TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
During 643: Most users ever online was 868 on Today at 21:55.
Ik moet toch wel zeggen dat ik het erg machtig vind hoor. Zoveel mensen, zoveel kijkers en onze Tijs draait gewoon lekker zn plaatjes
. Flight 643 knalde goed door het stadion, blijft vet 
kippevel 
01. Ti�sto - Heroes
02. Ti�sto � Dallas 4PM (Ti�sto 2004 Mix)
03. Ti�sto - Slice
04. Ti�sto � Traffic
05. ID
06. Ti�sto - Alibinoni
07. ID
08. Ti�sto � lethal industry
09. Ti�sto � Theme From Norefjell (Ti�sto 2004 Mix)
10. Tiesto vs. Junkie XL - Obsession
11. Ti�sto � Love comes again (instrumental version)
12. Ti�sto vs. Josh Gabrilel ft. Kirsty Hawkshaw � Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13. Ti�sto � Nyana
14. Ti�sto � Flight 643
15. Ti�sto � In My Memory (Airwave or V-one Remix)
16. Ti�sto - Forever Today
Dit is echt uber geeeeeeeeeeil. Tijske heeft weer wat puntjes op de respectmeter terug verdiend.
asaaaaaaaah forever today! zou dit dan D� grote doorbraak zijn bij hele wereld??? die tijs toch!!
Gerrit is weer back als Siesta 
en nu dan Adagio....echt jammer dat het geluid zo zwak is.
viel me ook al op
ADAGGIOOOO
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Gerrit is weer back als Siesta |
13-08-04
Ti�sto @ Olympic Games 2004 Opening Ceremony, Athens, Greece
2120 - 2305 (greek time)
01 Ti�sto � Heroes
02 Ti�sto � Dallas 4PM (Ti�sto 2004 Mix)
03 Tiesto � Slice
04 Ti�sto � Traffic
05 Ti�sto - ID (01:09)
06 Ti�sto - Alibinoni
07 Ti�sto - ID
08 Ti�sto � Lethal Industry
09 Ti�sto � Theme From Norefjell (Ti�sto 2004 Mix)
10 Ti�sto vs. Junkie XL � Obsession
11 Ti�sto ft. BT � Love Comes Again (Instrumental Mix)
12 Tiesto vs. Josh Gabrilel � Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13 Ti�sto � Nyana
14 Ti�sto � Flight 643
15 Ti�sto � In My Memory (Airwave Remix)
16 Ti�sto � Forever Today
17 Ti�sto � Adagio For Strings
na adagio for strings kwam ook nog een erg prettig liedje, klonk erg goed!
het laatste nummer was best vet ja 
Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul 
Ik was ook voetballen :P Heb er dus weinig van gezien. Was het een beetje goed te horen? Lijkt me dat alles overstemd wordt door het publiek...
Was een erg vette openingsceremonie
Muziek van Tiesto klonk ook erg goed op de achtergrond. Toch wel erg vetjes dat al die bekende tracks voorbij kwamen en die nieuwe klonken ook vrij aardig.
Zou de set nog ergens online komen misschien?
Kvon m errrug goed!! 
Helaas niks kunnen zien van de Openingsceremonie! Ook al voetbal, net als de vorige posts... Misschien volgende outdoor festival partijtje ballen 
Aan jullie reacties te lezen morgen toch maar even op zoek naar een herhaling ergens...
| Originally posted by Jappio Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul |
Hier kan je de uitzending op Radio 1 nogmaals beluisteren...
Openingsceremonie
Lekker dan:
Livestreams
De NOS zendt regelmatig belangrijke radio- en televisieprogramma's live uit via het internet. Op dit moment zijn er echter geen speciale uitzendingen voorzien. U kunt via het internet echter wel luisteren naar Radio 1.
Het kan zijn dat u deze stream niet kunt beluisteren gedurende de Olympische Spelen.
Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen. Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen. Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen.
Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.
-----------
Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings)
| Originally posted by Tim81 Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings) |
Ti�sto: Dit was mijn rondje om de wereld
ATHENE - DJ Ti�sto beleefde vrijdag voor zijn gevoel een rondje om de wereld tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. De diskjockey uit Breda liet tijdens zijn show in het Olympisch Stadion in Athene de sporters dansen. "Het was echt geweldig om op deze manier contact te hebben met de atleten. Ze hebben me tijdens mijn show echt opgepept."
Het hoogtepunt voor de Brabander Tijs Verwest was het passeren van de Nederlandse ploeg. "Dat was echt het mooiste moment. Ze wilden gewoon niet meer verder en werden op een gegeven moment zelfs weggestuurd. Maar ook andere landen gingen helemaal uit hun dak, Argentijnen, Mexicanen, zoveel. Raar om mee te maken dat iedereen je muziek kent. Dit was echt mijn rondje om de wereld vanavond."
Aan het begin van de show besefte Ti�sto dat hij voor het eerst van zijn leven voor een miljardenpubliek optrad. Hij was de eerste tien minuten behoorlijk nerveus. "Ik voelde me een beetje onwennig. Ik moest echt op gang komen. Toen de sporters eenmaal langs kwamen, verdween dat gevoel. Ik vond het geweldig dat ze allemaal oog voor me hadden."
Voor de show had hij een paar keer met vrijwilligers in het stadion gerepeteerd, maar die optredens waren niet te vergelijken met vrijdag. "Bij de repetitie was het allemaal toch klinisch, er ontbrak iets. Vanavond werd duidelijk dat het de sporters waren. De interactie met het publiek heb ik echt nodig. De sfeer van zo'n opening is echt heel bijzonder. De spanning wordt langzaam opgebouwd, echt fantastisch."
De Bredanaar begeleidde de landen bij hun intrede in het stadion. Zijn show zou zo'n negentig minuten duren, maar liep uiteindelijk een half uur uit. "Ik dacht, dadelijk ben ik door mijn platen heen", lachte Ti�sto. "Gelukkig had ik wat meer meegenomen. Het was eigenlijk wel extra leuk dat ik een beetje kon improviseren. Het kon me allemaal niet lang genoeg duren." De dj schreef voor de opening acht speciale nummers en bracht verder zijn grote hits ten gehore.
Ti�sto heeft geen idee welk effect de opening voor zijn carri�re zal hebben. Na zijn eerste verkiezing tot dj van het jaar in 2002 is hij al immens populair. "Wellicht dat ik nog meer optredens krijg. Maar het maakt me eigenlijk niet uit, dit is een onvergetelijke ervaring."
(www.telegraaf.nl)
Ik vond het echt SUPER!! Volop kippenvelmomenten. Wat een HELD!! 
Respect voor wat die jongen allemaal voor elkaar heeft weten te krijgen de laatste jaren! Tiesto in Concert, America Tour met Moby, Nr. 1 DJ of the World, Olympische Spelen en ga zo maar door...
Exportproduct numero uno!
| Originally posted by Tim81 Respect voor wat die jongen allemaal voor elkaar heeft weten te krijgen de laatste jaren! Tiesto in Concert, America Tour met Moby, Nr. 1 DJ of the World, Olympische Spelen en ga zo maar door... Exportproduct numero uno! |