TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by sanderheijnen2 on Jul-02-2004 12:13:

weet niet of er nog ta-ers op het forum zitten maar even een vraagje:

wil zo vanuit het zuiden richting bloemendaal vertrekken maar weet de weg niet. kom vanuit Rotterdam dus rotterdam, den haag, einde stoplichten rechts richting wassenaar?(die weg met al die flitspalen?) en dan.....?

En even exact in bloemendaal....hoe vind je Q-beach en waar kun je (gratis ) je auto parken?

thxz

Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2004 20:59:

Ben weer thuis... Wou niet te laat thuis zijn in verband met Awakenings morgen. Maar het prima vertoeven aldaar, af en toen een beetje WINDDDDDDDDDDDDDDDD, maar prima te doen verder. Ik ben zelfs beetje verbrand...

En er werd natuurlijk lekker gedraaid

Posted by BaRTeZ on Jul-02-2004 22:48:

was ook 3 uurtjes van de partij

leuke muziek, leuke locatie, leuk feest!

Posted by Partyhardy! on Jul-02-2004 22:57:

Thumbs up

Was echt een super feestje met erg veel bekende gezellige mensen!

Posted by Donna on Jul-02-2004 23:23:

VEEL te veel bekende ppl in 1 keer,heb t maar opgegeven mensen een naampje te geven die ik zag lopen en ben maar gaan feesten

Was lekker,wanneer de volgende?:P

Posted by jp on Jul-03-2004 00:27:

Helaas is het niet gelukt nog effe langs te komen

Posted by dj_spare on Jul-03-2004 04:14:

Was een leuk feestje, Signum draaide VETJES!

Veel TA'ers weer ontmoet, was gezellig!! Alleen jammer van die wind en al da zand (wat wil je op een strand, maargoed) en het feit dat ik gister 6 uur lang in trein/bus heb vertoefd...

Posted by Donna on Jul-03-2004 08:18:

sjees das nie echt vet nee.
Signum en Misja vond ik idd errug lekker draaien,daarna zijn we opgestapt,astrid had een paar goeie platen maar haalt gewoon altijd de energie uit r set met de ellenlange breaks en gedoe,jammer,eerste 2 dj's hebbik nie echt gehoord,menno d jong deed ook een leuk setje,mist alleen nog zn dj ervaring imo.

Posted by sndh on Jul-03-2004 08:21:

was inderdaad top, toch al wat TA's ontmoet, zeker gezellig! Misja draaide super inderdaad, in de middag draaide Niklas Harding ook superstrak, en perry warmde ook lekker op!
Superdag!

Posted by emma on Jul-03-2004 08:38:

zeker leuk feestje ...
geen spijt dat ik helemaal van Belgi� ben gekomen, was weer supergezellig !

Posted by moogwai on Jul-03-2004 09:36:

Was zeker een vet feestje, erg gezellig met de vele bekenden! Leuke locatie ook

Tijdens Perry's set kwamen we binnen, klonk erg relaxt. Daarna draaide Niklas Harding een erg goede set (Cages (Lemon8 Remix), TV Dinner, White Room etc) Phynn draaide ook lekker, zeker goed voor een opkomende dj. Astrid draaide zoals altijd veel onbekende platen, maar ook echte knallers zoals Yin (Solid Globe Remix) en Twinkle! Signum draaide ook master, erg energieke set. Top! Menno de Jong draaide opzich wel leuke platen, maar ik miste wel echt de drive in zijn set.

Heb de rest niet meer meegemaakt, anders kwam ik niet meer thuis En dat was ook haast gelukt, want ik was pas om ! 1.15 thuis
Dus ik ben bijna 5 uur onderweg geweest. Wat een trip. Eerst een veel te lange busreis naar Haarlem. In Amsterdam zagen we de trein richting Nijmegen voor onze neus wegrijden. In Utrecht, Arnhem en Nijmegen moeten overstappen, In Nijmegen dus ook net de trein wegzien rijden, waarna ik de allerlaatste trein moest nemen die bijna 1 uur later ging.

Ach ja, je moet het er voor overhebben, kan nu geen trein meer zien

Maar het feestje was echt top! Zeker voor herhaling vatbaar, en ik heb ook begrepen dat het zeker net het laatste trance.nu feestje is.

Posted by emma on Jul-03-2004 09:50:

pix

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_125/Emma/trance.nu/

enjoy !

Posted by ahp2002 on Jul-03-2004 11:51:

thanks aan iedereen die gekomen is, echt super!

we vonden het zeer geslaagd, ondanks het voorspelde %$#%$weer, maar veel jonge producers en dj's geweest, zelfs rank 1 kwam nog even langs

Posted by M_Peror on Jul-03-2004 11:58:

Wow! Wat een heerlijke party! Het weer viel zelfs hartstikke mee.

Toen we aankwamen was net Niklas Harding aan z'n set begonnen en die zette meteen ff goed de toon. Voor mij is dit de nieuwe ontdekking, wat een heerlijke platen zette die gast op! Even buiten in de zon gelegen met zijn muziek op de achtergrond... heerlijk! Die man gaat rechtstreeks mijn favoriete dj charts in.
Phynn (zonder Fictivision) draaide ook erg lekkere tracks en hield de stemming er goed in. Hoe oud was die gozer ook al weer?
Astrid gooide het een beetje over een andere boeg maar klonk ook zeker niet verkeerd. Ondertussen even een hapje gaan eten.
Signum -- wow! Ik wist dat ze goeie platen maakten, maar lekker draaien kunnen ze ook! Als die deze zomer nog ergens in de buurt zijn ga ik zeker even langs.
Menno de Jong leek nog wat onwennig achter de draaitafels en z'n overgangen waren niet altijd je van het, maar thumbs op voor de trackselectie. Heerlijk! Als die nog wat ervaring kan opdoen wordt 't een hele grote.
Toen was het tijd voor Misja, wat mij betreft de held van dag. Wat een superlekkere set, wij zijn helemaal uit onze plaat gegaan. En een sympathieke gast toch ook. Hij was al ruim voor hij moest gaan draaien op 't feest. Gold trouwens voor veel dj's (zelfs een aantal die niet hoefden te draaien) dat ze voor of na hun evt set bleven plakken. Dat zegt wat over de sfeer daar.
Envio, die eerder draaide ivm de verhinderde Precision (jammer, die had ik graag eens live willen horen) begon goed, vervolgens een straatje gruwelijke platen en tegen 't einde weer een paar hele lekkere. En dat binnen een set van vijf kwartier. Extreem.
Het laatste uurtje (waarvan ik de helft nog heb meegemaakt) was een waardige afsluiter met Envio, Menno de Jong en Niklas Harding b2b die nog even lekker doorknalden met goeie platen.

Opvallend: weinig (geen?) platen dubbel gehoord en dat terwijl ik er toch van 14.15 tot 23.30 ben geweest en niet iedere dj elkaars set heeft meegekregen. En, op een half uurtje van Envio na, de hele dag bijna alleen maar lekkere muziek heb gehoord. Conclusie: Er blijkt dus toch nog genoeg kwaliteitstrance in omloop IMO.

En natuurlijk leuk weer ff Moogwai (fijne vakantie gozer!), High_NRG & friend (veel plezier vandaag op Awakenings), Magik54 (benieuwd naar de foto's), "de echte Partyhardy", Arise2, Remy D. (mafkees!) & friend & mobieltje-met-camera gezien / gesproken te hebben. En nog meer bekenden gezien maar helaas niet allemaal gesproken.

Complimenten aan de organisatie! Lekkere sfeer, leuke locatie, het weer viel ook nog niet eens tegen (hoewel de organisatie daar niet bepaald iets aan kan doen), alles bij elkaar vond ik dit een wereldfeest en dat helemaal gratis, fantastisch dat dat gewoon nog kan tegenwoordig. Heb een geweldige dag gehad. Toppertje!

Posted by ahp2002 on Jul-03-2004 12:28:

Pix & video: http://www.terpsichore.trance.nu/

Posted by DjRV on Jul-03-2004 13:16:

gezellig feest,had eigenlijk wel wat weg van een beurs voor de scene, veel bekenden gezien die je normaal niet zo vaak overdag ziet

ook vond ik het errug aangenaam om op een feest weer een zooi jonge,frisse gezichten te zien. niks geen vaag gedoe.

Posted by Donna on Jul-03-2004 21:04:

Uitermate fris?

Posted by azior on Jul-03-2004 21:49:

ik heb me op zich heel erg vermaakt, maar ik vond alleen astrid en signum goed draaien, muziek die me meer aansprak en blijkbaar de rest van de mensen ook omdat toen iedereen ging dansen (daarvoor hing iedereen maar wat)

net zoals bij de armada night miste ik een enthousiaste sfeer... bij mij kwam het feestgevoel niet helemaal van de grond daardoor... het was heel mooi georganiseerd, maar het publiek zet de toon...

Posted by Donna on Jul-03-2004 22:47:

Omdat mensen teveel bezig moesten zijn met het meeten van elkaar,dat zou bij een volgend feest alweer heel anders zijn,dan overheerst de drang te feesten meer (lijkt mij)
Tis heel normaal als zo'n idioot grote groep mensen die elkaar alleen van inet kennen vreselijk bezig zijn anderen te id-en.

Ikzelf ben er nie zo'n fan (meer) van,t irriteerd me dat ik steeds uit mn trippie getrokken word omdat ik weer ff joviaal handjes moet gaan schudden,hoewel ik t gister (gelukkig) niet heel veel gedaan heb aangezien ik of veel wel kon die ik tegenkwam,of dat er door ppl niet opaan gestuurd werd,anders was mn irritatiegrens weer enorm overschreden geweest en dat wassie nie

Remy hebbik nie gezien en das HEEL vaag!

Posted by Partyhardy! on Jul-04-2004 10:18:

en als het donker was geweest was ik ook 10x harder los gegaan maar dat spreekt voor zich... donker rules!

Posted by Donna on Jul-04-2004 10:19:

hahaha,psies wat ik tegen RV zei,al die inet ppl in daglicht wat ze normaal gesproken helemaal niet zo goed kunnen verdragen

Posted by sanderheijnen2 on Jul-04-2004 13:08:

ik en m n vriendin waren en toen Astrid net begon te draaien. Ze draaide goed met volgens mij geen 1 fout en echte lekkere platen! Signum was ook supervet en ging uit m n dak toen first strike signal 2004 rmx op ging!
Menno leek wat zenuwachtig maar zoals al eerder gezegd was zijn platenkeus erg goed
Wij zijn niet tot het einde gebleven want moesten smorgens weer vroeg op maar al met al een SUPERgeslaagd feestje

Kan trouwens nog geen tracklist vinden? Komt die er nog aan?

Posted by M_Peror on Jul-04-2004 13:59:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en als het donker was geweest was ik ook 10x harder los gegaan maar dat spreekt voor zich... donker rules!

LOL!

Posted by moogwai on Jul-04-2004 16:04:

quote:
Originally posted by M_Peror
Toen was het tijd voor Misja, wat mij betreft de held van dag. Wat een superlekkere set, wij zijn helemaal uit onze plaat gegaan.

Damn.. dat heb ik weer moeten missen

quote:
Originally posted by ahp2002
Pix & video: http://www.terpsichore.trance.nu/

Leuke clips! Veel bekenden die voorbij komen

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
Kan trouwens nog geen tracklist vinden? Komt die er nog aan?

Naar mijn weten zijn de sets niet opgenomen. Op trance.nu staat wel ergens een opsomming van de tracks die de dj's gedraait hebben

Posted by HiGH_NrG on Jul-04-2004 16:30:

Moogwai die stiekem de vriendin van m_peror checkt:

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »