TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Olympische Spelen Athene 2004
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ pfff wat een spanning zeg, bij de baanrit van Bos! Echt jammer, maar goed. Zilver is ook leuk... |

| Originally posted by Rudy Ja, studio sportzomer is opzich wel een leuk opgezet programma maar ik word alleen helemaal sick van die Mart Smeets. Wat een irritante eigengeiler is dat zeg. Hij hoort zichzelf zoooooo graag praten, de hele show draait meer om hem dan om de sporters die een mooie prestatie hebben neergezet! Die opmerking ook weer gister: "Dat feestje zal nog wel lang doorgaan in het HHH en voordat Erica Terpstra al crowdsurfend naar buiten is gekomen zal het wel dinsdagavond zijn, dus voor ons een goed moment om haar dan te ontvangen." Tis opzich wel een mooie opmerking, maar ik vind niet dat je dat als Mart Smeets zijnde kan zeggen tegenover Erica Terpstra. |
Erica Terpstra heeft zelf overigens een zeer goed gevoel voor humor:
Jensen: Ga je nog naar het zwemmen?
Erica: Ja natuurlijk
Jensen: Doe je zelf ook mee?
Erica: Ik doe een bommetje

Netjes voor Ankie en d'r Paard (of d'r paard en Ankie).
Ze flikt het toch maar mooi weer!
Na Bonfire nu ook met Salinero goud...
Theo Bos helaas gevallen in de herkansing.
Mannenhockey spelen nu nog tegen Duitsland 1-1 tussenstand
| Originally posted by SnuggLe Netjes voor Ankie en d'r Paard (of d'r paard en Ankie). |
| Originally posted by SnuggLe Netjes voor Ankie en d'r Paard (of d'r paard en Ankie). |

Jammer van de hockey mevrouwen, maar een tweede plaats is nog altijd heel goed 
| Originally posted by Djeebie Jammer van de hockey mevrouwen, maar een tweede plaats is nog altijd heel goed |
GVD echt een ziekmaker!! Was er al zo lang van overtuigd dat deze dames goud zouden halen. Voel me vrij klote, heb me niet meer zo gevoeld sinds Portugal - Nederland...
j a m m e r
beetje jammer dit, kutduitsers
Ben bang dat de herenhockeyers het ook niet gaan redden tegen Australie...
| Originally posted by Tim81 Ben bang dat de herenhockeyers het ook niet gaan redden tegen Australie... |
| Originally posted by BaRTeZ en bedankt... het is allemaal jou schuld! dames en heren in de finale... 2 keer zilver maar goed, Australie was beter |
| Originally posted by BaRTeZ en bedankt... het is allemaal jou schuld! |
mooie 3e plek voor "opa" Brentjens 
| Originally posted by BaRTeZ mooie 3e plek voor "opa" Brentjens |
Zou trouwens wel een stunt zijn wanneer PSV die Argentijn Tevez weet vast te leggen...
Argentinie was veruit de sterkste die Olympisch toernooi, zonder tegengoal naar de toernooiwinst onder aanvoering van Tevez (8 goals!!)
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...

| Originally posted by jp Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem het publiek in voor 10 sec of zo... |
Verrekte zandloper 
| Originally posted by jp Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in... |
Ze herhalen het NU
wat een monchool zeg