TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Elior on Sep-20-2004 16:54:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
להזכירך אתה אמרת שהמסיבה מבוטלת
מבוטלת!לגמרי!
אבל עובדה שיש מסיבה
פשוט בלי פרי


אני די בטוח שמסיבת החג הייתה מתקיימת גם ככה


Posted by Shahar on Sep-20-2004 17:17:

quote:
Originally posted by markfeldman
זה גם לא היה הגיוני לו פרי היה מופיע בשני המקומות.

נקסט חותמים עם כל די ג'יי שמופיע אצלהם על חוזה בלעדיות.

בכל אופן נראה לי ליין-אפ מטורף במסיבת הנוער, נראה לי שאני אצטרף עם ידיד שמכיר את רוברט....


מזה החרטות האלה!?
טייסטו כבר ניגן לנוער ואז ל 22+ אפילו באותו לילה...


Posted by YuVaL on Sep-20-2004 18:14:

אוקיי
דיברתי עם טוכנר
והוא לא יודע שהוא מתקלט שם בכלל
זאת אומרת שהוא לא מתקלט שם
זאת אומרת שתפסיקו לזיין בשכל לא גיטלמן ולא טוכנר שם
:\


Posted by markfeldman on Sep-20-2004 18:29:

quote:
מזה החרטות האלה!?
טייסטו כבר ניגן לנוער ואז ל 22+ אפילו באותו לילה...


שניהם לא היו אירועים של נקסט.


Posted by sh33p on Sep-20-2004 18:54:

חארותתתתתת
כל כך רציתי את פרי!!
עכשיו אני בדיכאון


Posted by oDrori on Sep-20-2004 21:24:

Dog Running

טוב עכשיו כלומדבר כבר לא ברור לי במיוחד... לא פרי, לא גיטלמן ולא טוכנר
...

קיצר, נשמע מחורטט משהו...


Posted by black mammmba on Sep-20-2004 22:33:

אם
NXT
קובעים עם אומן- הוא מגיע.
NXT
מארגנים אירגון ב
29.

החאפר הזה . בובליק הזה מארגן ב 28.
הפרש של יום.
זה אומר שפרי ישן בישראל לילה אחד ואז יטוס כלל הנראה...


בכל מקרה משהו מסריח.


Posted by Hell_Copter on Sep-24-2004 08:01:

עדיף לפרי לא לבוא למסיבה של ילדים קטנים למה זה סתם יהרוס לו את הרושם על הישראלים...

אני ידבר היום עם חבר שלי... אני יזיין אותו אם הוא יסגור את סוכות... למה אני בבית בעזרת השם ואז אנחנו נסע לפרי בטי אל וי!!

ובקשר למה שאמרתם עם טייסטו... הוא הלך למסיבה של ילדים ואז למסיבה של חוגרים... שום 22 פלוס ובטח לא מסיבה של נקסט


Posted by black mammmba on Sep-24-2004 13:02:

למישהו יש מושג אם
כן פרי מגיע ל
TLV
או שלא?




ומעניין אותי אם החאפר בובליל הזה השתמש בשם של פרי על הכרטיסים
וטוען שהוא יגיע.

כי לא זאת עבודה בעיניים


Posted by DJ Alex E. on Sep-24-2004 13:47:

אלי הוא לא מגיע לטי אל וי כלומר לנוער
אמרתי לך עוד באייסיקיו שהוא לא מגיע
הוא העיקרון אמור להגיע להפקה של נקסט ככה גם כתוב באתר שלהם
אגב מצד שני,אם תיכנסו אלתר של פרי
http://www.ferrycorsten.com
ותיכנסו שם ל
tour dates
אתם תיראו כמוני שלא כתוב שם על שום מסיבה בישראל
גם לא זאת של נקסט
אז לא יודע מה נסגר על זה
אבל לפי האתר הרשמי שלו,הוא בכלל לא מגיע לישראל!


Posted by markfeldman on Sep-24-2004 14:27:

quote:
אבל לפי האתר הרשמי שלו,הוא בכלל לא מגיע לישראל!


חסר לו שלא !

אני ואילן כבר שילמנו את שלנו.


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Sep-24-2004 14:51:

וואלה טוב אבל נראה לי שנקסט לא סתם מזיינים בשכל!
או שכן

כל זאת ועוד בשבוע הבא השערו אימנו!


וזין רציני שהוא לא מגיע לנוער מזה השטויות האלו!


Posted by Hell_Copter on Sep-25-2004 16:55:

ראיתי בעיתון תל אביבי מי שמכיר פרסומת למסיבה של פרי בטי אל וי בהפקה של נקסט... אפילו היה כתוב שם 23+ להדגיש את זה כנראה


Posted by black mammmba on Sep-26-2004 12:08:

טוב אתם מוזמנים לשכוח מפרי לנוער.

עוד מניפולציה עלובה


Posted by Hell_Copter on Sep-29-2004 10:16:

מי בא היום לפרי?
יש לי כבר כרטיס


Posted by Rising on Sep-29-2004 10:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי בא היום לפרי?
יש לי כבר כרטיס


פרי..והיום לא הולכים ביחד


Posted by markfeldman on Sep-29-2004 10:52:

quote:
מי בא היום לפרי?


אני,

אילן,

גיל,

סטאר ?

פיוז'ן ?

HUGE-A ?


Posted by Glenn-Holmes on Sep-29-2004 12:45:

quote:
Originally posted by markfeldman
אני,

אילן,

גיל,

סטאר ?

פיוז'ן ?

HUGE-A ?


יאפץץ
אני מסתכל שוב בכרטיס העלוב שנקסט הוציאו במכירה המוקדמת הזאת...
באמא שלי צריך לשלם 70 שקל רק בגלל שהכרטיס פשוט נראה עלוב

אניווי אני מתכנן הפקה מיוחדת להיום

וסוף סוף נראה לראשונה את רועי ומוש כנראה
נשמע מבטיח


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Sep-29-2004 12:51:



עוד מישהו?


Posted by Hell_Copter on Sep-29-2004 14:15:

כמה עלה לכם הכרטיס במכירה מוקדמת?!
חבר שלי אמר לי שעלה 100...


Posted by markfeldman on Sep-29-2004 14:22:

quote:
כמה עלה לכם הכרטיס במכירה מוקדמת?!
חבר שלי אמר לי שעלה 100...


80.


Posted by Hell_Copter on Sep-29-2004 14:24:

quote:
Originally posted by markfeldman
80.


למה לכם עלה 80 אז?
מוזר... ההפקות של היום...


Posted by princess cc on Sep-29-2004 14:42:

מכירה מוקדמת הייתה עד אתמול, חברי מועדון "נקסט" 80
ומי שלא חבר שילם 100
אניווי גיל קאונט מי אין אני גם באה


Posted by DJ Alex E. on Sep-29-2004 15:06:

מי לוקח על עצמו את משימת הטראקליסט?

בעצם הוא בטח ינגן את אותו הדבר שהוא ניגן במסיבות שלו בזמן האחרון...
ראיתי כמה טראקליסטים שלו מהחודשיים האחרונים והם די זהים....
לא שאני מזלזל חלילה בפרי,אבל קצת גיוון...


Posted by DjChook on Sep-29-2004 15:09:

למה לא הזמינו אות


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.