TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by sztation sådär kan du ju inte skriva laszlo.. ![]() gnnnnggghhh.. men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va.. |

| Originally posted by Laszlo hoppsan...åtgärdat ![]() Klart som fan alla kommer på våran eminenta TA-förfest...annars jävlar |
TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar

| Originally posted by reveal TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar |
Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke.
Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused.
| Originally posted by SteveTranz4ever Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke. Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused. |

| Originally posted by Laszlo Cool...The more, the merrier ![]() Men..."förfekke"??...var i hela fridens namn härstammar det ifrån? |

fick precis hem mailet av ace ang officiella förfesten, och fy fan så gott har jag inte flabbat på länge. har aldrig sett ett så väl målat brev förut.
"så kan vi visa malmöborna att trance är det som gäller"
det är uppenbart att en öppen officiell fest på gustav en lördag natt endast drar till sig fel folk. de rätta folket vet ju redan om att Tiesto & company kommer
(rätta mig om jag seglar offshore här
)
Får se hur det ser ut, kanske kommer
föresten, får man ta med kamera in på tiesto ?
| Originally posted by keddo Får se hur det ser ut, kanske kommer föresten, får man ta med kamera in på tiesto ? |
| det är uppenbart att en öppen officiell fest på gustav en lördag natt endast drar till sig fel folk. de rätta folket vet ju redan om att Tiesto & company kommer |
Jag kommer garanterat!
Även min eminenta vapendragare tobo99 lär vara där 
Får fan hoppas vädret blir fint, så jävla soft att sitta ute å pimpla lite pilsner.
See ya in three days 
mina kompisar ville inte åka ner till malmö på fredagskvällen
detta innebär att vi kan dimpa ner i lund allt emellan 7 på morgonen och 22 på kvällen...
De har noll koll planeringskontroll kan jag ju säga...
Så vi får se om det blir att jag kommer på swetafekken..
Här kommer lite mer info!
Jag har mottagit mycket frågor angående denna festen och här ska jag försöka besvara de frågor som varit flitigast förekomna, bland annat har många undrat över hur den korv med bröd jag bjuder på ser ut:
Nu till andra mindre viktiga frågor:
Iochmed att det började luta mot att folk ville gå på tafesten istället för den officellafesten så sent så har det blivit lite ont om tid att styra upp de grejor jag hade på g från början. Regn och ruskvarningen gör mig lite mindre villig att boka en riktig pa-utrustning, så välkommen till en mindre men ack så trevlig förfest på Bo01-området.
Om man följer havskanten från kockumsfritids och vidare upp mot bo01 så kommer man slutligen till en bunker liknande plats. Detta är absolut malmö's mest klockrena ställe att träffas. "bunkersidorna" ger lite skydd mot vindarna, här finns en riktig grillplats och bäst av allt - här finns stora högtalare/cdanläggning i väggarna!.
För att få tillgång till cdspelaren måste man ha en nyckel från malmöstad, och det är denna nyckeln jag väntar på. I bästa fall får jag även tillgång till eluttag så att högtalare och vinylplattorna kan kopplas in. I minde bästa fall så får vi köra på cdspelaren och i värsta fall (ej fått nyckeln) så får det bli barbeque till den chillmusiken som alltid är igång i utrustningen.
2) Vid dåligt väder så kör vi fest hos en polare till mig som bor nån minut ifrån första stället. Där finns dock vinylplattorna redan installerade.
Jag hade behövt hjälp med ett par saker från malmöfolket, en "bergsprängare" modell större hade varit kanon att haft i nödfall. Även stolar hade varit finfint.
Undertecknad bjuder på Ta-korv med Ta-bröd.
Ovan ser ni en karta med centralstationen och festplatsen utritad (till vänster). Väldigt enkelt, från centralstationen tar ni citadellsvägen över vattnet, sen fortsätter ni fram till det står kockumsfritids höger. Ta höger där, kör ni bil så parkerar ni föreslagsvis vid kocksumsfritids.
Fan vad grymt Sipo 
Fett me cred till dig för att du styr upp förfesten!
Lovar att bjuda dig på lite "hostmedicin" efter korven 
Jag skippar lätt den officiella för-festen mot en eller två sådana därade korvar!! 
Schysst ordnat oavsett väder, korv eller PA-system Sipo!
Eftersom mina kompisar är enstöringar som hatar allt folk som är nytt och främmande kan jag inte får med dem till TA-festen så jag tror det blir svårt för mig att dyka upp sådär lite extravagant som jag hade planerat. Om någon av er får för er att titta förbi den officiella ferren så var noga med att komma fram och hälsa 
Jag lär komma om inte blir snöstorm eller ngn annan naturkatastof
Här kommer en lite bättre karta om var centralstation, festplats o slagt ligger....

Sipo - du är fan min idol! 
Om vi mot all förmodan inte kan vara ute, hur stort är din polares ställe? Jag har nämligen med mig fem polare - och ska vi sitta i en lägenhet kan det bli ganska trångt om alla som sagt ska dyka upp håller fast vid sina ord. Isf släpar jag med mina polare tillbaka till hotellet och förfestar där tills den officiella förfesten börjar - man vill ju inte vara i vägen, speciellt kanske med tanke på att ingen av mina polare hänger här på TA. Jag vet inte....vi får la helt enkelt hoppas på fint väder...
om SMHI har fel, vilket dem brukar ha, blir det sol & bad 
| Originally posted by CJ InterCity om SMHI har fel, vilket dem brukar ha, blir det sol & bad |

Gött med karta... Men jag kommer garanterat gå vilse ändå!
Steve:: Jag ringer dig så får du ge vägbeskrivningar över telefunken! 
Ska bli kul att träffa alla sweta's som kommer! 
| Originally posted by Connector Ska bli kul att träffa alla sweta's som kommer! |
| Originally posted by CJ InterCity äntligen kan man "snacka trance" utan att behöva tysk ordbok |
| Originally posted by reveal Undrar dock om det kommer att snackas så mycket om just trance |
Hehe
Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara
"Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva."