TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- World Trade Center in de fik wow
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Het is zeker errug wat met de mensen in Amerika is gebeurt.
Maar allemaal die tv shit die der op het moment op is... pfff.
In Afrika gaan iedere dag mensen dood aan aids of oorlog. Meeste ook onschuldig net zoals de Amerikanen op 11 september.
Rouwen we daar ook de hele tijd om ? Is de media daar weken mee bezig ?
Ik vind het allemaal beetje overdreven.
PS : Ik vindt het wel erg wat er gebeurd is !
Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani
| quote: |
| ah man fuck 11 september, wat hebben wij er nou mee te maken?!? |
| Originally posted by Ruben_Dubbink En als dan zo'n figuur zegt dat hij daar 'zwaar schijt' aan heeft, dan denk ik: waar ben je toch mee bezig. Al die mensen die om zijn gekomen, telt dat dan niet? Hebben die mensen geen familie / vrienden die om hen geven?????????? Echt belachelijk om daar zo over te doen of het niks uitmaakt. |
| Originally posted by SpeakerfreaK Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd.... thats it |
| Originally posted by jploveparade Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani |
| Originally posted by TranceFool thanx dat ga ik ff kieken |
| Originally posted by SpeakerfreaK Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd.... thats it |
Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt.
| Originally posted by Ruben_Dubbink en daar moet ik jou weer gelijk in geven..... was even pissig op de manier waarop je het verwoordde.... vriendjes?? |
| Originally posted by Little Theseus Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt. |
| Originally posted by Optimus ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery |
| Originally posted by Optimus ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery |
Dat was een aangrijpende documentaire

was wel goeie docu inderdaad
ik zal de beelden deze week eens in het forum plaatsen.
| Originally posted by Little Theseus Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt. |
| Originally posted by New Wave Noujehetzegt, Discovery is echt een heel goede zender. Vorige week werdt het hele vrouwenlichaam onder de loep genomen...best grappig..... |
mooi staaltje tv was da haha
| Originally posted by Jappio DIE HEB IK OOK GEZIEN mooi staaltje tv was da haha |

| Originally posted by jploveparade Dat was een aangrijpende documentaire |
Ze hebben hier discovery channel van de kabel gegooid.
Ik wil animal planet met steve the crocodilehunter whehe
maar die docu gisteravond was idd wel ok, toch weer emotioneel als je die beelden ziet.
| Originally posted by magrec Ik wil animal planet met steve the crocodilehunter whehe |
vond deze pagina ook wel interessant:
http://www.asile.org/citoyens/numer.../erreurs_en.htm
over het wel of niet neerstorten van het vliegtuig op het Pentagon.
GreetZ
| Originally posted by MaGiK54 (offtopic mode on) Vriend van me zei dat hij overleden was, weet iemand of dit waar is ?? (offtopic mode off) |
| Originally posted by Ruben_Dubbink vond deze pagina ook wel interessant: http://www.asile.org/citoyens/numer.../erreurs_en.htm over het wel of niet neerstorten van het vliegtuig op het Pentagon. GreetZ |