TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Posted by djcresto on Jul-12-2004 10:38:

ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk?

Posted by Nyah on Jul-12-2004 10:43:

quote:
Originally posted by djcresto
ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk?

ja goei vraag cresto, want ik kom ook met openbaar vervoer

Posted by Jasperovitsj on Jul-12-2004 11:48:

Geen probleem, zeg gewoon wanneer jullie arriveren in het station en dan kom ik jullie wel even opwachten. Het is wel een eindje wandelen van het station naar Café D'Anvers - en de exacte weg weet ik ook niet meer perfect, nog is informeren dus - maar best te doen, zeker als het mooi weer is!

Posted by Nyah on Jul-12-2004 12:58:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
maar best te doen, zeker als het mooi weer is!

en als t slecht weer is? zal maar zeker een paraplu meenemen

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 13:18:

quote:
Originally posted by Kaidreas
wete er zullen wel wat beta's in antwerpen zijn, ik ben er zelf ook al vroeger, anders kan je met de beta's meeten, en dan brengen we u. alle ik denk toch dat zoiets zal gebeuren, ik weet enkel dat cafe anvers in de buurt van de hoeren is
anyways, den elmer is normaal gezien toch vreeed lang open.

Ah oke, maar kom dus met de auto, dus wil niet heel Antwerpen door moeten crossen
Zoek dus een parkeerplaats vlakbij de hoeren..eh..Cafe D'anvers

Posted by Jasperovitsj on Jul-12-2004 16:26:

^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren!

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 18:30:

quote:
^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren!

Als iemand van u mij dat uit zou kunnen leggen waar het beste, zou ik heel dankbaar zijn!

Oh, ik maak dinsdag overigens foto's voor www.partyscene.nl, dus neem een smile mee oke?

Posted by Jasperovitsj on Jul-12-2004 19:10:

Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven!

Posted by Kaidreas on Jul-12-2004 20:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als iemand van u mij dat uit zou kunnen leggen waar het beste, zou ik heel dankbaar zijn!

Oh, ik maak dinsdag overigens foto's voor www.partyscene.nl, dus neem een smile mee oke?

wete wa ge kunt doen mij oppikken op weg naar anvers, kwoon toch op de weg. (hehe didn't mean to be rude)
en dan zien we wel. gewoon impulsief zen dude, niet te veel plannen das nie zo fijn

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 00:36:

Damn, ik ben het met mijn bijna-zatte botten dus vergeten te vragen aan mijn neef
Maar ik heb het net op mijn hand geschreven, dus als ik morgen opsta weet ik meteen dat ik het hem nog is moet vragen!

En Dries: vergeet niet dat er gewerkt wordt aan de Ring en de Leien, impulsief zijn kan dan wel al is minder goed uitdraaien dan verwacht...

Posted by Kaidreas on Jul-13-2004 07:58:

^joa ma da valt best wel mee ze. zeker in het verlof. btw das 's avonds e, normaliter alleen terug gaand verkeer, en anders kunt ge beter langs wijnegem rijden.

Posted by SnuggLe on Jul-13-2004 08:53:

quote:
Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven!

Je bent geweldig!

quote:
Originally posted by Kaidreas
wete wa ge kunt doen mij oppikken op weg naar anvers, kwoon toch op de weg. (hehe didn't mean to be rude)
en dan zien we wel. gewoon impulsief zen dude, niet te veel plannen das nie zo fijn

Als je ergens langs de snelweg staat dan kan dat wel ja

Plannen vind ik wel makkelijk, wil er niet onnodig veel tijd aan verdoen en benzine verknallen. Plus ik wil ook mijn auto heelhouden!

Oh en Zehra, ik zal je wel even op de foto zetten samen met een niet nader te noemen persoon

Posted by Zehra on Jul-13-2004 11:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh en Zehra, ik zal je wel even op de foto zetten samen met een niet nader te noemen persoon

thanks!

Posted by SilentEagle on Jul-13-2004 14:07:

Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen?

Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet.

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 14:10:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen?

Dat kan ik zeker! Vanaf de parking op de kaaien aan het Steen is het hoogstens 10 minuutjes wandelen tot aan Café! Das wel een betalende parking dacht ik...

Posted by SilentEagle on Jul-13-2004 14:19:

Die aant Steen wel, ma die iets noordelijker toch ni? Zo vanaf Hangar 41 en verder...

Posted by SnuggLe on Jul-14-2004 08:40:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen?

Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet.

Dank u, zal even kijken. Kom vanaf Holland, vanaf het Noorden dus THuis even checken wat/hoe enzo.

Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2004 13:21:

Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo?

Posted by djcresto on Jul-14-2004 13:28:

quote:

ik

Posted by TOR on Jul-14-2004 13:38:

* raises hand *

Posted by SilentEagle on Jul-14-2004 14:19:

Hangt wat af van mn werk - Maar als ik vrij ben, natuurlijk!

Posted by Joker666 on Jul-14-2004 19:18:

Spijtig genoeg geen Sasha voor mij! Maandag en dinsdag nog werken met de nachtshift en geen extra verlof mogelijk!
Spijtig, want ik vond Café d'Anvers wel een prachtlokatie om Sasha eens bezig te zien/horen.

Posted by Zehra on Jul-14-2004 22:00:

quote:

pita?!

count me in baby!

Posted by Nyah on Jul-14-2004 22:01:

quote:
Originally posted by Zehra
pita?!

count me in baby!

ik zal ook wel meegaan

Posted by Zehra on Jul-14-2004 22:06:

quote:
Originally posted by Nyah
ik zal ook wel meegaan