 100x drukken omdat alles geblokt wordt! Vandaar!


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 18:52:

Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:

Ga naar El Basha!

El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.

Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant

Smakelijk


Posted by emre on Jul-08-2004 19:10:

Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')?

En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!!


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 19:24:

quote:
Originally posted by emre
Oi, is dat Paard een beetje dicht bij de Asta? En waar kan je het best parkeren (ja ik ben een 'Paard-maagd')?

En ff geen adviezen die mij in de Schilderswijk doen belanden (want dan krijg je geen biertje, Snuggelt)!!!


Als je me Snuggelt blijft noemen hoef ik helemaal niets van je


Posted by emre on Jul-08-2004 19:40:

Vind je Snuggelt niet leuk dan, knuppelaar?
Ik vind het wel wat hebben .... 'kom nou uit die hoek met je belleblaas Snuggelt en doe die zonnebril maar af, Markus zal je echt niet knuppelen'

Oh ja, geef aub ff antwoord Mario-dork


Posted by Three 'O Three on Jul-08-2004 19:43:

Ik ga denk ik ook voor Snuggelt alias �De Knuppelaar�.


Posted by Kakao on Jul-08-2004 19:46:

Snuglul vond ik eerlijk gezegd ook wel mooi.


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 19:50:

Zo he, het hele forum wordt ook ineens wakker als er gezeken moet worden

SnugLuL is inderdaad beter, doet me herinneren aan de goede ouwe tijd dat de moderators nog wel wat te zeggen hadden


Posted by emre on Jul-08-2004 19:58:

Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul
Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard?


Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.