TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by AC. on Nov-04-2004 22:40:

Tracid blev knappast n�gon favorit f�r kv�llen f�r min del. Lite kul var det v�l iofs att f� h�ra second trip och Trance and acid.
Jag h�ngde ist�llet mest p� techno-golvet. D�r Beyer regerade som vanligt. Den d�ra killen verkar aldrig ha en d�lig dag! R�kna l�tt med mig p� Mondaybar om tio dagar
Det var r�tt okej med folk mellan 04-05 p� techno golvet och house golvet som jag upplevde det.

Posted by Laszlo on Nov-04-2004 23:33:

Hemma igen....lite m�rare, mycket fattigare, men fan s� n�jd

Vi hade ett helvete att hitta till Berns n�r vi kom till Stockholm - n�r vi v�l hittade dit kutade vi runt i tv� timmar efter ett billigt hotell, det slutade med att vi betalade 2300 sp�n f�r ett rum f�r tre pers.

Vi var p� Berns strax innan ett, och i alla fall jag dansade oavbrutet till fem....var lite besviken �ver att det var s� tomt med folk - hade f�rv�ntat mig n�got st�rre golv och ett kn�kafullt s�dant...s�nt brukar dock inte hindra mig fr�n att ha skoj, s� det besv�rde mig inte n�got....men, vad fan h�ll Foort p� med? Han sabbade var och varannan mix k�ndes det som - jag vet inte om det berodde p� allt folk som stod och hoppade p� scen eller vad det nu kunde berott p�, men n�len hoppade ett par g�nger f�r mycket imo....bortsett fr�n det var det schysst musik hela natten....

Andra dagen var helt j�vla vrickad - precis som v�ntat. Tre av v�rldens absolut ledande technoproducenter som n�st intill br�kar om skivspelarna - s�nt upplever man inte allt f�r m�nga g�nger under en livstid. Var dock f�r feg f�r att v�ga g� fram och skaka hand med dessa giganter och ge de ett par v�lsignande ord....

N�r Beyer sl�ppte l�s Heartbreak visste gl�djen inga gr�nser....den �r s�� j�vla fet...f�r att inte snacka om Murder was the bass remaken - n�gon som vet vad den heter? Den var hur fet som helst....lyckades bara slita mig ett f�tal g�nger fr�n det golvet - h�rde ett par l�tar med Dreem Teem samt Tracid, bland annat Joy Kitikonti - Dirty Summer....kopi�st fet l�t! Ni som diggar Flashdance, men tycker att den �r f�r mesig s� kommer ni nog �lska Dirty Summer....

hur som haver - trots alla om och men s� var det v�rt den l�nga resan och alla "bortkastade" pengar...som vanligt kul att tr�ffa alla TA-nissar ocks�, givetvis!

Posted by keddo on Nov-05-2004 18:21:

sant, hearbreak �r helt otroligt fet

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]