TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
לחבר שלו נתקע המחשבון באיזה מצב לא טוב אנאערף...
| quote: |
| Originally posted by Eitan E לא קרה לי לחבר שלי שאתה צריך להיבחן באלקטרוניקה וצריך להעביר מס' פולארי לקרטזי או להיפך וממש לפני הבחינה אתה מגלה שהמחשבון שלך נתקע על איזה מוד שאתה מקבל בו תשובות לא מתאימות |
יש ריסט למחשבון וזה מחזיר הכל לרגיל....
רגע חרא זה שאתה חורש 4 ימים לבגן בספרות יודע הכל מצויין ואז שאתה בא ללכת לשון אתה מצליח להרדם רק ב 5 בבוקר שעוד 3 וחצי שעות המבחן שלך ושאתה בא יש לך אמ אמ אמא של הבאלק אוטים ומקבל כזה זין ונכשל
| quote: |
| Originally posted by Segev כזה זין |
שמתפוצצת לך הבטן מכאבים והשלשול שאתה מוציא מהתחת לא עוזר בגרוש
| quote: |
| Originally posted by yaman שמתפוצצת לך הבטן מכאבים והשלשול שאתה מוציא מהתחת לא עוזר בגרוש |
חרא:
היום קרה לי שהייתי בחדר כושר - החדר כושר שלי יש לו שירות מגבות שהוא נותן 2 למנויים שלו ואני שומר את המגבת שלי על סטנד כזה , אני נכנס לג'קוזי ולסאונה ושאני יוצא מהמקלחת אני מגלה שאין מגבת מישהו לקח
אז בסוף התייבשתי והתגלחתי עירום כמו איזה הומו שמחפש משהו ללילה,
(ואני בכלל הומופוב)
חרא :
שאתה אוכל פרגיות והפיתה נקרעת בביס הראשון
שהתפוצץ לך התחת בגלל שישבת על חזיז במשחק של בית"ר בטעות
(קרה לי באמת)
...חרא = תקראו את הפוסט החדש שלי ותבינו
סבבה:
שמגיע החופש הגדול!
| quote: |
| Originally posted by yaman סבבה: שמגיע החופש הגדול! |
לא נורא
| quote: |
| Originally posted by yaman לא נורא |
יגע הזמן אח שלי שתשתחרר ואתה תשמח
ואני יהיה עצוב בגלל הגיוס שלי
| quote: |
| Originally posted by yaman יגע הזמן אח שלי שתשתחרר ואתה תשמח ואני יהיה עצוב בגלל הגיוס שלי |
חרא:
שארמין מגיע 3 בעמים השנה לארץ ואני לא אראה אותו!!!!!!
סעעמק
עד מתי אוגוסט 05??????
חחח

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עד מתי נוב' 03?!?!?!?!? |
סבבה:
כאשר לחבר יש בית ריק ו2 כוסיות שהכרתם בים באות לראות אצלו סרט

חרא :
שאכלת ב 3 בלילה פיצה -פיתה ששילמת עליה 20 שקל
בפיצריה היחידה שהייתה פתוחה בשעה הזאת
וששעה אח"כ חזרת הביתה לגלות שיש לך עוד 2 משולשי פיצה...ואכלת גם אותם בסופו של דבר
..................
ושיום אחרי אצל סבא וסבתא שלך בארוחת ערב אתה הולך לחרבן ל 20 דקות ומפסיד את כל האוכל

חרא:
שהגליל של הנייר טואלט נופל לאסלה
עוד יותר חרא:
שהטלפון האלחוטי נופל לאסלה
סבבה:
שהנייר או הטלפון כמעט ונופלים לאלסה אבל פיתחתם כבר אינסטיקטים חייתיים שמאפשרים לכם לתפוס את החפצים בעודם באוויר.
רגעים חרא:
1. לרוץ כמו בנזונה 2 קילומטר מהש"ג ביום קיץ לוהט כולך עם מדי דקרון ולתפוס את האוטובוס שמגיע פעם בשעה והבנזונה לא מוכן לפתוח לך כי הוא באמצע צומת
2. לראות את העובד רס"ר כולו הולך עם צמידים ושרשראות על הצוואר בלי חולצה ובלי דיסקית ואז לקבל תלונה מהרס"ר שעומד לידו כי לך יש טבעת מסכנה על היד...
3. ללכת למשטרה צבאית אחרי שעשית תאונת דרכים ולגלות שהחוקרת במחזור ובא לה לדפוק אותך רצח ואיכשהוא היא מוציאה אותך אשם למרות שנכנסו בך מאחורה
4. לקום בבוקר לצחצח שיניים להתגלח לעלות על מדים לשים נעליים צבאיות ואז לגלות שיש לך עוד שעה וחצי לישון...
5. לרדת למישהי ואז לבת זונה אין מצב רוח להחזיר לך את הטובה
6. שהיא גומרת לפנייך ואין לה כוח להמשיך
7. להשקיע שבוע בהכנה של סט איכותי שאתה הולך לנגן ב-99 לנגן אותו בצורה טובה ברדיו להיות בטוח שאתה עולה לחמש האחרונים ואז מודיעים לך שאיזה צוציק מזדיין מכיתה י"א שגייס את כל השכבה שלו לצי של הודעות
SMS
עלה במקומך
ואפילו לא התקרב לניצחון בגמר הגדול...
8. ואז לשמוע מטייסטו שהסגנון שהוא היה רוצה לשמוע בתחרות הוא בדיוק הסגנון שאתה ניגנת ברדיו
רגעים סבבה:
1. לעלות על העמדה ולראות 500 איש מחכים שאתה תיתן את הפתיחה
2. להגיע לבסיס ולגלות שיש לך נסיעה עם שתי קצינות כוסיות של החיים פלוס משקית ת"ש ברמה עולמית
3. לשבת בים עם מישהי בשקיעה ואז היא פתאום נותנת לך את הנשיקה של החיים
4. לחזור עם אותה מישהי הביתה אחרי זה
5. לראות שהטראק שחיכית לו כל כך השתחרר
6. ללכת למסיבה של טייסטו להרים את גילי על הכתפיים ולראות איך הוא משתגע כל פעם שטייסטו מכניס טראק מהאלבום החדש
7. למבינים מבינינו: לרדת למישהי עם סוכריות קופצות בפה ולראות איך היא כמעט מתעלפת
8. לקבל ממנה את המציצה של החיים אחרי שעשית לה את זה
| quote: |
| Originally posted by Scorchio רגעים חרא: 2. לראות את העובד רס"ר כולו הולך עם צמידים ושרשראות על הצוואר בלי חולצה ובלי דיסקית ואז לקבל תלונה מהרס"ר שעומד לידו כי לך יש טבעת מסכנה על היד... |

איזה סבבה
סבבה:
שמשהי אומרת לך שהיא אוהבת אותך ודופקת לך נשיקה
חרא:
שאחרי שניה היא מבקשת ממך לשכוח הכל כי היא לא רוצה להרוס את הידידות הטובה שיש בינינו כבר שנה

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.