TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal.........discussie!!!!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz zucht, is er dan werkelijk geen enkele plek waar ik kan ontsnappen aan VOETBAL?!?! Snap de lol niet hoor: paar van die mannetjes in te grote boxers die achter een balletje aan huppelen, en bij het minste of geringste op de grond gaan liggen kermen 'oooei, auw auw auw!' |

.. Een leven zonder voetbal is voor mij moeilijk voor te stellen..
| Originally posted by TimeportE OEI.. hier raak je bij mij een foute snaar.. voetbal een domme sport.. voor mij persoonlijk is dit de "domste" reply van het jaar.. no offence natuurlijk Eye-Riz.. iedereen zijn smaak. ![]() .. Een leven zonder voetbal kan moeilijk voor mij.. |
) is als...tjah...
voor mij nog veel erger joh:
...als een koelkast zonder bier! 
| Originally posted by -=WVG=- Hier kan ik me aardig in vinden ja... Een leven zonder voetbal (en FCDB dus ) is als...tjah...Citroenthee zonder citroen |
hihihi, wat ontzettend leuk, allemaal op de kast! (hoe is het uitzicht daar van boven??
)
Even alleen iets goedzetten: ik heb NIET gezegd dat het een domme sport is (alhoewel ik dat wel denk, hihihi, ooooo, oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!)
| Originally posted by Eye-Riz (oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!) |
| Originally posted by Eye-Riz hihihi, wat ontzettend leuk, allemaal op de kast! (hoe is het uitzicht daar van boven?? ) Even alleen iets goedzetten: ik heb NIET gezegd dat het een domme sport is (alhoewel ik dat wel denk, hihihi, ooooo, oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!) |

nouja, had toch op zijn minst verwacht dat iemand me te hulp zou schieten, mooi is dat... ik zie jullie wel weer in het hiernamaals...
...snik. onee, ik bedoel, roggel roggel (word gewurgd)
Originally posted by Eye-Riz ![]() nouja, had toch op zijn minst verwacht dat iemand me te hulp zou schieten, mooi is dat... ik zie jullie wel weer in het hiernamaals... ...snik. onee, ik bedoel, roggel roggel (word gewurgd) |
ik hou het nog wel een minuutje uit hoor Jukx 
MAAR NIET LANGER!!! AAAARGH!!! (hoewel, misschien dat ik mijn machtige zwaard kan gebruiken om die voetbalfanaat van me af te slaan, hihihihi!!!)
| Originally posted by Eye-Riz ik hou het nog wel een minuutje uit hoor Jukx ![]() MAAR NIET LANGER!!! AAAARGH!!! (hoewel, misschien dat ik mijn machtige zwaard kan gebruiken om die voetbalfanaat van me af te slaan, hihihihi!!!) |
zo mag ik het horen 
'een voor allen, allen voor zichzelf' is nou niet echt mijn motto, hihihi!
Ik ga slapen, heb nog catching up te doen van afgelopen weekend (festival in Duitsland, ERRUG cool, alleen daardoor wel superbrak!)
lul dus maar lekker door over voetbal, kzal mijn mondje houden 
ns kijke hoe mn sig is...
tis toch maar n voetbal-thread...
ok tis nie veel zie ik....
lol
haaaa hijs vet hoor!
FC Den Bosch addict!
hehehe....
Maarre, dat vuur in je sig... doet me denken aan die van een ander iemand hier in dit forum... ik weet alleen niet meer wie..
Op mijn werk heb ik de poule gewonnen -> 280 piekies!!
Ik had voorspeld dat NL met 1-0 zou verliezen van Ierland.
Zeg nu niet dat ik een landverrader ben, want laten we eerlijk zijn...
D'r lopen wat arrogante eikels tussen..
(om te beginnen met de ergste, de coach
himself)
| Originally posted by Little Theseus Maarre, dat vuur in je sig... doet me denken aan die van een ander iemand hier in dit forum... ik weet alleen niet meer wie.. |
Oefening baart kunst WVG!
Ik verwacht nog vette sigs van jou
| Originally posted by Trancetunnel Op mijn werk heb ik de poule gewonnen -> 280 piekies!! ![]() Ik had voorspeld dat NL met 1-0 zou verliezen van Ierland. Zeg nu niet dat ik een landverrader ben, want laten we eerlijk zijn... D'r lopen wat arrogante eikels tussen.. (om te beginnen met de ergste, de coach himself) |
hahaha, nee.
Ik ben alles al kwijt aan mijn telefoonrekening.
Mobiel bellen vanuit mallorca is ook duur.. 3,- per minuut
Stelletje oplichters......
ach ja.... 't hoort erbij
| Originally posted by Little Theseus Oefening baart kunst WVG! Ik verwacht nog vette sigs van jou |