TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Zo... 5-0 voor de Zweden, die uitslag staat!!
We hebben er weer een grote outsider bij denk ik.
| quote: |
| Originally posted by moogwai Zo... 5-0 voor de Zweden, die uitslag staat!! We hebben er weer een grote outsider bij denk ik. |
lekker voetbal wat zweden liet zien, tof om naar te kijken! Larsson echt de man! Die kopbal!
geen punten voor mij vandaag, helaas.
en New Wave het is TeKnikol btw

Leuke wedstrijd, die Zweden speelden goed
Daar mogen onze jongens morgen een voorbeeld aan nemen (en dan met dezelfde cijfers winnen natuurlijk)
De beste EK-reclame van dit moment:
http://msn.heineken.nl/tabblad/commercials/ek_2.asf
De Duitse herder van Heineken! GE-WEL-DIG! 
| Originally posted by BaRTeZ De beste EK-reclame van dit moment: http://msn.heineken.nl/tabblad/commercials/ek_2.asf De Duitse herder van Heineken! GE-WEL-DIG! |
Tin, doe je nog mee met dat VI-spel?
| Originally posted by HiGH_NrG Ik vind die reclame met die toeter in diw winkel toch beter... |
| Originally posted by Jappio Tin, doe je nog mee met dat VI-spel? |
sta nu 17522
| Originally posted by Optimus tuurlijk! heb alleen al een week niet meer ingelogd sta nu 17522 |
Aangezien er geen belgen zijn dit ek, misschien nog best als je ziet wat de bulgaren overkomt gister
, supporter ik mee met jullie deze avond
HUP HOLLAND HUP
| Originally posted by Eagle` Aangezien er geen belgen zijn dit ek, supporter ik mee met jullie deze avond HUP HOLLAND HUP |
Ik hoop dat het volgende nog wat vruchten af gaat werpen op ek.nl:
http://www.ek.nl/forum/viewtopic.php?id=264
Wat reacties geven dus!!!
| Originally posted by Eagle` Aangezien er geen belgen zijn dit ek, misschien nog best als je ziet wat de bulgaren overkomt gister , supporter ik mee met jullie deze avondHUP HOLLAND HUP |
Ik zit erin, jap!
Volgens VI wordt dit de vermoedelijke opstelling van het Ned. Elftal vanavond:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: John Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst.
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu, Edgar Davids.
Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy, Boudewijn Zenden.
Dus geen Sneijder, maar Zenden in zijn plaats...
Verder zou het waarschijnlijk toch w��r een soort van 4-4-2 opstelling worden met de vleugspelers iets teruggetrokken en vd Vaart dichtbij Van Nistelrooy.
Mogelijk dat Bouma nog wordt vervangen door F. de Boer aangezien hij nogal last schijnt te hebben van de zenuwen 
Bouma kan wat mij betreft wel worden vervangen... Stam schakelt gewoon die Kuranyi uit en dan kan F. de Boer zich mooi met de opbouw bemoeien! Alleen waarom Zenden er nu opeens instaat...? Wel veel linkspoten met Davids, Cocu, v.d Vaart, Zenden, Bouma (of De Boer) en v. Bronckhorst...
| Originally posted by Jappio Hallo, Ik doe op http://www.ekmanager.nl/ mee aan de subleague 'Trance Addict'. Kom ook bij ons in de subleague! Gebruik de volgende login gegevens, nadat je je hebt ingeschreven en je winnende team hebt samengesteld: subleague login: tranceaddict subleague wachtwoord: tranceaddict |
Even een tussenstand:
Ryo 15
New Wave 14
Jappio 13
raoel 12
DJ Bazz 11
Cosmic 10
Djeebie 9
M-peror 9
Moogwai 9
TnD 9
TranceFool 9
Teknikol 8
Asperge 6
HiGH_NrG 6
Timeporte 5
Basvh2 3
Remy D 3
Snuggle 0
Iedereen laat Tjechi� vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG.
Zij verwachten een gelijkspel tegen de moffen vnv.
Maar goed, Snuugle's eerste 3 of 5 punten zullen nu toch wel in aantocht zijn met zijn voorspelling voor Tjechi� - Letland 3-0.
Zou helemaal mooizijn als de letten vnv stunten 
| Originally posted by Optimus tuurlijk! heb alleen al een week niet meer ingelogd sta nu 17522 |
| Originally posted by Ding Chavez Ik sta nu 14988, had veel hoger gemoeten alleen die ^%!^$!# Vieri presteerde weer weinig |
gelukkig had ik valeron en larsson nog. Ook maar goed dat ik de 3e keeper van bulgarije heb ipv de 1e
| Originally posted by raoel Iedereen laat Tjechi� vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG. Zij verwachten een gelijkspel tegen de moffen vnv. |
| Originally posted by raoel Iedereen laat Tjechi� vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG. |
Definitieve opstelling Nederlands elftal vanavond tegen the Germans:
--------------V.d.Sar---------------
Heitinga--Stam--Bouma--v.Bronckhorst
------------------------------------
--------Cocu----------Davids--------
--v.d.Meijde---v.d.Vaart---Zenden---
-------------v.Nistelrooij----------
Mwoah...ik had het anders gedaan...
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1