TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by TOR neen, ik kan geen plaatjes draaien, maar ik produceer wel muziek, en op die manier cre�er ik odes aan mijn geliefde. dat kun je moeilijk doen door het draaien van andermans werk, niet? |
ja, maar ik ben taalvaardig en steek de meest gevoelige teksten in elkaar 
pumaz en tor zijn wel beiden rokers, zou dus goed kunnen dat ze hierdoor afvallen 
| Originally posted by djcresto pumaz en tor zijn wel beiden rokers, zou dus goed kunnen dat ze hierdoor afvallen |
ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou 
| Originally posted by TOR ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou |
Houden is nu wel niet echt de juiste woord denk ik...
| Originally posted by TOR ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou |

cresto u evil bastard heel mijn betoog naar de knoppen

*btw, zo reageer ik enkel tegen mannelijke gesprekspartners, vrouwelijke gesprekspartners genieten mijn volle respect.
Laten we deze discussie be�indigen met deze conclusie:
We hebben alle 3 geen kans...
| Originally posted by Pumaz Laten we deze discussie be�indigen met deze conclusie: We hebben alle 3 geen kans... |
| Originally posted by Jasperovitsj Gaan we op de Cityparade dan met z'n drietjes lekker zielig wezen? |
betekent dat bier? if so, i'm in....
| Originally posted by TOR betekent dat bier? if so, i'm in.... |
| Originally posted by TOR betekent dat bier? if so, i'm in.... |
| Originally posted by Pumaz Moest ik niet zo bijna-blut zijn zou ik mij idd wss zaterdag zat drinken |
Ok, spreken we af zat te worden? 
Van afspreken gesproken, nemen we nu GSP of Dampoort? 
afgesproken 
GSP!
Tor, Pumaz en Jasper, drie handen op ��n buik... Spijtig genoeg, niet de buik van Miss An. 
Het is Miss Ann 
| Originally posted by Pumaz Het is Miss Ann |
Vanmiddag keer langs de Dampoort gereden. Ze waren al bezig met de podiums te zetten voor de pr�-party. Op het eerste zicht waren het maar kleine podiums. Voor de rest was er nog niets te zien.
| Originally posted by SilentEagle Tor, Pumaz en Jasper, drie handen op ��n buik... Spijtig genoeg, niet de buik van Miss An. |
Ik hoop dat het weer wat meevalt, dan zijn er schone buiken genoeg 
Ze voorspelden toch droog en redelijk warm weer...
Maar ja, weervoorspellingen komen verre van altijd ook effectief uit...