TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tshirts: postadres/betaling
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra bad move. als je zo een dingen zegt, zullen de mensen niet geneigd zijn om zo snel mogelijk te betalen en zal het nog een eeuwigheid duren eer er iets gebeurt. |

| Originally posted by CygnusX Ok, iedereen die nog niet betaald heeft : BETALEN, NU!!!!!!!!!!! ![]() |
laat ze zien wie de baas is...
wie heeft er nog niet betaald dan
gij 
ik
| Originally posted by CygnusX Ok, iedereen die nog niet betaald heeft : BETALEN, NU!!!!!!!!!!! ![]() |
ik ik ik zal zo zo snelll mogelijke bbbbbetalen
| Originally posted by Buoyant MAAR Benny die probeert om kwaad te doen, das nog veel erger |
ik kan t me ook wel moeilijk voorstellen, eerlijk gezegd
nieuw prentje!
Originally posted by Buoyant ik ik ik zal zo zo snelll mogelijke bbbbbetalen |
| Originally posted by Dark Apostle Shit ik brabbel al Frans....betaal voordat ik in Tongen begin te spreken!!! |
*gestort* dus jah, tzal er vanaf hange hoe lang den bank erover doet eer ge et geld op uw rekening ziet verschijne e 
ma wss donderdag ofzo ...
Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb.
| Originally posted by Pumpin2000 Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb. |
via pm dan eh
en waneer waorden ze nu verstuurd
want over een maandje ben ik een paar weken op vakantie
en zonder die t-shirt gaat da ni lukken 
| Originally posted by Pumpin2000 Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb. |
| Originally posted by FredNova en waneer waorden ze nu verstuurd |
Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :
| Originally posted by CygnusX Je hebt niet gereageerd op een post van Tiger777 waar hij emailadressen vroeg. Niet erg : Moest je nog een t-shirt willen, dan kan dit nog geregeld worden. Email of pm Tiger777 dan met alle gegevens (je gewenste aantal, maat & merk en je adres). Ze moeten nog gemaakt worden Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :- TOR - Nabistai - Eagle� - Pumaz - pooley - Gladius & Buoyant (resp. 4 en 2euro bijbetalen) Zodra het geld allemaal binnen is, ga ik de bestelling doen. Bij de winkel zeiden ze me dat de levertijd 2 weken is. |
| Originally posted by Dark Apostle Mensen spoeit u, ik heb geen kleren meer!!! |

kewl, ik heb een blauw kaderke in het nieuwe prentje
examens gedaan nu, dus tijd om mij bezig te houden met financi�le zaken.. zal zo snel mogelijk overschrijven. 
| Originally posted by Kaidreas kewl, ik heb een blauw kaderke in het nieuwe prentje |
well yeah.
I'm uber kaderken
all�j seg dju, wist niet dat ik nog moest betalen. Das ambetant, ik check die sticky threads nooit.
komt iig eerstdaags in orde!
sorry dus iedereen voor het wachten! =\
't ligt ni aan u ze 
| Originally posted by Tiger777 't ligt ni aan u ze |
Nog 5 wanbetalers te gaan!