TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Glad not to BE a VIP!!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by TimeportE on Sep-22-2001 21:54:

quote:
Originally posted by Boss
ee, timeportE, vette sig man! zelf gemaakt??

Neu zo gevonden met mijn naam eronder op het internet .. Nee ik heb em zelf gemaakt met paint shop pro.. eff snel wat gemaakt, het zijn de simpele dingen die meestal het mooist zijn.. .. Maar nu back naar de TOPIC.. als er nog nuttige dingen te zeggen zijn, hehe

Posted by Rudy on Sep-22-2001 22:11:

quote:
Originally posted by TimeportE
Maar nu back naar de TOPIC.. als er nog nuttige dingen te zeggen zijn, hehe

Ja dat Silverblue - Step Back (blue sky remix) een vette plaat is!

Posted by michiel on Sep-23-2001 10:28:

quote:
Originally posted by Rudy

Jij was toch bij Jo?

hmhm ja, leg uit....
na ja zal wel internet hebben denkik

later

michiel

Posted by Jukx on Sep-23-2001 11:31:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
haha, lang leve de lol maar weer!

gelukkig is het nog goed gekomen in deze thread en blijkt maar weer eens dat al die ruzies nergens over gaan en dat iedereen elkaar eigenlijk heel lief vind

Ja en dankzij wie? Ja, kom er maar voor uit... Wie heeft deze thread weer in goede banen geleid?? Ja, zeg het maar...!

eigenlijk is die nu weer onwijs saai geworden....

Posted by Rudy on Sep-23-2001 11:52:

Hey Blik ik vind dat je de laatste dagen errug stil bent over het VIP forum! Zit jij er nu ook bij ofzo?

Posted by Blik on Sep-23-2001 12:02:

quote:
Hey Blik ik vind dat je de laatste dagen errug stil bent over het VIP forum! Zit jij er nu ook bij ofzo?

ehh laatste dagen....... haha

vrijdag heb ik zitten te zeiken in de normale chill-out en hier, zaterdag was de VIP-room aan de beurt waar ik opeens miraculeus in zat na mijn flame war........ en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......

oh ja (tis nu zondag)

Posted by Little Theseus on Sep-23-2001 12:41:

quote:
Originally posted by Blik

en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......

err... we verw8en dan natuurlijk wel van je dat je er voor zorgt dat wij op een of andere manier (link plaatsen/op PW zetten ofzo) de betere platen van de vip-section krijgen hoor! Missen we niet alles.

Posted by Vinyl Boy on Sep-23-2001 16:28:

quote:
Originally posted by michiel

na jo zal wel internet hebben denkik

bijzonder adequaat opgemerkt!

Posted by Blik on Sep-23-2001 18:34:

quote:

ehh laatste dagen....... haha

vrijdag heb ik zitten te zeiken in de normale chill-out en hier, zaterdag was de VIP-room aan de beurt waar ik opeens miraculeus in zat na mijn flame war........ en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......

oh ja (tis nu zondag)

kil nog ff de aardige man/vrouw (zijn maar 3 kandidaten hiervoor eigenlijk) ff bedanken voor het weer laten oplaaien van de flamewar tussen mij en het almachtige VIP-Forum....... (deze kun je ook vertalen voor hun)

goed gedaan Cyberia, jdDark of Miss P.

Posted by TranceFool on Sep-23-2001 19:45:

Ja, ik vind het echt matig dat Blik de hele lading over zich heenkrijgt. Zeker van de mensen die nix van de situatie afweten, die alleen maar verhalen van 1 persoon hebben gehoord. Ik heb in de VIP alleen mn mening gegeven en ik laat me daar verder niet meer zien. Zou ik ook doen Blik. Voor de mensen die denken dat de VIP section heel wat is kan ik opvrolijken. Het bestaat namelijk maar uit twee sections, dus er is echt nix aan.

Posted by Wlcked Red on Sep-23-2001 20:04:

hmmmm

quote:

kil nog ff de aardige man/vrouw (zijn maar 3 kandidaten hiervoor eigenlijk) ff bedanken voor het weer laten oplaaien van de flamewar tussen mij en het almachtige VIP-Forum....... (deze kun je ook vertalen voor hun)

goed gedaan Cyberia, jdDark of Miss P.

no no no they are NOT GUILTY , Blik

I find it a bit presumptuous of u to think that NOBODY but
Dutch ppl can understand or translate what u write - wrong

Posted by Blik on Sep-23-2001 20:04:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ja, ik vind het echt matig dat Blik de hele lading over zich heenkrijgt. Zeker van de mensen die nix van de situatie afweten, die alleen maar verhalen van 1 persoon hebben gehoord. Ik heb in de VIP alleen mn mening gegeven en ik laat me daar verder niet meer zien. Zou ik ook doen Blik. Voor de mensen die denken dat de VIP section heel wat is kan ik opvrolijken. Het bestaat namelijk maar uit twee sections, dus er is echt nix aan.

neej, ik ga gewoon ff lekker door met flamen als het nodig is, als ze mij flamen, dan flame ik terug, het blijft zielig dat iedereen denkt dat ik boos werd omdat ik geen access had.......

no, I will keep on flaming when I feel that there is need for, when they flame, I will flame them back, I still think that it is pathetic dat everyone thinks that I was mad because I wasn't allowed in on the beginning..........

(this english text is especially for the TA-chatters........so they don't have to ask JdDark or Miss P to translate it for them.....)

Posted by Blik on Sep-23-2001 20:06:

Re: hmmmm

quote:
Originally posted by Wlcked Red

no no no they are NOT GUILTY , Blik

I find it a bit presumptuous of u to think that NOBODY but
Dutch ppl can understand or translate what u write - wrong

kinda coincidence then that every word was right of the translation, has go to be someone who can talk dutch, and you guys prolly can't

Posted by Wlcked Red on Sep-23-2001 20:14:

we don't speak it, Blik

so i cannot answer u in Dutch but I can read and understand
most of it and what i can't understand I can guess at

u are welcome to check the chatroom - neither Neo nor I have
been in there at all today - ask around *shrugs*

Posted by DJ Sarah H on Sep-23-2001 20:25:

Just to add to what Wicked Red said,
you may see that we live in the UK and that wicked red is american, Wicked red spends her time 50/ 50 in the USA / UK as do i but we are both of European birth, i was born in Denmark btw.
we may not speak dutch but we both understand / read several languages. including french and german, german is a very similar language to dutch, some of our translations are not so spot on but we get the majority of what u say.
Wicked Red had a bilingual education and she speaks and understands german fluently as i also understand French fluently.
Its easier for us to post in here in English as you guys can understand english and our translation from english to dutch may not be too accurate and we dont wish to cause confusion or offence lol.

Posted by Rudy on Sep-23-2001 20:32:

quote:
Originally posted by Wicked Neo

Just to add to what Wicked Red said,
you may see that we live in the UK and that wicked red is american, Wicked red spends her time 50/ 50 in the USA / UK as do i but we are both of European birth, i was born in Denmark btw.
we may not speak dutch but we both understand / read several languages. including french and german, german is a very similar language to dutch, some of our translations are not so spot on but we get the majority of what u say.
Wicked Red had a bilingual education and she speaks and understands german fluently as i also understand French fluently.
Its easier for us to post in here in English as you guys can understand english and our translation from english to dutch may not be too accurate and we dont wish to cause confusion or offence lol.

So what the f*ck is ur point!

Posted by DJ Sarah H on Sep-23-2001 20:40:

quote:

So what the f*ck is ur point!

My point is that Wicked red and i dont need other ppl to translate what u guys say cos we can understand it !
Blik was saying that ppl like Miss Proxi and JdDark were translating for us cos we prolly could not understand dutch,well we can

Posted by Miss Proximus on Sep-23-2001 20:56:

lol alsof ik niks beters te doen heb dan de hele dag posts te gaan vertalen

Posted by Jukx on Sep-24-2001 01:23:

Jongens jongens, wat een ontwikkelingen op het TA-forum... de altijd zo vriendelijke en symphatieke heer Blik begint van zich af te bijten en schuwt de confontatie blijkbaar niet! Bravo! Gelijk heb je hoor Blik! Gewoon zeggen waar het op staat. Of je gelijk hebt weet ik niet, maar "laat je hart spreken."

Trouwens ik geloof er geen ene flikker van dat die 2 gasten die uit engeland komen maar hun halve leven in amerika hebben gewoond maar toch eigenlijk wel europeanen zijn en daardoor zeer vanzelfsprekend(?) een beetje duits kunnen praten wat weer tot gevolg heeft dat ze ons hollanders kunnen verstaan omdat duits en nederlands beiden germaanse talen zijn en dus op enkele punten (voornamelijk grammatica) overeenkomsten vertonen en zodoende elke zin die blik spreekt enigzins dan niet letterlijk begrijpen.

zo wordt daar maar eens wijs uit.

maargoed, ik blijf erbij dat die 2 (let op! hier volgt een kryptische omschrijving) "gemene naamgenoten" kolder dan wel lariekoek uitkramen.
jawohl, immer geradeaus!

Posted by blighty on Sep-24-2001 08:15:

Talking Zozo

Hoi,

Goh, de discussies die dit VIP gedoe teweeg brengt,..haha ongelofelijk!!

Greetz,
Blighty

Posted by Blik on Sep-24-2001 14:22:

quote:
Originally posted by Jukx
Jongens jongens, wat een ontwikkelingen op het TA-forum... de altijd zo vriendelijke en symphatieke heer Blik begint van zich af te bijten en schuwt de confontatie blijkbaar niet! Bravo! Gelijk heb je hoor Blik! Gewoon zeggen waar het op staat. Of je gelijk hebt weet ik niet, maar "laat je hart spreken."

bedankt

ammer dat die mensen amper luisteren aangezien zy het het beste idee vinden wat er ooit is geweest.......

ach, ik blyf het een stom idee vinden

for the other TA's
---------------------------------------------------------------------

thx
it is ust too bad that people don't understand me, cause they think it is the best idea there ever was........

ah well, I still think it is a stupid idea

Posted by M5 on Sep-24-2001 14:37:

Re: Zozo

quote:
Originally posted by blighty
Hoi,

Goh, de discussies die dit VIP gedoe teweeg brengt,..haha ongelofelijk!!

Greetz,
Blighty

jaja die buitenlanders BLIJVEN er maar over doorzagen ... lache man! Zijn gewoon jaloers dat ze geen mod ofzo zijn...dat zal het wel zijn...

Posted by Miss Proximus on Sep-24-2001 15:01:

Posted by Kartikeya on Sep-24-2001 16:33:

Monkey Dancer 2 suckers

sjonge jonge jonge......

die wicked neo en wicked red zijn echt de meest trieste personen die ik heb gezien in de Holland Forum.....
op Miss P na dan....

Posted by M5 on Sep-24-2001 16:46:

Re: suckers

quote:
Originally posted by Kartikeya
sjonge jonge jonge......

die wicked neo en wicked red zijn echt de meest trieste personen die ik heb gezien in de Holland Forum.....
op Miss P na dan....

Kijk uit Kartikeya!! straks vertalen ze het ff en zitten ze jouw ook achteraan ...lol...

hey enne....Josta moet je maares IRL ontmoeten....lieve meid hoor!

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »