TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Elior on May-30-2004 11:24:

לחבר שלו נתקע המחשבון באיזה מצב לא טוב אנאערף...


Posted by yahel222 on May-30-2004 15:31:

quote:
Originally posted by Eitan E
לא קרה לי לחבר שלי
שאתה צריך להיבחן באלקטרוניקה וצריך להעביר מס' פולארי לקרטזי או להיפך וממש לפני הבחינה אתה מגלה שהמחשבון שלך נתקע על איזה מוד שאתה מקבל בו תשובות לא מתאימות


תאר לך מהז ה לגלות את זה אחרי הבחינה שכולך בטוח שהצלחת אחושרמוטה
אבל אחרי זה שמשווים בחוץ תשובות אתה מגלה ששלך טעות


Posted by Segev on May-30-2004 16:39:

יש ריסט למחשבון וזה מחזיר הכל לרגיל....

רגע חרא זה שאתה חורש 4 ימים לבגן בספרות יודע הכל מצויין ואז שאתה בא ללכת לשון אתה מצליח להרדם רק ב 5 בבוקר שעוד 3 וחצי שעות המבחן שלך ושאתה בא יש לך אמ אמ אמא של הבאלק אוטים ומקבל כזה זין ונכשל


Posted by Elior on May-30-2004 17:08:

quote:
Originally posted by Segev כזה זין


זה לא כזה גדול


Posted by yaman on May-30-2004 19:46:

שמתפוצצת לך הבטן מכאבים והשלשול שאתה מוציא מהתחת לא עוזר בגרוש


Posted by Vortex_SA on May-30-2004 20:30:

quote:
Originally posted by yaman
שמתפוצצת לך הבטן מכאבים והשלשול שאתה מוציא מהתחת לא עוזר בגרוש


שאתה מת מכאבים בבטן כמה ימים ולא יוצא כלום חוץ מנאדים אולי... בסוף הולך למיון ומסתבר שהתפוצץ לך התוספתן ואתה מובהל לניתוח


Posted by Eitan E on May-30-2004 20:44:

חרא:
היום קרה לי שהייתי בחדר כושר - החדר כושר שלי יש לו שירות מגבות שהוא נותן 2 למנויים שלו ואני שומר את המגבת שלי על סטנד כזה , אני נכנס לג'קוזי ולסאונה ושאני יוצא מהמקלחת אני מגלה שאין מגבת מישהו לקח
אז בסוף התייבשתי והתגלחתי עירום כמו איזה הומו שמחפש משהו ללילה,
(ואני בכלל הומופוב)


Posted by yaman on May-31-2004 12:59:

חרא :

שאתה אוכל פרגיות והפיתה נקרעת בביס הראשון
שהתפוצץ לך התחת בגלל שישבת על חזיז במשחק של בית"ר בטעות
(קרה לי באמת)


Posted by taltul on May-31-2004 14:03:

...חרא = תקראו את הפוסט החדש שלי ותבינו


Posted by yaman on Jun-17-2004 15:50:

סבבה:


שמגיע החופש הגדול!


Posted by Sm0keMachine on Jun-17-2004 17:41:

quote:
Originally posted by yaman
סבבה:


שמגיע החופש הגדול!



חרא:

שאין חופש גדול בצבא!


Posted by yaman on Jun-17-2004 21:40:

לא נורא


Posted by Flotser on Jun-17-2004 21:47:

quote:
Originally posted by yaman
לא נורא



Posted by yaman on Jun-17-2004 22:32:

יגע הזמן אח שלי שתשתחרר ואתה תשמח

ואני יהיה עצוב בגלל הגיוס שלי


Posted by Hell_Copter on Jun-18-2004 10:59:

quote:
Originally posted by yaman
יגע הזמן אח שלי שתשתחרר ואתה תשמח

ואני יהיה עצוב בגלל הגיוס שלי


עד מתי נוב' 03?!?!?!?!?


Posted by yaman on Jul-16-2004 15:45:

חרא:

שארמין מגיע 3 בעמים השנה לארץ ואני לא אראה אותו!!!!!!


סעעמק


Posted by Rising on Jul-16-2004 16:12:

עד מתי אוגוסט 05??????

חחח


Posted by eXeTik on Jul-16-2004 16:37:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עד מתי נוב' 03?!?!?!?!?



Posted by taltul on Jul-16-2004 19:30:

סבבה:

כאשר לחבר יש בית ריק ו2 כוסיות שהכרתם בים באות לראות אצלו סרט


Posted by Elior on Jul-16-2004 20:06:

חרא :

שאכלת ב 3 בלילה פיצה -פיתה ששילמת עליה 20 שקל
בפיצריה היחידה שהייתה פתוחה בשעה הזאת

וששעה אח"כ חזרת הביתה לגלות שיש לך עוד 2 משולשי פיצה...ואכלת גם אותם בסופו של דבר

..................

ושיום אחרי אצל סבא וסבתא שלך בארוחת ערב אתה הולך לחרבן ל 20 דקות ומפסיד את כל האוכל


Posted by Flotser on Jul-17-2004 09:24:

חרא:
שהגליל של הנייר טואלט נופל לאסלה

עוד יותר חרא:
שהטלפון האלחוטי נופל לאסלה

סבבה:
שהנייר או הטלפון כמעט ונופלים לאלסה אבל פיתחתם כבר אינסטיקטים חייתיים שמאפשרים לכם לתפוס את החפצים בעודם באוויר.


Posted by Scorchio on Jul-17-2004 09:30:

רגעים חרא:

1. לרוץ כמו בנזונה 2 קילומטר מהש"ג ביום קיץ לוהט כולך עם מדי דקרון ולתפוס את האוטובוס שמגיע פעם בשעה והבנזונה לא מוכן לפתוח לך כי הוא באמצע צומת

2. לראות את העובד רס"ר כולו הולך עם צמידים ושרשראות על הצוואר בלי חולצה ובלי דיסקית ואז לקבל תלונה מהרס"ר שעומד לידו כי לך יש טבעת מסכנה על היד...

3. ללכת למשטרה צבאית אחרי שעשית תאונת דרכים ולגלות שהחוקרת במחזור ובא לה לדפוק אותך רצח ואיכשהוא היא מוציאה אותך אשם למרות שנכנסו בך מאחורה

4. לקום בבוקר לצחצח שיניים להתגלח לעלות על מדים לשים נעליים צבאיות ואז לגלות שיש לך עוד שעה וחצי לישון...

5. לרדת למישהי ואז לבת זונה אין מצב רוח להחזיר לך את הטובה

6. שהיא גומרת לפנייך ואין לה כוח להמשיך

7. להשקיע שבוע בהכנה של סט איכותי שאתה הולך לנגן ב-99 לנגן אותו בצורה טובה ברדיו להיות בטוח שאתה עולה לחמש האחרונים ואז מודיעים לך שאיזה צוציק מזדיין מכיתה י"א שגייס את כל השכבה שלו לצי של הודעות
SMS
עלה במקומך
ואפילו לא התקרב לניצחון בגמר הגדול...

8. ואז לשמוע מטייסטו שהסגנון שהוא היה רוצה לשמוע בתחרות הוא בדיוק הסגנון שאתה ניגנת ברדיו


רגעים סבבה:

1. לעלות על העמדה ולראות 500 איש מחכים שאתה תיתן את הפתיחה

2. להגיע לבסיס ולגלות שיש לך נסיעה עם שתי קצינות כוסיות של החיים פלוס משקית ת"ש ברמה עולמית

3. לשבת בים עם מישהי בשקיעה ואז היא פתאום נותנת לך את הנשיקה של החיים

4. לחזור עם אותה מישהי הביתה אחרי זה

5. לראות שהטראק שחיכית לו כל כך השתחרר

6. ללכת למסיבה של טייסטו להרים את גילי על הכתפיים ולראות איך הוא משתגע כל פעם שטייסטו מכניס טראק מהאלבום החדש

7. למבינים מבינינו: לרדת למישהי עם סוכריות קופצות בפה ולראות איך היא כמעט מתעלפת

8. לקבל ממנה את המציצה של החיים אחרי שעשית לה את זה


Posted by Sm0keMachine on Jul-17-2004 11:34:

quote:
Originally posted by Scorchio
רגעים חרא:
2. לראות את העובד רס"ר כולו הולך עם צמידים ושרשראות על הצוואר בלי חולצה ובלי דיסקית ואז לקבל תלונה מהרס"ר שעומד לידו כי לך יש טבעת מסכנה על היד...



כל כך נכון...




סבבה:

שאתה בא ל"מוסד" וכל הברמנים מכירים אותך ומכינים לך 2 כוסות בירה איך שאתה מגיע

אהה ועוד דבר:

לחתום חופש ביום ראשון


Posted by yaman on Jul-17-2004 17:37:

איזה סבבה


Posted by Segev on Jul-28-2004 05:24:

סבבה:
שמשהי אומרת לך שהיא אוהבת אותך ודופקת לך נשיקה

חרא:
שאחרי שניה היא מבקשת ממך לשכוח הכל כי היא לא רוצה להרוס את הידידות הטובה שיש בינינו כבר שנה


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.