TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- World Trade Center in de fik wow
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Valhalla on Sep-08-2002 12:30:

Het is zeker errug wat met de mensen in Amerika is gebeurt.
Maar allemaal die tv shit die der op het moment op is... pfff.
In Afrika gaan iedere dag mensen dood aan aids of oorlog. Meeste ook onschuldig net zoals de Amerikanen op 11 september.
Rouwen we daar ook de hele tijd om ? Is de media daar weken mee bezig ?
Ik vind het allemaal beetje overdreven.

PS : Ik vindt het wel erg wat er gebeurd is !

Posted by jp on Sep-08-2002 12:39:

Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani

Posted by magrec on Sep-08-2002 13:18:

quote:
ah man fuck 11 september, wat hebben wij er nou mee te maken?!?

Het gaat niet ��ns dan zo zeer om die mensen die zijn "vermoord" maar om wat er nu gewoon is veranderd in de gehele samenleving. Hoe je het nu went of keert er zijn een heleboel dingen veranderd. Misschien dat die veranderingen niet echt opvallen maar ze zijn er wel.

Helaas zit er in amerika een hele grote domme koe (die ook gedwongen wordt door het congres) die zich alleen nog maar bezig houdt met de jacht op terroristen.

wat dacht je van een mogelijke oorlog van Irak dit zijn allemaal gevolgen van 11 september.

Posted by SpeakerfreaK on Sep-08-2002 13:56:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
En als dan zo'n figuur zegt dat hij daar 'zwaar schijt' aan heeft, dan denk ik: waar ben je toch mee bezig. Al die mensen die om zijn gekomen, telt dat dan niet? Hebben die mensen geen familie / vrienden die om hen geven?????????? Echt belachelijk om daar zo over te doen of het niks uitmaakt.

Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd....
thats it

Posted by Teknikol on Sep-08-2002 15:56:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd....
thats it

Daar zit wel wat waarheid in...alleen de brutaliteit waarmee deze aanslag is gepleegd heeft de wereld (en mij duz) verbaasd. Daarom springt dit er toch wel uit vind ik

Posted by TranceFool on Sep-08-2002 15:58:

quote:
Originally posted by jploveparade
Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani

thanx dat ga ik ff kieken

Posted by Siesta on Sep-08-2002 16:00:

quote:
Originally posted by TranceFool

thanx dat ga ik ff kieken

ik oooooooooook, wel benieuwd wat voor beelden het zijn

-xxx-

Posted by Ruben_Dubbink on Sep-08-2002 20:21:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

thats it

en daar moet ik jou weer gelijk in geven.....
was even pissig op de manier waarop je het verwoordde....
vriendjes??

Posted by Little Theseus on Sep-08-2002 20:40:

Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt.

Posted by SpeakerfreaK on Sep-08-2002 21:10:

quote:
en daar moet ik jou weer gelijk in geven.....
was even pissig op de manier waarop je het verwoordde....
vriendjes??

Ja kan het begrijpen, als ik mijn bericht zo lees.

"No harm done"

Posted by Opti on Sep-08-2002 21:23:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt.

ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery

Posted by eieregooie on Sep-09-2002 02:08:

quote:
Originally posted by Optimus

Smeerpijp

Posted by New Wave on Sep-09-2002 07:26:

quote:
Originally posted by Optimus

Noujehetzegt, Discovery is echt een heel goede zender.
Vorige week werdt het hele vrouwenlichaam onder de loep genomen...best grappig.....

Posted by jp on Sep-09-2002 14:07:

Dat was een aangrijpende documentaire

Posted by New Wave on Sep-09-2002 14:42:

was wel goeie docu inderdaad

Posted by jp on Sep-09-2002 14:45:

ik zal de beelden deze week eens in het forum plaatsen.

Posted by Jappio on Sep-09-2002 15:19:

quote:
Originally posted by Little Theseus

ja kijk regelmatig.. vind die docu's altijd wel interessant. Heb deze week ook al aantal 9-11 docu's gezien.. Onder meer die over die vlucht die halverwege neerstortte.. Reconstructie enzo

Maar als ik gister naar die beelden kijk van vorig jaar, vind ik het echt indrukwekkend. Zat weer met tranen in mn ogen te kijken naar al die mensen die hun vader / moeder / zoon / broer enz verloren waren. Echt erg..

quote:
Originally posted by New Wave

Noujehetzegt, Discovery is echt een heel goede zender.
Vorige week werdt het hele vrouwenlichaam onder de loep genomen...best grappig.....

DIE HEB IK OOK GEZIEN mooi staaltje tv was da haha

Posted by Siesta on Sep-09-2002 15:25:

quote:
Originally posted by Jappio

DIE HEB IK OOK GEZIEN mooi staaltje tv was da haha

ik zap tegenwoordig ook elke avond langs die zenders

-xxx-

Posted by TranceFool on Sep-09-2002 16:33:

quote:
Originally posted by jploveparade
Dat was een aangrijpende documentaire

IDD de ingesproken berichten op die vocemails waren ect te erg gewoon, echt aangrijpend

Posted by magrec on Sep-09-2002 16:58:

Ze hebben hier discovery channel van de kabel gegooid.

Ik wil animal planet met steve the crocodilehunter whehe

maar die docu gisteravond was idd wel ok, toch weer emotioneel als je die beelden ziet.

Posted by MaGiK54 on Sep-09-2002 17:07:

quote:
Originally posted by magrec

Ik wil animal planet met steve the crocodilehunter whehe

(offtopic mode on)
Vriend van me zei dat hij overleden was, weet iemand of dit waar is ??
(offtopic mode off)

Posted by Ruben_Dubbink on Sep-09-2002 17:17:

vond deze pagina ook wel interessant:

http://www.asile.org/citoyens/numer.../erreurs_en.htm

over het wel of niet neerstorten van het vliegtuig op het Pentagon.

GreetZ

Posted by New Wave on Sep-09-2002 17:28:

quote:
Originally posted by MaGiK54

(offtopic mode on)
Vriend van me zei dat hij overleden was, weet iemand of dit waar is ??
(offtopic mode off)

Klopt

Posted by MaGiK54 on Sep-09-2002 17:30:

quote:
vond deze pagina ook wel interessant:

http://www.asile.org/citoyens/numer.../erreurs_en.htm

over het wel of niet neerstorten van het vliegtuig op het Pentagon.

GreetZ

Als je oorlog wil hebben op het forum moet je deze posten in de chill-out, daar worden aardig wat verhitten discussies gevoerd over
11-9-02.

Maar terugkomende op je link, wat een verhaal zeg en volkomen logisch onderbouwd. Errug vreemd, zullen ze de X-Files hebben geraakt in het Pentagon en proberen ze wat te verduisteren.

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]