TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Partyhardy! on Jul-23-2004 16:03:

quote:
Originally posted by tijs08

FF een ID, dit was de 1e of 2e track die Sasha draaide

Paris & Healey - Blue

Ja klopt! ik herkende hem ook al!

en inderdaad echt super leuke foto's Zehra! goede kwaliteit ook en veel ta-ers erop!
Ook toffe pics van Sasha! Super!

Posted by Bouma-Bros on Jul-23-2004 19:22:

quote:

Paris & Healey - Blue

Ik zit die track nu te luisteren, maar kan me totaal niet herinneren dat deze gedraaid is....

Deze heeft ie sowieso gedraaid, dit was zo'n kippenvel-moment:

Benz & MD - Dilation (G-Pal Remix)

Posted by Divine9 on Jul-23-2004 19:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel lachen, stond naar je te kijken even en je sigaret kwam dik op de arm van een meisje. Je zei geen sorry of wat dan ook en zij maar pijn hebben. Handig Volgensmij had jij het niet eens door.

Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad.

Posted by magrec on Jul-23-2004 19:49:

quote:
Originally posted by Divine9
Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad.

Ik heb daar zo'n fokking hekel aan als mensen druk met hun sigaret bezig zijn op de dansvloer. Als je dat dan doet hou dan die sigaret zo vast dat die sigaret nooit tegen iemands kleren of arm komt maar als ik soms zie hoe mensen met een sigaret in hand langs mensen zie lopen doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!!

(sorry voor de offtopic)

Ik begrijp uit al deze vette reacties dat ik een vet feest heb gemist maar goed ik kon gewoon ff niet weg.

Posted by SnuggLe on Jul-23-2004 20:29:

quote:
Originally posted by Divine9

Oh, en iemand op een ander board vroeg wie die dame was op die filmpjes van Extrema

Maareh.......ik moet die tjoens ook eens vinden van Sasha. Ga maar eens op jacht om veel bij elkaar te krijgen.

Posted by Divine9 on Jul-24-2004 11:22:

quote:

Ik heb daar zo'n fokking hekel aan als mensen druk met hun sigaret bezig zijn op de dansvloer. Als je dat dan doet hou dan die sigaret zo vast dat die sigaret nooit tegen iemands kleren of arm komt maar als ik soms zie hoe mensen met een sigaret in hand langs mensen zie lopen doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!!

Zo is het natuurlijk ook weer niet. Althans niet voor mij. Soms gaat er wel eens wat fout?? Je kan niet alles in de hand hebben.

quote:

Oh, en iemand op een ander board vroeg wie die dame was op die filmpjes van Extrema

goede vriendin.

Posted by Matthijs on Jul-24-2004 19:14:

quote:
Leuke TA's ook weer, leuk op Phortje mee te nemen en Matthijs een keer in levende lijven te zien. Topavond. 9:35 lag ik in mijn nest.

Het genoegen was wederzijds Bram!
Tis nu alweer een paar dagen later maar het was inderdaad een geweldig goed feestje, super muziek en veel gezellige mensen. Als het altijd zo leuk is in Belgi� moet ik er misschien maar wat vaker heengaan... Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen. Waar ik dus wel van baal is dat ik 6.15 wegging (omdat de vader van de chauffeur de auto weer nodig had om naar z'n werk te gaan ) en daardoor w��r In A State niet heb gehoord, zelfde was namelijk ook al gebeurd in het Paard een paar maanden geleden! Volgende keer dan toch maar tot de allerlaatste plaat blijven denk ik...

Posted by emre on Jul-24-2004 19:21:

quote:
Paris & Healey - Blue

Tering wat een tune Wat ging ik hier hard op aan het einde Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was

Deze gaat zeker uit de speakers blazen de komende dagen ... ook (of juist) in het vliegtuig

Posted by tijs08 on Jul-24-2004 21:33:

quote:
Originally posted by emre
Tering wat een tune Wat ging ik hier hard op aan het einde Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was

Cool, ik baalde al dat ik die laatste tune gemist had! Er is inderdaad een remix van dus die zou het dan kunnen zijn. Veel plezier ermee in de airplane!

quote:
Originally posted by Matthijs
Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen.

Wat ben jij een idioot!!!

Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan....

Posted by SnuggLe on Jul-25-2004 12:25:

quote:

Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan....

Zeur niet man.
TE is latijd fout. TE hard en TE zacht. Het stond juist perfect man.

Posted by tijs08 on Jul-25-2004 12:32:

quote:
Zeur niet man.

pfff je moest jezelf eens horen!

Posted by SnuggLe on Jul-25-2004 12:45:

quote:
pfff je moest jezelf eens horen!

Zeg het eens jungske dan waar het op staat, in plaats van steeds weer zo 'in nevelen' te lullen.

Posted by Matthijs on Jul-25-2004 16:59:

quote:

Nee natuurlijk kom ik in eerste instantie voor de muziek, als ik wil babbelen ga ik wel naar een caf� hier op de hoek van de straat, daar hoef ik niet helemaal voor naar Antwerpen te gaan. Ik ben vaak genoeg op feesten geweeest waar de muziek zo hard stond dat je alleen de bass nog hoorde, als ie iets zachter staat hoor je juist veel meer van de muziek, dus daarom vond ik het prima zo.
Bovendien vond ik het ook wel eens lekker om naar huis te gaan zonder een *PIEP* in m'n oren, maar daar zal jij ook wel op kicken dan...

Posted by Partyhardy! on Jul-25-2004 17:50:

ja heerlijk een piep in mijn oren! Woeiiiiii!

en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen...

je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass...

Posted by SnuggLe on Jul-25-2004 18:02:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja heerlijk een piep in mijn oren! Woeiiiiii!

en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen...

je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass...

Je hebt wel gelijk hoor, het stond ook wel zacht, maar niet super storend vond ik het. Je kon nog net een beetje praten, ik vond het wel relaxed. Maar ik vind het al snel 'te hard', mijn oren zijn niet zo soepel meer, vandaar het 'geluidswerend materiaal' in mijn oren
Bij het Paard is het geluid lekker, alhoewel het in de kleine zaal bij Isle of MTV wel ERG hard stond

Posted by Partyhardy! on Aug-30-2004 01:00:

Yes! Yes! Yes! het nog allemaal even een beetje opnieuw beleven! De gillende, uit hun dak gaande menigte, de vette tunes en het donkere D'anvers!

Check DEZE site! Hier staan maar liefst 12 filmpjes op van Sasha @ D'anvers! bijna allemaal ieder 3 minuten tellend! Woei!

Echt vet om terug te zien maar vooral horen want de kwaliteit van de filmpjes is niet denderend ondanks de 30mb maar de tunes hoor je goed!

Filmpje 26 laat 1 van de vele Unknown - Unknown (CDR's) horen!

Op filmpje 27 & 28 die fantastische TUNE;
Calderone & Quayle - Resonate (Dj Vibe Remix) die ingemixt wordt naar een spacey track die ook te horen is op filmpje 29, ik herken hem wel maar zou niet weten wat het is.

Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel!

Dan filmpje 60 & 61; Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub Mix)

Op filmpje 62 een ID die onwijs veel weg heeft van Layo & Buschwack's Love Story! en wat gaat tie goed los zeg! niet meer normaal! Check vooral filmpje 63 voor het bewijs! Vetste filmpje van allemaal! Wow! Anton Fielding draaide deze 3 weken geleden nog in de Kiss100 show! Super tune! ik zie mezelf zelfs springen,whehe

Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Posted by GrooveCollect. on Aug-30-2004 10:32:

Ok bedankt.

Ik ben wel niet geweest, maar ga zeker die filmpjes ff bekijken.

Posted by Phortje on Aug-30-2004 13:58:

Vet man! Ik ga die filmpjes zeker even checken!
't was een geweldige avond Zeker niet verkeerd om nog even opnieuw te beleven

Posted by tijs08 on Aug-31-2004 13:13:

quote:

Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel!

Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Super vette filmpjes zeg!! niet normaal, en dan vooral het geluid!

Filmpje 57-9 is dus de nieuwe Gabriel & Dresden - Arcadia!!!! Waanzinnig nummer!!!!

Posted by emre on Aug-31-2004 14:21:

quote:
Super vette filmpjes zeg!! niet normaal, en dan vooral het geluid!

Filmpje 57-9 is dus de nieuwe Gabriel & Dresden - Arcadia!!!! Waanzinnig nummer!!!!

Contact me voor die Sasha @ Aria set want daar zit deze tune dus in .... ik zat al te wachten op een ID .... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers

Tering wat een vette plaat zeg ... ben je zeker van deze ID Tijsie?

Posted by Partyhardy! on Aug-31-2004 16:55:

quote:
Originally posted by emre
Contact me voor die Sasha @ Aria set want daar zit deze tune dus in .... ik zat al te wachten op een ID .... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers

Tering wat een vette plaat zeg ... ben je zeker van deze ID Tijsie?

Ik dacht al wel dat deze G&D tune in die Aria set zou zitten! ik moet die set echt hebben Emre, ik word gek!

Posted by tijs08 on Aug-31-2004 18:14:

quote:
Ik dacht al wel dat deze G&D tune in die Aria set zou zitten! ik moet die set echt hebben Emre, ik word gek!

ja me 2!!!

en ik weet het 100% zeker ja! check je pm anders ff

Posted by Tim81 on Aug-31-2004 20:24:

Wat een luxe toch dat Emre die set morgen ff voor mij op een cd-rw gaat knallen !!

Filmpjes zien er trouwens alleraardigst uit daar in Antwerpen

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]