TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik moet Steven een beetje gelijk geven, niet de kick, maar wel de sound die op de 2de kick invalt klinkt een beetje geforceerd en krakerig, net alsof het door een kapotte box komt ofzo. |

| quote: |
| De climax zelf is wel goed, maar die eerste 8 kicks klinkt het precies t� krachtig, en dat glijdt dan opeens weg? Volgens mij zou het zonder dat al goed genoeg klinken, maar I could be wrong... |
| quote: |
Ik vind het dus super dat die tranzy melodie zo contrasteert met die hardere sounds, dat maakt het nummer net zo verrassend! ![]() Net zoals de M.I.K.E. remix van Albert Vorne bijvoorbeeld! |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Toch 1 persoon die de bedoeling hiervan verstaan heeft... |
Imiteren was niet echt de bedoeling, ik bedoelde gewoon dat ik tranzy sounds op hardere sounds wou zetten 
hier is ie dan 
Kindred Spirits - Plus Ultra (Echano vs. OrgaNik Mix)
Goed bezig mannen, amai... 
| quote: |
| Originally posted by TOR hier is ie dan ![]() Kindred Spirits - Plus Ultra (Echano vs. OrgaNik Mix) |
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Goed bezig mannen, amai... |
Met al die remixes van de 'groten' op TA zullen wel veel mensen de naam Kindred Spirits leren kennen. Ik vind da we die moeten uitmelken tot er niks meer uit kan. Kev, ik ga nog een midi'tje maken he 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Kev, ik ga nog een midi'tje maken he |
Miss een tip voor een titel van een pure midi versie
Kindred Spirits - Plus Ultra (Midi � La Playa Version)
This is getting totaly bonkers (<- one the best english words in history)
Ahja ik zal een speciaal Kindred Spirits mapje moeten maken voor al die versies 
| quote: |
| Originally posted by TOR laat maar komen |

complementaire strings geven altijd iets extra, dus een vrij goeie melodie kan een uitstekende worden. hetzelfde geldt nu. in other words, check your email. 
Check http://members.home.nl/j.hond/dp/chart/hitlist.htm, positie 97 
hmm.. de zoveelste hint om het toch naar labels rond te sturen
what should we do? 
| quote: |
| Originally posted by TOR what should we do? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.