TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
hehe, man är ju alltid stolt över sin maskin, oavsett vad det är för skit 
varför är jag fortfarande uppe?
Jo för nu äntligen så har jag bredband!!!

ok, då kommer du aldrig att lägga dig 
| quote: |
| Originally posted by reveal ok, då kommer du aldrig att lägga dig |
| Originally posted by Gaby Jo för nu äntligen så har jag bredband!!! |
Sen vi fick svenska TA så har mitt jobb inte sköts som det ska...hur ska det gå med mitt partyliv nu när jag har fått bredband? I lördags så tänkte jag inte ens på att gå ut utan jag ville bara sitta vid datorn... 
Man kan lugnt säga att det inte är bra med bredband.....Man vill ju ha så mycket som möjligt av musiken...Sitter å letar å letar....Oj da vad klockan går ser man sen......
| Originally posted by Gaby I lördags så tänkte jag inte ens på att gå ut utan jag ville bara sitta vid datorn... |
Jag brukar skylla på att jag faktiskt inte är datanörd utan musiknörd eftersom jag sitter 90% av tiden där för att kunna hitta, lyssna och diskutera musik eller hur? 
minds synsätt är ju rätt fin faktiskt 
hmm... har dock aldrig bangat att dra ut pga datorn
| Originally posted by reveal minds synsätt är ju rätt fin faktiskt ![]() hmm... har dock aldrig bangat att dra ut pga datorn |
du kanske inte har varit datanörd tidigare och håller på att bli det nu 
| Originally posted by reveal du kanske inte har varit datanörd tidigare och håller på att bli det nu |
| Originally posted by Gaby Ta X-dream för all hjälp! |
| Originally posted by Gaby Ta X-dream för all hjälp! |
| Originally posted by Gaby du förstod nog att det skulle stå TACK!... Jag har inte hunnit kolla på sidorna eftersom datorn bara dog igår... men jag jobbar på det...I let u know! |

j/k
| Originally posted by reveal nänä. du menade helt klart att man ska ta x-dream för att få hjälp ![]() ![]() j/k |
beror ju på hur man uttalar "ta x-dream" 
men visst, tack återigen för låtarna 
Tolka det hur man vill men X-dream är ju bäst!!!
Kolla gärna in http://hem.passagen.se/mindshooter/
det är mitt Webdesigns-project som jag just avslutat. 
Hoppas på MVG....
Allt är gjort i notepad *suck*
Ska bara ändra min Style Sheet nu så att länkarna inte blir lila när man trycker på dom...sen är den klar....kolla den 
| Originally posted by Gaby Tolka det hur man vill men X-dream är ju bäst!!! |
varför är inte buuren med?
| Originally posted by reveal varför är inte buuren med? |
Har alltid velat skriva i den här..
jag e fortfarande uppe för jag sov några timmar mitt på dan idag och inte kan somna nu..
o för att jag vill lyssna på pitcher - strike(r?)
fin gammal tråd det här 
tänkte skriva igår, men orkade inte leta upp den...
gårdagens anledning till att jag inte lade mig förrän 3 var att jag letade efter ett bra svar på frågan huruvida en matris A är diagonaliserbar eller inte, med e^tA som utgångspunkt...