TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
Originally posted by jp |

| Originally posted by dj_spare heb jij nou echt nix anders te doen dan labiele fotootjes maken?? |
| Originally posted by New Wave heb jij nou echt nix anders te doen dan een labiel zeikertje te zijn?? |
Heb er al zin in! Markus!
Hopen dat hij me weer positief kan verbazen want ik vind hem wat minder worden de laatste tijd en in ieder geval Dido - Don�t Leave Home (Gabriel & Dresden Remix) lekker in Amerika laat, wat een bout plaat zeg! 
| Originally posted by SnuggLe Is het btw niet sondern angebot? |
Zo ik ben er ook vanaf het begin bij. Hoef niet meer 's avonds te werken 
Heb er echt zin an, voor een of andere reden zijn die Armada feestjes altijd bijzonder aangenaam 
| Originally posted by Dj Lex Zo ik ben er ook vanaf het begin bij. Hoef niet meer 's avonds te werken |
| Originally posted by SnuggLe Knuppelen! |
| Originally posted by Dj Lex Zo te zien vind je het lekker en ga je er op staan wachten! Kijken of je het nog steeds leuk vind als we je dit keer eens echt laten huilen!! |

| Originally posted by SnuggLe Nee, ik bedoel dat JIJ wordt geknuppeld ! ![]() Huilen!! Ah cool! ![]() *edit* Maareh..wat is nou de presentielijst? Volgensmij komen er MINSTENS 20 TA'ers namelijK! Lijkt me gezellig! Ik ga als het goed is samen met Frans fototjes schieten, dus dan komen er wel wat op TA neem ik aan. |
Heb eergisteren een mail gestuurd aan Asta om m'n camera mee te mogen nemen. Geen reactie. Ook Magik's mail over Armin's plaats op de DJ Mag top 100 bleef tot nu toe onbeantwoord.
In oud Hollands gebruik is zwijgen toestemmen, ze kunnen me wat...
Dus........!
Zaterdag moet NL dus wel voetballen!
Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!!
| Originally posted by SnuggLe Dus........! Zaterdag moet NL dus wel voetballen! Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!! |
ff kijken nog hoe alles valt met afspraken met de beta's
Komen er ook Zweedse TA's? 
| Originally posted by Freezel Ik heb zeker wel interesse ff kijken nog hoe alles valt met afspraken met de beta's |
| Originally posted by SnuggLe Dus........! Zaterdag moet NL dus wel voetballen! Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!! |
.
Is er al een draaischema bekend ??
| Originally posted by MaGiK54 Is er al een draaischema bekend ?? |
| Originally posted by Freezel Van Zehra gekregen: 23:00 - 01:00 Perry O'Neil 01:00 - 03:00 Markus Schulz 03:00 - 06:00 Armin van Buuren 06.00 - 08.00 ? |
| Originally posted by Bouma-Bros |
Ik wou al zeggen: Jezus 5 uur Armin! Maar gelukkig dus maar 3 uur. Dat is nog wel te overbruggen op zich, enigzins mogelijk, dat wel. Toch??
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 06:00 Armin van Buuren
06.00 - 08.00 ?
Klinkt spannend... Moet ik bij het vraagteken denken aan een mystery guest, aan een back2back van Armin en Markus/Perry of is het gewoon onbekend of het feestje langer doorgaat dan 6 uur??