TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »


Posted by FUSyke on May-28-2004 07:37:

Hoe gaat iedereen nu naar Den Haag? Ik heb gelezen dat er veel mensen met de trein naar ginder gaan maar zijn er ook soms mensen die met de auto gaan? Als er iemand met de auto gaat en nog 2 plaatskes over heeft dan wil ik wel meerijden hoor Kunnen we de kosten van de naft delen en komt het voor iedereen goedkoper uit


Posted by eieregooie on May-28-2004 11:12:

Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over


Posted by Freezel on May-28-2004 11:15:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over


Heeft voor mij weinig zin, omdat ik vanaf Utrecht rechtstreeks naar Den Haag ga met trein


Posted by FUSyke on May-28-2004 20:16:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over


Is vriendelijk maar ik zie dat je uit Delft komt, is beke uit een andere richting dan mij of ge zoud een ommeke moeten maken


Posted by eieregooie on May-28-2004 21:47:

Delft is idd een kilometer of 15 van de Asta verwijderd

Maar vanaf hier mag je meerijden hoor


Posted by FUSyke on May-29-2004 08:22:

pr�-party bij u?


Posted by MaGiK54 on Jun-01-2004 15:53:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic.



*bump*

Op de 5e zal het geen Perry en MIKE worden, maar Mark van Dale en Misja Helsloot.


Posted by Eagle` on Jun-01-2004 20:02:

Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer


Posted by Freezel on Jun-02-2004 05:54:

quote:
Originally posted by Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer


Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum


Posted by MaGiK54 on Jun-02-2004 17:45:

quote:
Originally posted by Freezel
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum


En gezien avonden met Armin nooit geheel uitverkocht zijn, altijd gezellig druk maar nooit bomvol uitverkocht, ga ik ervan uit dat dit feessie niet uitverkocht raakt. Tevens is er volgens mij ook helemaal geen voorverkoop, op de Asta-site staat niks en via ticketservice kan je nog geen kaarten kopen. Kwestie van redelijk vroeg (uurtje of 11 a half 12) aankomen dan weet je zeker dat het nog niet te vol zit.


Posted by SnuggLe on Jun-05-2004 11:09:

He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja?
Dan gaan we ergens anders wreed stappen


Posted by MaGiK54 on Jun-13-2004 12:23:

*schopje*

Via ticketservice(.nl) kunnen kaarten voor deze avond gekocht worden. Dacht laat het jullie ff weten. Lijkt me niet echt noodzakelijk, want ik verwacht geen uitverkochte asta, maar als je van ver komt lijkt het me wel een fijn gevoel als je al een kaartje hebt.


Posted by Freezel on Jun-13-2004 14:13:

Wie van de BETA's/NLTA's gaan er definitief? Vul aan
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.


Freezel


Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2004 14:38:

Freezel
Jasperovitsj


Posted by TOR on Jun-13-2004 15:07:

Freezel
Jasperovitsj
TOR


Posted by Zehra on Jun-13-2004 15:12:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra


Posted by Myst3ria on Jun-13-2004 15:14:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria


Posted by Kaidreas on Jun-13-2004 15:59:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas


Posted by Eagle` on Jun-13-2004 18:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja?
Dan gaan we ergens anders wreed stappen




hehe k, moet er nog is over nadenken of ik weldegelijk naar den haag trein de 26ste. alvast bedankt voor het aanbod


Posted by Xilver on Jun-13-2004 18:54:

Ik wil wel gaan, en ik ga met de auto. Er kunnen nog wel 2 � 3 mensen mee. Normaalgezien ga ik ook naar de City Parade.


Posted by sbastien4678 on Jun-13-2004 23:43:

Als Armin naar de City Parade komt, noodzakelijk om naar Den Haag niet the gaan


Posted by Jakhira on Jun-14-2004 06:03:

Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil


Posted by Zehra on Jun-14-2004 08:51:

quote:
Originally posted by Pumaz
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil


ikke voor 3!!! \o/

1. perry
2. markus
3. SFEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!

dat gaat een vet feestje worden!


Posted by Freezel on Jun-14-2004 08:59:

Moeten er nog kaarten gehaald worden? Ik ben van plan om morgen de eerste trits te gaan halen, dus pm me of knal een berichtje over de msn als ik online ben


Posted by Meltoz on Jun-14-2004 15:46:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz


Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.