TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by mjz on Jun-15-2004 18:36:

tjeckien f�rtj�nade v�l det d�r, men det hade varit kul om letterna kunde f�tt en pinne �nd�...

sverige spelade klart godk�nt ig�r, men man ska inte gl�mma att innan henke s�nkte bulgarien var dom det knappt b�ttre laget... sveriges f�rsvar funkade iaf hela matchen, f�rutom lucic d�,...

nu �r det snart dags, har sett fram emot och f� se tyskarna krossade...

holland - tyskland 5-0??

Posted by ScuL on Jun-15-2004 19:22:

1-0 f�r tyskland.

H�RLIGT

fan va sk�nt

Posted by mjz on Jun-15-2004 19:34:

hehe

holland ser ut som sju�ringar f�rsta skoldan, os�kra och sm�tt f�rvirrade... bara hoppas dom inte g�r hem och spelar nintendo som jag gjorde p� min f�rsta dag i skolan...

Posted by Jeremy H on Jun-15-2004 19:37:

quote:
Originally posted by ScuL
1-0 f�r tyskland.

H�RLIGT

fan va sk�nt

Ehmm... Varf�r denna patriotism?

Posted by ScuL on Jun-15-2004 19:41:

jag hatar holland. f�r alla som inte visste

Posted by Jeremy H on Jun-15-2004 19:44:

quote:
jag hatar holland. f�r alla som inte visste

Haha Visste att du inte tyckte om politiken och s�d�r men �nd�... fotboll st�r �ver allt s�nt tjafs!

Posted by ScuL on Jun-15-2004 19:46:

quote:
Originally posted by jeremy1984
Haha Visste att du inte tyckte om politiken och s�d�r men �nd�... fotboll st�r �ver allt s�nt tjafs!

d� trodde du fel jag hatar allt utom de fester :P

Posted by St_Andrew on Jun-15-2004 20:22:

1-1

forza holland :P

Posted by ScuL on Jun-15-2004 20:23:

j�vlar

Posted by St_Andrew on Jun-15-2004 20:39:

quote:
j�vlar

haha, du �r kn�pp

Posted by Laszlo on Jun-15-2004 23:29:

RUUUUD RUUUUD RUUUUUD!!! Fy fan vad jag �lskar den grabben...! Blev p� n�got m�rkligt vis gladare n�r han n�tade �n n�r Ljungberg gjorde 1-0 ig�r. :|

Posted by ScuL on Jun-16-2004 09:14:

quote:
Heineken hats confiscated, Dutch fans unhappy

PORTO (Reuters) -- Dutch fans returned bare-headed to their hotels after their Heineken horn hats were confiscated during the Euro 2004 game with Germany on Tuesday.

"They confiscated our 'roeptoeters'," said one Oranje fan as he left the Dragao stadium following the 1-1 draw.

The orange, red, white and blue triangular hats, with Heineken printed down the side and a handle, double as loud-hailers as demonstrated by fans who sneaked theirs under their seats.

"Our Heineken hats were taken away. I think it was something to do with Carlsberg," said Hessel Roorda, an IT consultant from Leusden.

Carlsberg is one of the official sponsors of Euro 2004.

"I think it would be because of the sponsorship. If the staff bring a bottle of water in, they have to take the label off if it's not one of the sponsors'," said one match assistant.

kolla h�r f�r n�gra filmer med v�ra 'roeptoeter' :
http://www.olafenotto.nl/

Posted by Laszlo on Jun-16-2004 12:32:

Det d�r med Henieken-strutarna var fan det l�jligaste jag l�st p� l�nge. Okej om n�gon frivillig arbetare vid EM hade haft p� sig ett Henieken-plagg ist�llet f�r en Carlsberg-dito - men ffs, detta �r ju fans. Det h�r med sponsoravtal, reklamr�ttigheter och allt j�vla komersiellt jippo b�rjar bli l�jligt tycker jag.

Snart kommer man v�l springa runt och plundra varenda j�vla restaurang i EM-st�derna som �ver huvudtaget s�ljer annat �n Carlsberg och Coca Cola.

Posted by Smeagol on Jun-16-2004 12:34:

Hur latt ar det att inte overskatta sig sjalv nar alla pratar om EM-guld efter forsta matchen?

Man far bara tre poang oberoende av hur manga mal man gor.

Italienarna kommer till all sannolikhet spela battre mot sverige. Aven har har det varit mycket prat om sveriges 5-0, i stil med "hur slar men ett sant lag". Haller inte riktigt med om det dar med att de inte kan samarbeta. Tycker att de kan organisera ett utmarkt forsvar med 11 (naja, 9-10 iaf) spelare. Problemet ar att de har problem med motivationen i borjan. De har ju hamnat i en hur latt grupp som helst tankte de, Sverige Danmark och Bulgarien. Vi behover inte kampa, vi kommer vinna gruppen anda. Ni kanner till fenomenet. tror att det ar det som ar problemet. Till all sannolikhet har de dock vaknat lite nu. forlorade poang och kasst spel mot danmark och mycket bra resultat av sverige.

Star i tidningen idag "Incubo Svezia, Trap promuove Gattuso e Fiore". De ska tydligen starta med Gattuso och Fiore vilket enligt tidningarna ska vara betydligt vassare framat. Sverige kommer inte fa det latt pa fredag. Vinst 1-0 mo Italien imponerar mer pa mig an 5-0 mot bulgarien. Och ar betydligt viktigare poangmassigt.

Tror dock att Italien kranglar sig vidare pa ett satt eller ett annat. Och att bulgarien inte gor det. Sa den andra platsen star mellan Sverige och danmark, och vem som tar den kommer inte avgoras forran i sista omgangen mot danmark. Skulle nastan vilja saga att matchen pa fredag ar ganska oviktig.

Om man extrapolerar lite kommer sverige sla bulgarien med 6-0 i VM 2014. Nan som satter emot?

Posted by reveal on Jun-16-2004 13:08:

quote:
Originally posted by Smeagol
alla pratar om EM-guld efter forsta matchen?

Jag har fortfarande inte h�rt N�GON som pratar om EM-guld

Posted by EsseT on Jun-16-2004 13:40:

Jester

VILKA matcher d� hehe snacka om att jag hade skoj n�r jag s�g hollands matchen =) HEHE kan t�nka mig att tyskarna �r glada att de fick med sig en po�ng =)
Det enda laget som har �vertygat hitils �r SVERIGE

SWEDEN ROAD TO EM champions 2004

Posted by Laszlo on Jun-16-2004 13:50:

quote:
Originally posted by reveal

Stod det inte n�got om att "Nu �r vi b�st, yada yada, nu vinner vi EM" i Expressen eller Aftonbladet? Jag l�ser inte de skr�pblaskorna mer �n n�dv�ndigt, men jag har f�r mig n�gon sade detta.

I och f�r sig �r medierna v�rldsm�stare p� att bl�sa upp saker och ting, f�r att folket ska f� falska f�rhoppningar, bara f�r att sedan har n�got att uttrycka sin besvikelse �ver. Och notera ocks� att nu n�r Sverige vinner s� heter det "Vi" i tidningssammanhang, men om och n�r svenska landslaget �ker p� pisk s� �r det "De".

Posted by EsseT on Jun-16-2004 13:58:

laszlo yepp medier ska man inte lita p� hehe
�verdriver och bl�ser upp saker som du s�ger
Lika bra som de kan h�ja n�got lag till skyarna s� kan de kritisera o f�rd�mma hehe t�nkte p� vad de skrev efter Englands match =)

VIVA SUEDE

Posted by Kongo_kim on Jun-16-2004 16:39:

Hoppas den j�vla t�nten Totti blir avst�ngd l�nge.
Fy fan f�r s�na fasoner.

Posted by St_Andrew on Jun-16-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Hoppas den j�vla t�nten Totti blir avst�ngd l�nge.
Fy fan f�r s�na fasoner.

huh vad har jag missat?

Posted by Kongo_kim on Jun-16-2004 17:55:

quote:
Originally posted by St_Andrew
huh vad har jag missat?

spottloska p� en dansk spelare

1-1 Spanien - Grekland

Posted by St_Andrew on Jun-16-2004 17:57:

aha, fy fan

quote:
Originally posted by reveal

seri�st, om man kollar alla non-swedes p� ta h�r, s� e det asm�nga som tror p� sverige nu

Posted by Kongo_kim on Jun-16-2004 18:08:

f�r en och t�nka tillbaks till vm 90

Posted by Versace on Jun-16-2004 18:41:

j�vligt idiotiskt av Totti, han f�rtj�nar en avst�ngning oavsett hans talang...

3 matcher som UEFA skriver om borde r�cka o avskr�cka...

Posted by Kongo_kim on Jun-16-2004 18:52:

quote:
Originally posted by Versace
j�vligt idiotiskt av Totti, han f�rtj�nar en avst�ngning oavsett hans talang...

3 matcher som UEFA skriver om borde r�cka o avskr�cka...

Mihajlovic fick 8 matcher i CL. fast hans var ju �nd� lite v�rre

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »