TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh...nee, moet ik die kennen dan?? |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Nou... Van 'Oceanlab - Sattelite' enzo... |
ze is ook nog eens superaardig!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh...nee, moet ik die kennen dan?? |
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...
Misschien was hij zijn platenkoffer wel kwijt geraakt, hij had toch al problemen op het vliegveld. Dit verklaart dat hij alleen maar platen draaide die eigenlijk ook allemaal in Armin's tas te vinden zijn... 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare n00b!! ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze... |
| quote: |
| Originally posted by emma en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien. |
Ridgewalkers is op dit moment een van de favo's van Markus. Zie zijn set van de Asta of zijn recente sets van GDJB 
Markus had zijn plaatjes zeker weten bij zich, ik zag zijn platentas staan, er zaten alleen maar 20 vinyls in ofzo, de rest was allemaal CDR hoes etc... Ridgewalkers was de enige vinyl die ie draaide :P
| quote: |
| Originally posted by sndh ze is ook nog eens superaardig! |

| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Gaat ie weer! Wat heeft dat grietje met je gedaan? |
nog meer pix die ik genomen heb : http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200...0XXL/index.html
| quote: |
| Originally posted by emma je moet het niet al te ver gaan zoeken ! in't begin van ASOT zei Armin nog dat ze in deze show zowat de beste platen van de afgelopen tijd gingen draaien. Dat gaat toch alles verklaren !!! en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien. wacht maar tot 3 DJ's in het bootje en als zijn platenkeuze dan nog steeds hetzelfde is mogen jullie beginnen zagen |
| quote: |
| Originally posted by emma nog meer pix die ik genomen heb : http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200...0XXL/index.html |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Lachen, je hebt Mischa (MischaJOnker, zit hier ook op het board) en zijn vriendin Franny er ook wel vaak opgezet zeg Lachen. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.