TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
meester-werkjes
gevul-de
t�veel
spea-kers
aan-trekt
Pana-ma
Pro-digy
knalfees-ten
Leg je ook zoveel lijntjes op de wc?

Leuk reportje weer, met name het introotje is erg goed geschreven. Wat kleine opmerkingen m.b.t. de spelling:
| quote: |
| Zijn clubavonden genaamd Everybody, |
| Klassiekers kwamen voorbij afgewisseld met tracks van zijn nieuwe cd. |
| Conclusie was een aardige Everybody zonder uitgesproken hoogte- of dieptepunten. |
| Originally posted by sndh leuk om te horen dat iedereen het tof had! Gelukkig kunnen de thuisblijvers ook nog luisteren, als ze net als ik 538 hebben gemist Sander_Kleinenberg_-_Live_at_Everybody_Too_(Panama)_(538)-Cable-09-25-2004 |
Ik ben nieuw hier op TA, ook al kennnen sommige mensen van TA me al wel. Ik ben dus de jongen met het befaamde bloempotkapsel.

hier dus voor de kijkers links, met naast mij een goede vriend van mij (geen TA'r) en daarnaast djeebie.
Ik was dus ook op het feestje aanwezig, zoals de foto hier boven ook al aantoonde.
Ik vond het in ieder geval zeer gaaf. Ik ben wel vaker naar everybody geweest en deze avond deed zeker niet onder van de andere avonden ook al moest sander het dit keer in zijn eentje doen. Wat ik wel kut vond is dat het geheel al om 04:13 was afgelopen. Dat soort grappen moeten ze niet vaker uithalen. Waarom zou die toko al om 04:00 dicht moeten? Ik geloof niet dat iemand er last van heeft als ze wat langer openblijven.
Nou ja gelukkig had ik me de 4 uur ervoor uitermate vermaakt. Dat sander wat van die hitjes draaide vond ik eigenlijk alleen maar tof. Je hebt af en toe ook wat herkenning nodig op zo'n avond. En zo vaak heb ik niet de gelegenheid om die nummers in een dergelijke setting en ambiance te horen.
Ik had het overigens ook behoorlijk warm en mijn bier helaas na 5 minuten ook.
conclusie: erg vette muziek en ik kijk weer uit naar de volgende everybody
(en is deze set echt op internet verschenen kan het nog niet vinden namelijk?)
Welkom 

Bedankt voor de opmerkingen, dank u dank u! 
JP: het 'woorden afbreken' doet het bij mijn office niet goed :S
Siraya welkom hier, jij ouwe bloempotkapsel kerel! 
Setje is ergens te vinden op internet ja! Hij is wel mara 30 minuten, plus van het begin van de avond ergens....
http://www.partyscene.nl/reports/39101.html
Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig.
Sowieso heb ik het niet echt meer met Partyscene, ze doen allemaal valse beloftes, eikels!
| Originally posted by SnuggLe http://www.partyscene.nl/reports/39101.html Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig. Sowieso heb ik het niet echt meer met Partyscene, ze doen allemaal valse beloftes, eikels! |

Vet klote natuurlijk.
Even over de sluitingstijden in PANAMA: die zijn voor elke avond vastgesteld op 04.00 uur. Simpelweg omdat ze een vergunning hebben waarin is bepaald dat ze tot 04.00 open mogen blijven (mede dankzij het geweldige beleid van Burgemeester Cohen...) Op donderdag zou het zelfs 03.00 uur kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
Sido
| Originally posted by magrec Don't say i didn't told you ![]() Sorry grapje... Vet klote natuurlijk. |

| Originally posted by Bouma-Bros Even over de sluitingstijden in PANAMA: die zijn voor elke avond vastgesteld op 04.00 uur. Simpelweg omdat ze een vergunning hebben waarin is bepaald dat ze tot 04.00 open mogen blijven (mede dankzij het geweldige beleid van Burgemeester Cohen...) Op donderdag zou het zelfs 03.00 uur kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker. Sido |
| Originally posted by magrec hehe tis maar 30 minuten maar dit betekend dat er nog wel meer is opgenomen |
of de Everybody's in ieder geval weer mooi in het Paard houden!
| Originally posted by SnuggLe Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig. |
| Originally posted by jp Raar. Willen ze geen kwaliteit of zo? Je wilt je als site toch onderscheiden? |
| Originally posted by Partyhardy! verder zou eerder beginnen wel een goede optie zijn ja! of de Everybody's in ieder geval weer mooi in het Paard houden! en Snuggle vind je report ook erg goed! |
Veel plezier in de Poema overigens zaterdag, geef daar ook effe een reportje van
(en van Remy afgelopen zaterdag mag ook nog wel
)
| Originally posted by SnuggLe Veel plezier in de Poema overigens zaterdag, geef daar ook effe een reportje van (en van Remy afgelopen zaterdag mag ook nog wel ) |
hoe weet jij dat allemaal man?
zeer vette tent daar en veel bekenden!
Er was in zaal 2 een dj-contest waar wel lekker gedraaid werd. In de hoofdzaal was het eerst de beurt aan Rho, die lekker draaide en daarna Remy maar ik vond hem onwijs tegenvallen, misschien te veel van verwacht. Hij kan ook echt zulke verschillende stijlen draaien, ongeloofelijk, het verschilt enorm per feest. Alles bij elkaar dus wel een super avond!
| Originally posted by Partyhardy! whaha! hoe weet jij dat allemaal man? |
| Originally posted by tijs08 wat daggie van PF?? En Poema word vast vet, ze zijn van plan meer progressive te programmeren daar, dus ben benieuwd! Pako & Frederik zijn niet de kleinste, en Jondi & Spesh's setjes zijn ook altijd super!! |
Er waren toen 20 man ofzo, totaal geen sfeer en Stef en de 16 Bit Lolitas konden me totaal niet boeien. Waarschijnlijk mede doordat er geen sfeer was. Wel een tent met potentie trouwens, nu de mensen nog!
| Originally posted by Partyhardy! whaha! hoe weet jij dat allemaal man? Doornroosje was erg gezellig afgelopen zaterdag! zeer vette tent daar en veel bekenden! Er was in zaal 2 een dj-contest waar wel lekker gedraaid werd. In de hoofdzaal was het eerst de beurt aan Rho, die lekker draaide en daarna Remy maar ik vond hem onwijs tegenvallen, misschien te veel van verwacht. Hij kan ook echt zulke verschillende stijlen draaien, ongeloofelijk, het verschilt enorm per feest. Alles bij elkaar dus wel een super avond! Zaterdag Poema ben ik ook erg benieuwd naar! |
Geen PF Thijs 
Remy draait ook op Capital, waar PvD ook staat. Ga daar wel effe kijken, maar dan NIET voor PvD dus