TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party inschrijvingen!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Posted by Nyah on Jul-14-2004 21:54:

quote:
Originally posted by Zehra
kga wel met eigen auto. moet die dag nog vanalles regelen met J en co. maak u maar geen zorgen... ik geraak er wel

okee

Posted by eieregooie on Jul-14-2004 21:59:

LOL

Wie komt me ophalen

Posted by Nyah on Jul-14-2004 22:04:

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Wie komt me ophalen

iemand die ook vanuit NL komt?

Posted by eieregooie on Jul-14-2004 22:09:

Freezel rijdt met mij mee als ik vervoer heb...

Jullie moeten ff allemaal DrOetker overhalen om te komen, dan hebben Freezel en ik maybe wel vervoer

Normaal kan ik altijd de auto wel meekrijgen, alleen de 21e gaan me ouders op vakantie... Een andere jongen die wel mee wil weet nog niet offie kan i.v.m. werk etc. etc... Ik ben aan t lobbyen iig

Posted by Nyah on Jul-14-2004 22:16:

quote:
Originally posted by eieregooie
Jullie moeten ff allemaal DrOetker overhalen om te komen

Ey, you there, yeah i'm talking to you, Dr Oetker
you'd better take ei and freezel with you or else... kunnen ze ni daar geraken
please?

Posted by Zehra on Jul-14-2004 22:19:

DrOetker MOET komen! Wat is een beta-feestje zonder hem?! Plsssss DrO.! Come to the party, plsss!!!!! (kga blijven zagen tot hij ok zegt! ) plssssssssss plsssssssssssssssssssss

Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2004 23:40:

Als Dr Oetker nu niet komt mag hij ook nooit meer naar Beta-feestjes komen!Dan komt hij op de zwarte lijst!

Posted by Kaidreas on Jul-15-2004 12:36:

aan dr. oetker. breng wat chocolade taart mee dan

Posted by Eagle` on Jul-15-2004 13:14:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als Dr Oetker nu niet komt mag hij ook nooit meer naar Beta-feestjes komen!Dan komt hij op de zwarte lijst!

knuppellijstje it is

@ Pool ik kom met de auto, moet tot 22 normaal werken die dag, nog effe naar huis derna platen ophalen en daarna richting Oudeblabla, help me out here

Posted by djcresto on Jul-15-2004 13:56:

*aandacht aandacht*

ahum

mensen die niet komen voetballen, niet komen bbq'en maar WEL naar de party komen mogen de 5 euro die ze moeten betalen ook overschrijven op mijn rekeningnummer 780-5829057-49 met vermelding van beta party + je nick. Eventueel mogen jullie ook al voor vrienden betalen als die zeker zijn dat ze komen. Dit gewoon om het aantal geldtransacties op die avond te beperken.

betalen kan tot 22 juli.

merci

Posted by TOR on Jul-15-2004 14:36:

^ taakverdeling volgt binnenkort wel, maar nu je het over transacties hebt.. er zal telkens iemand bij de ingang moeten staan om de bezoekers te ontvangen (beurtrol?)

Posted by Jasperovitsj on Jul-15-2004 14:41:

Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!

Posted by FUSyke on Jul-16-2004 09:41:

Juist naar mijn werk geweest om met iemand proberen te wisselen vo de party maar ze wist het nog niet ggggrrrrr Ze ging het mij vanavond laten weten, mijn geduld wordt op de proef gesteld ze. Nog beke duimen dat ze kan wisselen zodat ik kan komen.

Ik heb mij juist achter de cd "Angels - Chill Trance Essentials" geweest en die staat vol met lekkere nummers. Het is mss een ideetje om hem tijdens de bbq te draaien? Als ik hem moet meebrengen moet je maar iets laten weten

Hoeveel personen zijn er nu eigenlijk al ingeschreven voor de bbq?

Posted by SilentEagle on Jul-16-2004 11:26:

quote:
Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!

Zet er twee tt's, een mixer en twee bescheiden boxen. Gegarandeerd vrijwilligers genoeg.

Posted by Myst3ria on Jul-16-2004 16:17:

Oehhhh een feestje Jah na anderhalve maand bijna niet meer online te zijn geweest zie ik deze thread nu pas staan Ziet er mij iig geval erg leuk uit, er die dag geraken zal wel wat moeilijker zijn Zal nog zien wat ik kan doen, hope to see you all there

Posted by FUSyke on Jul-17-2004 11:07:

Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn

Posted by djcresto on Jul-17-2004 11:10:

quote:
Originally posted by FUSyke
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn

Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2004 15:42:

quote:
Originally posted by FUSyke

Ow das spijtig

Ey ma, als uw werk nu afbrandt, dan hoef je toch helemaal niemand te zoeken om te wisselen

Posted by Kaidreas on Jul-17-2004 16:18:

quote:
Ow das spijtig

Ey ma, als uw werk nu afbrandt, dan hoef je toch helemaal niemand te zoeken om te wisselen

^hint hint voor het BETA-liberation front

Posted by FUSyke on Jul-17-2004 17:05:

Goed idee den boel platbranden, wie is kandidaat? Beloning: tractatie op de party

Posted by pooley on Jul-18-2004 17:06:

okok ik zal er zijn
BBQ + feestje

Posted by Zehra on Jul-18-2004 17:17:

quote:
Originally posted by pooley
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje

woot woot! t feestje kan nie meer stuk!

Posted by Nabistai on Jul-18-2004 19:02:

Ik zal er dus ook niet bij zijn

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2004 19:04: