TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svenska ting
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
var ocks� i gr�nna i sommras
ehe, bra forum? 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 ledsna m�nniskor ni har ju gl�mt TREPUNKTSB�LTET! Och om jag inte �r ute och svamlar s� �r Julmust ocks� svenskt ![]() anledningen till att jag n�mner det �r att jag k�pte 5 backar ig�r. Min lycka �r fullkomlig. |

| Originally posted by Vizay n�got annat som e svenskt e v�l dom legendariska clavia-syntharna (nordlead osv) |
det visste jag inte, kewl!!
god damn! kolla tiden jag skrev denna tr�d..
ett par timmar senare s� boom
absolut svenskt: l�nga diskussioner som inte leder ngnstans. helst med fikapaus mitt emellan 
| Originally posted by fruktsoppa god damn! kolla tiden jag skrev denna tr�d.. ett par timmar senare s� boom |
small det? boom? sugen p� att f�rklara?
�r det sant att saltlakrits bara finns i Sverige?
Snart �r det semmeldagen 
Det �r v�l bara Sverige som har samma namn p� Liqurice ((s�t)lakrits) och Salmiak ((salt)lakrits) eller �r jag helt av banan d�r?
| Originally posted by Aendy eller �r jag helt av banan d�r? |
har ja aldrig h�rt 
Re: trevligt topic =P
| Originally posted by Glorie E inte blixtl�set svenskt? Tro det iaf. Dynamit m���h |
men ja s�g det inte n�r jag skummade igenom tr�den)
| Originally posted by JayBee mig |
Originally posted by Glorie
|
'The Swedish Elbow'
till ex: when you are buying booze on the cruise to Helsinki and the old ladies hit you in the back with their elbows to get you to move out of their way!
jag vet inte hur sager man 'elbow' pa Svenska!
ocksa: if you are dancing at StockholmsNation in Uppsala, its full of people and no one can dance so you get the Swedish Elbow!
elbow=armb�ge 
| Originally posted by Glorie �r det sant att saltlakrits bara finns i Sverige? Snart �r det semmeldagen |

KUBB!!
den dar ar en jattefint Svensk spel|
Wow, gammal tr�d..
postad Sep-11-2001 09:55 ....
Strax innan det sa crash boom va?
| Originally posted by Cloudburst Wow, gammal tr�d.. postad Sep-11-2001 09:55 .... Strax innan det sa crash boom va? |
..
Ocks� dagen d� jag blev ton�ring ;D

Kalles kaviar m�ste vara svenskt? 
P� tal om glass tidigare i tr�den s� har jag hittat 80-talets alla glasskartor. D�r kan ni leta upp bortgl�mda glassar fr�n GB.
Kolla h�r
EDIT-----------------------
�h vafan...skit i min l�nk, de finns p� www.gb.se fr�n 60-talet � framm�t....