TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by tijs08 FF een ID, dit was de 1e of 2e track die Sasha draaide Paris & Healey - Blue |
goede kwaliteit ook en veel ta-ers erop!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 FF een ID, dit was de 1e of 2e track die Sasha draaide Paris & Healey - Blue |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wel lachen, stond naar je te kijken even en je sigaret kwam dik op de arm van een meisje. Je zei geen sorry of wat dan ook en zij maar pijn hebben. Handig Volgensmij had jij het niet eens door. |
| quote: |
| Originally posted by Divine9 Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad. |
doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!!
| quote: |
| Originally posted by Divine9 Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad. |

| quote: |
Ik heb daar zo'n fokking hekel aan als mensen druk met hun sigaret bezig zijn op de dansvloer. Als je dat dan doet hou dan die sigaret zo vast dat die sigaret nooit tegen iemands kleren of arm komt maar als ik soms zie hoe mensen met een sigaret in hand langs mensen zie lopen doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!! |
| quote: |
Oh, en iemand op een ander board vroeg wie die dame was op die filmpjes van Extrema |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Leuke TA's ook weer, leuk op Phortje mee te nemen en Matthijs een keer in levende lijven te zien. Topavond. 9:35 lag ik in mijn nest. |
Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen. Waar ik dus wel van baal is dat ik 6.15 wegging (omdat de vader van de chauffeur de auto weer nodig had om naar z'n werk te gaan
) en daardoor w��r In A State niet heb gehoord, zelfde was namelijk ook al gebeurd in het Paard een paar maanden geleden!
Volgende keer dan toch maar tot de allerlaatste plaat blijven denk ik...
| quote: |
| Originally posted by tijs08 FF een ID, dit was de 1e of 2e track die Sasha draaide Paris & Healey - Blue |
Wat ging ik hier hard op aan het einde
Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was
| quote: |
| Originally posted by emre Tering wat een tune Wat ging ik hier hard op aan het einde Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Wat ben jij een idioot!!! Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan.... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Zeur niet man. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 pfff je moest jezelf eens horen! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Wat ben jij een idioot!!! Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan.... |
ja heerlijk een piep in mijn oren!
Woeiiiiii!
en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen...
je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass...
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ja heerlijk een piep in mijn oren! Woeiiiiii! en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen... je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass... |

Yes! Yes! Yes!
het nog allemaal even een beetje opnieuw beleven!
De gillende, uit hun dak gaande menigte, de vette tunes en het donkere D'anvers!
Check DEZE site!
Hier staan maar liefst 12 filmpjes op van Sasha @ D'anvers! bijna allemaal ieder 3 minuten tellend! Woei!
Echt vet om terug te zien maar vooral horen want de kwaliteit van de filmpjes is niet denderend ondanks de 30mb maar de tunes hoor je goed!
Filmpje 26 laat 1 van de vele Unknown - Unknown (CDR's) horen!
Op filmpje 27 & 28 die fantastische TUNE;
Calderone & Quayle - Resonate (Dj Vibe Remix) die ingemixt wordt naar een spacey track die ook te horen is op filmpje 29, ik herken hem wel maar zou niet weten wat het is.
Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel!
Dan filmpje 60 & 61; Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub Mix)
Op filmpje 62 een ID die onwijs veel weg heeft van Layo & Buschwack's Love Story! en wat gaat tie goed los zeg!
niet meer normaal! Check vooral filmpje 63 voor het bewijs!
Vetste filmpje van allemaal!
Wow!
Anton Fielding draaide deze 3 weken geleden nog in de Kiss100 show! Super tune!
ik zie mezelf zelfs springen,whehe
Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Ok bedankt. 
Ik ben wel niet geweest, maar ga zeker die filmpjes ff bekijken.
Vet man! Ik ga die filmpjes zeker even checken! 
't was een geweldige avond
Zeker niet verkeerd om nog even opnieuw te beleven 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel! Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Super vette filmpjes zeg!! niet normaal, en dan vooral het geluid! Filmpje 57-9 is dus de nieuwe Gabriel & Dresden - Arcadia!!!! Waanzinnig nummer!!!! |
.... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers
| quote: |
| Originally posted by emre Contact me voor die Sasha @ Aria set want daar zit deze tune dus in .... ik zat al te wachten op een ID .... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers Tering wat een vette plaat zeg ... ben je zeker van deze ID Tijsie? |
ik moet die set echt hebben Emre, ik word gek!
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Ik dacht al wel dat deze G&D tune in die Aria set zou zitten! ik moet die set echt hebben Emre, ik word gek! |
check je pm anders ff
Wat een luxe toch dat Emre die set morgen ff voor mij op een cd-rw gaat knallen !!
Filmpjes zien er trouwens alleraardigst uit daar in Antwerpen 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.