TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
En da's nog het beste idee van allemaal!! Ik stem voor! 
klein BBQ'ken en klein priv� fuifken ?
of klein BBQ en "FUIF" ? 
want kan niemee goe volge zeu 
Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch? |
| Originally posted by djcresto Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn |
| Originally posted by djcresto als alle beta's al komen dan zitten we toch al aan ne man of 30-40 zeker. Tegenwoordig is da hier serieus druk. Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn |
in limburg zeker? daar komt geen kat op af... behalve ongeveer 10 LIMBETA's
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch? |

Hmmm, ik denk dak wel ne man of vijf meekrijg als het in Limburg is, en ne man of zes-zeven als het in Antwerpen is... 
Als het na de zomervakantie een trance-feestje is krijg ik ook wel een stuk of 5 man mee denk ik, maar den enige in de groep die kan rijden en een auto ter beschikking heeft, heeft pas dan zijn vast rijbewijs...
| Originally posted by Jasperovitsj Als het na de zomervakantie een trance-feestje is krijg ik ook wel een stuk of 5 man mee denk ik, maar den enige in de groep die kan rijden en een auto ter beschikking heeft, heeft pas dan zijn vast rijbewijs... |
Originally posted by Zehra in limburg zeker? daar komt geen kat op af... behalve ongeveer 10 LIMBETA's |
Ik zeg een party in de omgeving van brussel (bij pool
) of in de omgeving van antwerpen
| Originally posted by Tiger777 Ik zeg een party in de omgeving van brussel (bij pool ) of in de omgeving van antwerpen |

pool woont ni heel van van't station van hoeilaart (denk ik toch, hoeilaart kan nu toch ni ZO groot zijn
)
Heeft hoeilaart een openluchtzwembad??(tis maar da we van da naaktzwemmen werk kunnen maken
)
Hoe verwoordt ge naaktzwemmen op uw flyers... 
| Originally posted by SilentEagle Hoe verwoordt ge naaktzwemmen op uw flyers... |
*neemt zen spade en begint te graven*
kheb toch altijd al een zwembad gewild en dendermonde ligt vrij centraal 
| Originally posted by djcresto *neemt zen spade en begint te graven* kheb toch altijd al een zwembad gewild en dendermonde ligt vrij centraal |
Dan stellen we gewoon opnieuw de vraag: willen de beta's eerst een BBQ deze zomer en een party ergens later op het jaar, of gewoon ineens al beginnen met een party te organiseren?
Want de ene helft is hier bezig over een beta-trance-party, en de andere helft is bezig over een beta-BBQ, en dat zijn toch 2 aparte dingen?
polle!!!!
Als er iemand zich geroepen voelt om een poll te maken...
| Originally posted by Zehra polle!!!! |
Deze zomer een beta barbeque (enkel voor beta's)
Deze zomer of in september-oktober een beta priv� trance party (voor beta's en aantal van hun vrienden)
| Originally posted by Tiger777 tis maar da we van da naaktzwemmen werk kunnen maken ![]() |
| Originally posted by Pumaz Drek, er zijn hier een paar problemen mee... 1. Er zijn niet veel vrouwelijke betas 2. Die dat er dan toch zijn gaan volgens mij absoluut ni uit de kleren Gevolg : gij in uw blote flikker en iedereen die lacht (van koude water...) |

| Originally posted by Pumaz Gevolg : gij in uw blote flikker en iedereen die lacht (van koude water...) |