TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by djcresto ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk? |
Geen probleem, zeg gewoon wanneer jullie arriveren in het station en dan kom ik jullie wel even opwachten. Het is wel een eindje wandelen van het station naar Café D'Anvers - en de exacte weg weet ik ook niet meer perfect, nog is informeren dus
- maar best te doen, zeker als het mooi weer is! 
| Originally posted by Jasperovitsj maar best te doen, zeker als het mooi weer is! |
zal maar zeker een paraplu meenemen
| Originally posted by Kaidreas wete er zullen wel wat beta's in antwerpen zijn, ik ben er zelf ook al vroeger, anders kan je met de beta's meeten, en dan brengen we u. alle ik denk toch dat zoiets zal gebeuren, ik weet enkel dat cafe anvers in de buurt van de hoeren is ![]() anyways, den elmer is normaal gezien toch vreeed lang open. |

^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren! 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren! |
Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven! 
| Originally posted by SnuggLe Als iemand van u mij dat uit zou kunnen leggen waar het beste, zou ik heel dankbaar zijn! Oh, ik maak dinsdag overigens foto's voor www.partyscene.nl, dus neem een smile mee oke? |
Damn, ik ben het met mijn bijna-zatte botten dus vergeten te vragen aan mijn neef
Maar ik heb het net op mijn hand geschreven, dus als ik morgen opsta weet ik meteen dat ik het hem nog is moet vragen!
En Dries: vergeet niet dat er gewerkt wordt aan de Ring en de Leien, impulsief zijn kan dan wel al is minder goed uitdraaien dan verwacht...
^joa ma da valt best wel mee ze. zeker in het verlof. btw das 's avonds e, normaliter alleen terug gaand verkeer, en anders kunt ge beter langs wijnegem rijden.
| Originally posted by Jasperovitsj Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven! |
| Originally posted by Kaidreas wete wa ge kunt doen mij oppikken op weg naar anvers, kwoon toch op de weg. (hehe didn't mean to be rude) en dan zien we wel. gewoon impulsief zen dude, niet te veel plannen das nie zo fijn |

| Originally posted by SnuggLe Oh en Zehra, ik zal je wel even op de foto zetten samen met een niet nader te noemen persoon |
thanks!
Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen?
Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet.
| Originally posted by SilentEagle Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen? |
Die aant Steen wel, ma die iets noordelijker toch ni? Zo vanaf Hangar 41 en verder... 
| Originally posted by SilentEagle Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen? Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet. |
THuis even checken wat/hoe enzo.
Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? 
| Originally posted by Jasperovitsj Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? |
* raises hand *
Hangt wat af van mn werk - Maar als ik vrij ben, natuurlijk! 
Spijtig genoeg geen Sasha voor mij! Maandag en dinsdag nog werken met de nachtshift en geen extra verlof mogelijk!
Spijtig, want ik vond Café d'Anvers wel een prachtlokatie om Sasha eens bezig te zien/horen. 
| Originally posted by Jasperovitsj Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? |
| Originally posted by Zehra pita?! count me in baby! |
| Originally posted by Nyah ik zal ook wel meegaan |