TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Okej var bara nyfiken p� det.....Har inte r�kat st�ta p� RK men det kanske man g�r n�gon g�ng.....
Sj�lv s� ser man ju mycket mera droger p� vanliga utest�llen....Det finns ju ganska m�nga som anv�nder det....
N�r jag var i K�penhamn f�r ett par dagar sen s� s�g jag inte s� mycket faktiskt.....Dom hade ganska mycket vakter p� gorgeous......
Men sprit s�lde dom som fan.....Danskarna var inte riktigt kloka...
N�gon mera som har varit p� Gorgeous.....
Vet faen inte vad alla st�llena jag varit p� i Danmark heter... men In... �r det samma klubb som Gorgeous? F�r visst har de n�got samband... jag har s� d�lig koll p� s�dant. Amager har jag varit en g�ng... men det var lite f�r psy f�r mig just d�. Jupp, folk som raggar p� golvet g�r fetbort. Brukar finna det ganska n�jsamt att st� och titta p� de som f�rs�ker plocka upp t�ser som �r inne i dansen men vill vara lite sn�lla och inte r�dissa den stackars grabben i fr�ga. Menar han kan ju l�gga hela sin sj�l p� sina f�rs�k men alla som har lite koll vet att det �r helt f�rg�ves :)
| quote: |
| Originally posted by Aendy Men nu b�rjar ju RK raida krogarna p� �stermalm ox�, s� d� blir udda j�mt. Sk�nt att jag inte �r ensam om att tycka RK �r r�tt sympatiska... hade man sagt det p� Docklands hade man blivit lynchad kan jag tro! |
Vet inte om det �r samma st�lle......Det �r tre v�ningar p� gorgeous iaf....Och dansgolvet �r inte speciellt stort kan man v�l s�ga.....
�r det schyssta clubbar i Danmark? N�n av er som har varit i Oslo och festat?
Ja, tre v�ningar och tv� obefintliga dansgolv och ofta gratis-bar. Ligger i centrala K�penhamn... tror det �r samma st�lle fast olika namn p� klubben. �r dett par riktigt grymma st�llen i Danmark... sen �r det mycket oofficiella stora fester ocks�... men de �r sv�ra att f� info om.
Det finns v�l ett par gorgeous, vega med mera......
Har inte varit i oslo och partat.....Men skulle g�rna vilja �ka till Hyperstate n�r det �r......Det vore coolt
fan va h�ftigt... Man kanske borde �ka dit... har faktiskt aldrig (ok n�r jag var 5 �r) varit i Danmark. Vart fan ska man bo ifall man inte k�nner n�n? �r det dyrt?
Estland har h�ftiga fester, annorlunda men bra musik. St�llerna �r helt otroliga, maffia pengar som styr d�r... Rekommenderar att dra dit och festa.
P� gorgeous �r det bara ett dansgolv men p� 3 v�ningen som �r som en liten balkong eller vad man ska s�ga finns det en liten bur typ som man kan dansa i......Typ 10-15 pers eller s�......
Det �r inte l�tt att f� info om sk�na fester......
N�gon som varit p� Love parade eller......Jag var d�r 2000 och det var det coolaste jag varit med om n�r det g�ller partyn eller vad man ska kalla det.....Det var s� ballt att g� med i paraden men det tog ett bra tag att ta sig fram......
| Originally posted by x-dream Det finns v�l ett par gorgeous, vega med mera...... Har inte varit i oslo och partat.....Men skulle g�rna vilja �ka till Hyperstate n�r det �r......Det vore coolt |
Nej har inte varit p� love parade. Det har faktiskt aldrig riktigt lockat... Verkar lite f�r "need to take a lot"
eller? Jag �lskar klubbar!!!
n�n av er som har varit p� Ibiza?
Brukar det inte vara i september n�ng�ng eller......Vet inte riktigt men.....G�r ju att kolla......
Det fanns ganska mycket droger d�r p� lp......Man blev ju erbjuden att k�pa ett x antal g�nger men det r�ckte med alkohol f�r mig...
Skulle aldrig ta n�got d�r nere.....M�ste ju h�lla reda p� ganska mycket och s�......
Det finns ju massa sjukstuger l�ngs gatan � s� men.....Det �r inget som lockar f�r mig......
Har inte varit p� ibiza men det vore coolt att �ka dit....
VIIIIIILL till Ibiza... lika mycket f�r festerna som f�r atmosf�ren.
Jag var d�r f�r n�gra veckor sen...fan va jag vill tillbaka!!!
Har varit ute och rest r�tt s� mycket men Ibiza �r st�llet d�r jag bara k�nde "shit h�r vill jag stanna f�r evigt"! Jag kommer nog �ka dit en g�ng om �ret varje sommar, s� �r det bara!
Det �r sk�nt att man har b�rjat visa en massa skitdokum�nterer om Ibiza. M�nga drar sig f�r att �ka dit eftersom dom tror att det �r s� mycket fylla, 17-�ringar, sex och droger. det inte folk fattar �r att dokument�rerna visar bara San Antonio och d�r finns all dr�gg! Folk som super o k�kar piller som godis utan n�n m�tta! Dom e f�r fulla o h�ga f�r att palla sig till dom riktiga st�llerna in�t �n, s� egentligen ser man inte den v�rlden s� l�nge man inte �r i S A! (jag r�kade bo 5 min. fr�n bargatan s� det gick inte att slippa helt...)
Folk som tror p� allt som visas p� TV har �nd� inget att g�ra p� Ibiza s� det �r sk�nt att dom �ker till KOS eller n�t s�nt.
Gorgeous m� ha obefintliga dansgolv till storleken...men aktiviteten p� dem e s� l�ngt ifr�n obefintlig man kan komma!
Jag har aldrig sett s� mkt folk d�r, som n�r Ferry lirade den 23:e maj...men f�rra onsdagen va inte l�ngt ifr�n!
F�rresten...e det bara jag som tycker att var b�ttre n�r deejayen h�ll till p� det nedre planet(?)...k�ndes som man fick en helt annan kontakt med dem d�.
Var det ngn som s�g Johan Gielen ig�r?? skulle dit egentligen, men har tyv�rr �kt p� en magkatarr modell v�rre....
Det vore coolt att �ka dit till ibiza alls�......�r det dyrt att ta sig dit.....vad kostar det ungef�r......F�r det finns ju ganska m�nga sk�na st�llen d�r alls�......
En fr�ga bara vad lyssnar ni p� f�r helst musik.....typ techno/trance/goa......vilka dj�s med mera....Om ni kan ge n�gra sk�na l�ttips eller livesets?
DJ Monzoon var du d�r f�rra onsdagen.....Jag var d�r d� ox�....
Gielen brukar v�l spela d�r ganska ofta eller.....S�g att han skulle spela ig�r alls�......N�r vi var p� tiesto....
| Originally posted by DJ Monzoon Gorgeous m� ha obefintliga dansgolv till storleken...men aktiviteten p� dem e s� l�ngt ifr�n obefintlig man kan komma! |
Det �r ju sant att folket d�r kan dansa......Dom har en pulpet i mitten p� dansgolvet d�r stod det alltid en och dansa hela tiden....Dom turades om att st� d�r � dansa.....Typ lite gogodansare var det....Ibland killar ibland tjejer.....
De utser personer som f�r lov att g� upp d�r... iaf var det s� n�r jag hamnade d�r.
X-dream: visst va jag d�r!
Klockren kv�ll!...om jag ska klaga lite tyckte jag att Tiestos set var lite f�r "proggigt" i b�rjan...tycker om progressive, men inte n�r det e f�r segt+ att jag f�rv�ntade mig en fetare avslutning �n Sarah Maclachlan-Sweet surrender (DJ Tiesto remix)...inget st�rre fel p� den, men jag f�rv�ntade mig mer..som n�r Ferry lirade Gouryella-Gouryella (inte som avslutning iofs) typ....DET VA �����������������������S
Uttrycket "taket lyfte" st�mde verkligen in den g�ngen! Alla, och jag menar A.L.L.A p� hela Gorgeous gav allt!!!
F�rresten, e ngn av er med p� n�n bild fr�n kv�llen?? (gallery p� gorgeous.dk)
Coolt Dj moonzoon......D� kanske vi s�g varandra utan att veta om det......Den kv�llen var j�vligt coolt tycker jag.....Det var fullt �sssss.......Jag hade min love parade 2000 silver tr�ja p� mig....Ifall du undra kanske ska kolla om man var med p� ng�ot kort.......
Klart att man lyckades hamna p� kort.....Fast jag syns inte s� bra......Man ser mig i bakom en person mitt ex syns b�ttre �n jag........
ok, fan va snabbt meddelandena trillade in nu d� 
dj monzoon, du �r den 3e personen i fr�n lund, var bor du/g�r du?
dessutom. fan va alla verkar ha varit p� feta st�llen. jag blir avundsjuk
hoppas att det blir �ndring p� det snarast... borde inte vara s� j�vla jobbigt att dra till kbh...
anden, fr�n och med nu ska vi alltid dra n�n stans n�r du �r hemma i lund 
minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish
RiBBaN
Aendy
Fruktsoppa
DJ Monzoon (Vi r�knar med dig)
Nu har vi 10 pers och jag skickar ett PM till Swamper.... 

Det h�r kommer rocka...kom ih�g att ni m�ste vistas d�r regul�rt!