TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
Hoe gaat iedereen nu naar Den Haag? Ik heb gelezen dat er veel mensen met de trein naar ginder gaan maar zijn er ook soms mensen die met de auto gaan? Als er iemand met de auto gaat en nog 2 plaatskes over heeft dan wil ik wel meerijden hoor
Kunnen we de kosten van de naft delen en komt het voor iedereen goedkoper uit
Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over |
of ge zoud een ommeke moeten maken
Delft is idd een kilometer of 15 van de Asta verwijderd 
Maar vanaf hier mag je meerijden hoor 
pr�-party bij u?

| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic. |
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum |
He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja?

Dan gaan we ergens anders wreed stappen 
*schopje*
Via ticketservice(.nl) kunnen kaarten voor deze avond gekocht worden. Dacht laat het jullie ff weten. Lijkt me niet echt noodzakelijk, want ik verwacht geen uitverkochte asta, maar als je van ver komt lijkt het me wel een fijn gevoel als je al een kaartje hebt.
Wie van de BETA's/NLTA's gaan er definitief? Vul aan 
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.
Freezel
Freezel
Jasperovitsj
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja? ![]() Dan gaan we ergens anders wreed stappen |
Ik wil wel gaan, en ik ga met de auto. Er kunnen nog wel 2 � 3 mensen mee. Normaalgezien ga ik ook naar de City Parade.
Als Armin naar de City Parade komt, noodzakelijk om naar Den Haag niet the gaan
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan 
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan ![]() Ik ga voor 2 dingen: 1: Perry 2: O'Neil |
Moeten er nog kaarten gehaald worden? Ik ben van plan om morgen de eerste trits te gaan halen, dus pm me of knal een berichtje over de msn als ik online ben 
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.