TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj's @ Beta-party
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by Jakhira on Jun-30-2004 18:04:

DJM-600


Posted by Freezel on Jun-30-2004 18:05:

quote:
Originally posted by Pumaz
DJM-600

Dat wordt dus de hele avond een flanger of filter aan


Posted by Tiger777 on Jun-30-2004 18:06:

ow nite!!


Posted by eieregooie on Jul-01-2004 01:31:

quote:
Originally posted by Freezel
Dat wordt dus de hele avond een flanger of filter aan


*joy*


Posted by Jasperovitsj on Jul-01-2004 01:40:

We kunnen nog altijd vragen of we de Mac 70 niet terug mogen


Posted by eieregooie on Jul-01-2004 02:08:

Weet je wat t met die filters is... Overdaad schaadt... En als je 8 verschillende DJ's hebt, die allemaal met die knopjes gaan spelen... Brrr

Maar verders is het vet geregeld hoor

Nu hopen dat ik kan en word uitverkoren natuurlijk


Posted by Jakhira on Jul-01-2004 06:15:

Die DJM600 komt in dezelfde flightcase als de cdj-1000's, dus het is beiden of niks


Posted by djcresto on Jul-01-2004 06:18:

quote:
Originally posted by Pumaz
Die DJM600 komt in dezelfde flightcase als dj cdj-1000's, dus het is beiden of niks


kzal dan toch men demokes eens doorsturen


Posted by Freezel on Jul-01-2004 07:45:

quote:
Originally posted by eieregooie
*joy*


LOL, ik vind progressive/trance echt niet klinken als je de hele tijd met die effecten loopt te pielen. Vriend van me heeft ook zo'n 600 en die loopt er echt de hele tijd mee te spelen. Met techno klinkt het wel vet, maar met trance/prog niet


Posted by Jakhira on Jul-01-2004 16:21:

Een quote van Zabiela:
Whatever you do, don't push the flange button, it's not big and it's not clever

Het is trouwens niet omdat die knopjes erop staan dat je ermee moet spelen he


Posted by eieregooie on Jul-02-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Pumaz
Het is trouwens niet omdat die knopjes erop staan dat je ermee moet spelen he


Hehe, nee klopt, maar ik durf te wedden dat een aantal het niet kunnen laten

Laten we het hen maar uit het hoofd praten dan


Posted by Jasperovitsj on Jul-02-2004 16:34:

Misschien hebben we te vlug gesproken, ik zou in ieder geval nog niet t� hard rekenen op Pioneer gear...


Posted by eieregooie on Jul-02-2004 16:54:

Dateq will do


Posted by Freezel on Jul-02-2004 17:00:

Mixer maakt me niet zoveel uit, zolang er maar technics tafels en pioneer 800/1000's zijn


Posted by Jasperovitsj on Jul-02-2004 17:42:

Technics zullen er zeker zijn, alleen Pioneers gaat misschien wat moeilijk zijn. All�, we kunnen ze krijgen, maar dan hebben we als verlichting alleen maar 8 Par's, en das ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer...


Posted by eieregooie on Jul-02-2004 18:43:

Fuck teh Pioneers!


Posted by eieregooie on Jul-02-2004 18:44:

Trouwens, als er beetje vette verlichting komt, wie gaat dat bedienen dan?


Posted by TOR on Jul-02-2004 19:15:

^ collectieve telepathie


Posted by Jasperovitsj on Jul-02-2004 21:55:

^

Nah, Jack wou al gerust lichtjes doen, en ik heb toch ook een basiskennis LJ, dus dat komt zeker in orde!


Posted by eieregooie on Jul-02-2004 22:16:

sweet


Posted by pooley on Jul-03-2004 09:40:

via via kan ik altijd wel paar scans vastkrijgen.
en voor geluid kon ik ook voor vriendenprijsje 2 boxen van 2000 watt krijgen + versterker en ook 2 extra scans derbij.
Monitors had em ook


Posted by Jasperovitsj on Jul-03-2004 17:56:

^Das mooi!

Maa probleem is dat als we besluiten om toch voor eigen gerief te gaan (via via of effectief eigen materiaal), we ook zeker moeten zijn dat alles er geraakt, terug weggeraakt en ook zeker werkt. Met een verhuurfirma ben je zeker dat alles - normaal gezien - in orde is en moet je er ook zelf weinig voor doen!

Ma weete, stuur het ff allemaal door in mail of PM, dan zien we is ff wat we ermee kunnen doen!


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.