TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 1 Years Banshee contest: who's in?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

nog steeds geen antwoord ivm de vraag :\
ben dan maar es op zoek gegaan naar de winnaar en het aan hem gevraagd, hopen op meer geluk 
| quote: |
| Originally posted by FredNova woehoew! ..."With this e-mail we inform you that you are one of the 99 winners for the price 2-100."... wie nog? (zullen wel veel beta's bij zijn |
ben er ook bij. Iemand enig idee van de prijzen die te verwachten zijn ?
ni slecht 
Steffy => 127 was het antwoord of zoekt ge welke platen het juist waren?
Bonzai kennende (hun trage replys op mails) denk vanaf volgende week of de week erna.
Kheb menne prijs in de bus gekregen 
De Single van Yves Deruyter - Back To Eart me special bonus video seen on MTV 
CD:
Rave Edit
Rave Mix
Public Domain Remix
written and produced by yves deruyter & m.i.k.e.
| Originally posted by lievez Kheb menne prijs in de bus gekregen ![]() De Single van Yves Deruyter - Back To Eart me special bonus video seen on MTV ![]() CD: Rave Edit Rave Mix Public Domain Remix written and produced by yves deruyter & m.i.k.e. |
ik dacht dat er ook die limited vinyl ging bijzitten?
nopz want tis zo'n 7" verpakkingske
btw da clipke is best wel lachen hahha
hmm da liedjes kune precies ni afspele via pc, alleen cd speler ofwel lag het aan mijn cd/rw writer waar hij in zat 
| Originally posted by lievez Kheb menne prijs in de bus gekregen ![]() De Single van Yves Deruyter - Back To Eart me special bonus video seen on MTV ![]() CD: Rave Edit Rave Mix Public Domain Remix written and produced by yves deruyter & m.i.k.e. |
Originally posted by FredNova ik dacht dat er ook die limited vinyl ging bijzitten? |
anee oej, das van nen andere prijs diene Maxi CD van "Back to Earth" sorry 
van deze dus:
New contest!
Since it's Yves Deruyter's birthday this week, we've decided to give away yet some more! The first 100 that send a mail with a nice message for Yves will receive a free cd-maxi of "Back To Earth", which also contains the MTV-video of the track! Send you mails to : [email protected]!
sorry
, maja krijg gistere diene mail en nu dieje prijs kdacht zo van ... eh 
| Originally posted by AversusZ Dit staat nu op de bonzai site: 1 YEAR LIMITED EDITION BANSHEE WORX VINYL The winners of the 1 year limited edition Banshee Worx vinyl will be receiving in the next weeks their copies of the vinyl. This vinyl will contain the following unreleased tracks: A1 D-View "Escape Trajectories" produced by Vlad Dzyatko, A2 Sublunar "Sanctuary" (Original Mix) produced by Stefan J�nsson, B1 NIB "Sonic Castle" produced by Robert Mark Binfield & B2 Reminiscence "Break The Spell". 4 unreleased tracks from new upcoming producers/DJ's. MOre info will follow soon. Don't forget, this is a promotional 300 copy only vinyl. |
iemand al zijn prijs ontvangen?
nop 
hier ook nog niks 
Iemand nog iets van gehoord?
Mag ik bi jdeze zeggen dat het een bende prutsers zijn en niet nakomen wat ze beloven?
| Originally posted by pooley Mag ik bi jdeze zeggen dat het een bende prutsers zijn en niet nakomen wat ze beloven? |
Vandaag plaatje ontvangen + yves deruyter single (die ik wel al had) samen met de t-shirt Benny
Goeie timing!
Soit, off to work!
ja same here, en manman wat een crap staat daarop... dat ik voor zoiets zoveel moeite heb gedaan zeg 
plaat ook in de bus vandaag.. nu nog iets om ze af te spelen, hehe.. heb nog wel een oude pick-up op zolder, maar we zitten met een bijennest en ik zou die wakker maken denk ik 
Kheb ook een gesigneerde single van Yves Deruyter gekregen als troostprijs, en getroost dat ik ben seg...

en ik mag weer kinne kloppe 
nog altijd nix
hier ook binnen gekomen 
Hier is die ook binnen 
faajnally gekrege 
klinkt ni te slecht 
Laatste week, heb ik de brief gehad. Dat was verbazend, ik heb de CD van YDR Back To Earth ook gekregen (met zijn aantekening)