TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by HiGH_NrG on Aug-01-2004 14:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...nee, moet ik die kennen dan??


Nou...

Van 'Oceanlab - Sattelite' enzo...


Posted by moogwai on Aug-01-2004 15:20:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Nou...

Van 'Oceanlab - Sattelite' enzo...


En van Armin van Buuren - Burned With Desire natuurlijk

Shame on you Snuggle


Posted by sndh on Aug-01-2004 15:27:

ze is ook nog eens superaardig!


Posted by dj_spare on Aug-01-2004 17:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...nee, moet ik die kennen dan??


n00b!!

ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!!


Posted by tijs08 on Aug-02-2004 00:14:

Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...

Misschien was hij zijn platenkoffer wel kwijt geraakt, hij had toch al problemen op het vliegveld. Dit verklaart dat hij alleen maar platen draaide die eigenlijk ook allemaal in Armin's tas te vinden zijn...


Posted by Opti on Aug-02-2004 00:18:

quote:
Originally posted by dj_spare
n00b!!

ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!!


SnuggLe's volgende vraag: wie is Jan Johnston nou weer???!?!?



Posted by emma on Aug-02-2004 08:04:

quote:
Originally posted by tijs08
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...


je moet het niet al te ver gaan zoeken !
in't begin van ASOT zei Armin nog dat ze in deze show zowat de beste platen van de afgelopen tijd gingen draaien.
Dat gaat toch alles verklaren !!!

en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.

wacht maar tot 3 DJ's in het bootje en als zijn platenkeuze dan nog steeds hetzelfde is mogen jullie beginnen zagen


Posted by Tim81 on Aug-02-2004 09:47:

quote:
Originally posted by emma

en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.


"En het volgende plaatje is speciaal op verzoek van Emma"


Posted by Freezel on Aug-02-2004 10:04:

Ridgewalkers is op dit moment een van de favo's van Markus. Zie zijn set van de Asta of zijn recente sets van GDJB


Posted by dj_spare on Aug-02-2004 10:09:

Markus had zijn plaatjes zeker weten bij zich, ik zag zijn platentas staan, er zaten alleen maar 20 vinyls in ofzo, de rest was allemaal CDR hoes etc... Ridgewalkers was de enige vinyl die ie draaide :P


Posted by Three 'O Three on Aug-02-2004 12:39:

quote:
Originally posted by sndh
ze is ook nog eens superaardig!


Gaat ie weer! Wat heeft dat grietje met je gedaan?

/edit: Kan je voortaan ff uitzoomen JP voor je een foto maakt


Posted by HiGH_NrG on Aug-02-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Gaat ie weer! Wat heeft dat grietje met je gedaan?


Volgens mij zag ik hem een blokje om doen met dat kleine dwergje...


Posted by emma on Aug-02-2004 15:29:

nog meer pix die ik genomen heb : http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200...0XXL/index.html


Posted by moogwai on Aug-02-2004 17:02:

quote:
Originally posted by emma
je moet het niet al te ver gaan zoeken !
in't begin van ASOT zei Armin nog dat ze in deze show zowat de beste platen van de afgelopen tijd gingen draaien.
Dat gaat toch alles verklaren !!!

en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.

wacht maar tot 3 DJ's in het bootje en als zijn platenkeuze dan nog steeds hetzelfde is mogen jullie beginnen zagen


Inderdaad! En 1 uurtje met wat oudere tracks kan toch zeker geen kwaad? In z'n Global DJ Broadcast show draait hij altijd wel nieuwe supertunes. En daarnaast heb ik liever voor de 10x Swing To Harmony dan ener van een matig nummer. Op Dancevalley en 3 DJ's On A Boat gaat Markus weer helemaal knallen


Posted by Matthijs on Aug-04-2004 18:35:

quote:
Originally posted by emma
nog meer pix die ik genomen heb : http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200...0XXL/index.html


hmmm de foto's werden wel wat vaag op het eind emma, ging alles nog wel goed met je!????


Posted by MischaJonker on Aug-04-2004 20:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Lachen, je hebt Mischa (MischaJOnker, zit hier ook op het board) en zijn vriendin Franny er ook wel vaak opgezet zeg Lachen.

hehe ja die kerel bleef maar flitsen, en elke keer maar weer proberen te lachen

maar wel een vet feestje hoor!! op naar ffwd met wellicht een aansluitend feestje op het water!


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.