TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Prog Appreciation Thread
Pages (66): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »
Alles
Enfin, ik toch, van progressive trance tot progressive house tot zelfs tribal gebeuk � la Lawler, het kan mij allemaal wel bekoren...
de stijl die perry o'neil draait komt het dichts bij mijn smaak. Markus is ook super. Van sasha, diggers en consoorten heb ik weinig kaas gegeten, maar de plaatjes dat die mannen draaien liggen me net iets minder.
Vandaag nog 2 fijne tracks ontdekt:
Nubreed & Luke Chable: One day (Original/Luke Chable remix)
Mooie breaks track met mannelijke vocals en een geweldige melodie! De vocals zijn soms wel een beetje vervelend, maar de geschifte melodie maakt dat allemaal goed! Sommigen vinden dat hij klinkt zoals een oud Nintendo-spel, maar I don't care, ik vind hem super!!
Tilt: The world doesn't know
Eindelijk nog eens nieuw werk van Tilt, en he mag er wezen! Een mooie proggy trance-track die mij in het begin wat doet denken aan Heaven Scent. Mensen die Leama & Moor of Subsky goed vinden gaan hier ook weg van zijn! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tilt: The world doesn't know Eindelijk nog eens nieuw werk van Tilt, en he mag er wezen! Een mooie proggy trance-track die mij in het begin wat doet denken aan Heaven Scent. Mensen die Leama & Moor of Subsky goed vinden gaan hier ook weg van zijn! |
Ik dacht al dat de sound mij bekend voorkwam. 
| Originally posted by Jasperovitsj Vandaag nog 2 fijne tracks ontdekt: Nubreed & Luke Chable: One day (Original/Luke Chable remix) Mooie breaks track met mannelijke vocals en een geweldige melodie! De vocals zijn soms wel een beetje vervelend, maar de geschifte melodie maakt dat allemaal goed! Sommigen vinden dat hij klinkt zoals een oud Nintendo-spel, maar I don't care, ik vind hem super!! Tilt: The world doesn't know Eindelijk nog eens nieuw werk van Tilt, en he mag er wezen! Een mooie proggy trance-track die mij in het begin wat doet denken aan Heaven Scent. Mensen die Leama & Moor of Subsky goed vinden gaan hier ook weg van zijn! |

Deze heb ik hier op TA in de new releases-sectie gevonden. Er zijn ook een paar websites met charts en shops die ik check voor nieuwe releases, en voor de rest is het veel forums afschuimen voor tracklists en geruchten over nieuwe tracks. Het beste is gewoon tracklists van Dj's checken die volledig jouw stijl spelen, meestal vind je daar wel nieuwe dingen...
| Originally posted by Jasperovitsj Deze heb ik hier op TA in de new releases-sectie gevonden. Er zijn ook een paar websites met charts en shops die ik check voor nieuwe releases, en voor de rest is het veel forums afschuimen voor tracklists en geruchten over nieuwe tracks. Het beste is gewoon tracklists van Dj's checken die volledig jouw stijl spelen, meestal vind je daar wel nieuwe dingen... |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Die is ook super, al een label en/of releasedate bekend? |

Succes!
Ooh, nice, bedankt!
*haast zich naar k-records.be om een bestelling te plaatsen*
| Originally posted by Sportingboy klinkt logisch eigenlijk ik merk wel dat ik enorm achtersta als ik sommige tracklists bekijk.. ik ken soms amper de helft in ieder geval, ik probeer bij te benen wat tracks betreft |
Een paar goeie plaatsen om nieuwe dingen te ontdekken:
Markus Schulz top 10
Perry O'Neil top 10
Of natuurlijk vaker bij de platenboer 
Als progressive (in al zijn vormen) uw ding is, ik zal anders telkens ik iets 'ontdek' dat hier in deze thread posten 
EDIT: het checken waard:
Flash Brothers - Protect the sense
Girl Nobody - Cages (Lemon 8 remix)
Inkfish vs David West - Aftermath (Mercurio remix)
Powerplant - Turn it into gold (Madoka remix + 2 Petter remixes)
Recluse - Isle dauphine (Probspot remix)
Sultan & The Greek - Please / If you only knew
ik dacht ergens gelezen te hebben dat Pole Folder momenteel met een album bezig is... dat is zeker iets om naar uit te kijken!!
heeft iemand trouwens al Dust 2004 gehoord?
| Originally posted by Pumaz Een paar goeie plaatsen om nieuwe dingen te ontdekken: Markus Schulz top 10 Perry O'Neil top 10 Of natuurlijk vaker bij de platenboer ![]() Als progressive (in al zijn vormen) uw ding is, ik zal anders telkens ik iets 'ontdek' dat hier in deze thread posten ![]() EDIT: het checken waard: Flash Brothers - Protect the sense Girl Nobody - Cages (Lemon 8 remix) Inkfish vs David West - Aftermath (Mercurio remix) Powerplant - Turn it into gold (Madoka remix + 2 Petter remixes) Recluse - Isle dauphine (Probspot remix) Sultan & The Greek - Please / If you only knew |
| Originally posted by TOR ik dacht ergens gelezen te hebben dat Pole Folder momenteel met een album bezig is... dat is zeker iets om naar uit te kijken!! |
Whoa, net een fantastisch nummer ontdekt, check it out, uit op Contrast, het label van Moshic!
Echotek: The other zone (original mix)

| Originally posted by Jasperovitsj Heeft er iemand trouwens al de MAS Collective remix van protected gehoord? De Madoka remix vond ik ietwat teleurstellend eerlijk gezegd, dus ik hoop dat MAS Collective nog eens een pareltje uit hun mouw schudden! |
Sworn - U don't feel
Doet me soms een beetje aan Probspot denken 
En wie zit er achter Sworn?
Juist Andy Moor ja!
Andy Moor is a busy boy lately
En merde, ik hoor net van de kerel achter Kajal dat Exquisite nog altijd niet gesigned is! Zijn die labels dom ofzo? 
Edit: Over Andy Moor gesproken:
Andy Moor: No more (orignal mix) 
Blackwatch & Quivver: Loveless (BozBoz)
Zowel de original als de Dj Asle deep mix zijn 
Cattaneo, Cass & Mangan: Hubbub (Nick Muir edit)
3 grootmeesters uit de progressive house scene maken een track tesamen, dat kan niet slecht zijn, zeker niet als hij dan nog geremixt wordt door Bedrock's Nick Muir! Redelijk hard en techy, maar ik vind hem echt wel lekker, dancefloor-stuff!
ffkes dit aant afhalen:
Global_DJ_Broadcast_on_Party_931_06-07-2004
The Essentials with Markus Schulz
01. Descent & Nicholas Bennison - Revention
02. Sworn - U Don't Feel (Original Mix)
03. Kalafut & Fygle - Lullaby
04. Nikola Gala & Chris Mozio - A Dream Came True
05. Filterheadz - Yimanya (Markus Schulz and Austin Leeds Remix)
06. Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2004 (Markus Schulz Coldharbour Remix)
07. Kajal - Exquisite
08. Smith & Pledger - Forever (Aspekt Vocal Mix)
09. Chris Lake and Rowan Blades - Philth
Markus Schulz
01. Probspot - Blueberry
02. Nikola Gala - Swing 2 Harmony
03. Airwave feat. The Pedestrian - Seattle Calling
04. Tadi & NV - Indian Hashish
05. Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
06. Vadim Zhukov - Exit
07. Adam White and Andy Moor pres White Room - White Room
Deepsky
01. Lo Step feat Lior Attar - The Roots (Reprise)
02. Astro & Glyde - Chunky Humper (Medway Remix)
03. Michael Burns - Forwards
04. Paranoid Jack - The World Must Change
05. Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
06. Matthew Dekay & Alvredo - Symbiosis (Herbal Dub)
07. Mindprint - Quickie
08. Hellpass - Growler (Mood Society Remix)
09. Overdub - 2gether
10. Matthew Dekay Band - Higher Thoughts
Perry O'Neil
01. 3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day
02. Unknown - Crossroads
03. Emrecan Cakir - Mesa
04. Bluehaze - Spacious (Benz and MD Remix)
05. �zg�r Can - On A White Day (Siepman unreleased Remix)
06. �zg�r Can - Zero Hours (Perry O'Neil Remix)
07. Perry O'Neil - Arise
waar? :-)
die van Perry heb ik al maar die van Markus nog niet en die ziet er ook weer erg goed uit ! !
juist nog een nieuw nummertje ontdekt..
zagros_and_pacific-the_grand__harry_lemon_remix
zeker de moeite om eens te testen!