TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. להזכירך אתה אמרת שהמסיבה מבוטלת מבוטלת!לגמרי! אבל עובדה שיש מסיבה פשוט בלי פרי |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זה גם לא היה הגיוני לו פרי היה מופיע בשני המקומות. נקסט חותמים עם כל די ג'יי שמופיע אצלהם על חוזה בלעדיות. בכל אופן נראה לי ליין-אפ מטורף במסיבת הנוער, נראה לי שאני אצטרף עם ידיד שמכיר את רוברט.... |
אוקיי
דיברתי עם טוכנר
והוא לא יודע שהוא מתקלט שם בכלל
זאת אומרת שהוא לא מתקלט שם
זאת אומרת שתפסיקו לזיין בשכל לא גיטלמן ולא טוכנר שם
:\
| quote: |
| מזה החרטות האלה!? טייסטו כבר ניגן לנוער ואז ל 22+ אפילו באותו לילה... |
חארותתתתתת
כל כך רציתי את פרי!!
עכשיו אני בדיכאון
טוב עכשיו כלומדבר כבר לא ברור לי במיוחד... לא פרי, לא גיטלמן ולא טוכנר
...
קיצר, נשמע מחורטט משהו...
אם
NXT
קובעים עם אומן- הוא מגיע.
NXT
מארגנים אירגון ב
29.
החאפר הזה . בובליק הזה מארגן ב 28.
הפרש של יום.
זה אומר שפרי ישן בישראל לילה אחד ואז יטוס כלל הנראה...
בכל מקרה משהו מסריח.
עדיף לפרי לא לבוא למסיבה של ילדים קטנים למה זה סתם יהרוס לו את הרושם על הישראלים...
אני ידבר היום עם חבר שלי... אני יזיין אותו אם הוא יסגור את סוכות... למה אני בבית בעזרת השם ואז אנחנו נסע לפרי בטי אל וי!! 
ובקשר למה שאמרתם עם טייסטו... הוא הלך למסיבה של ילדים ואז למסיבה של חוגרים... שום 22 פלוס ובטח לא מסיבה של נקסט
למישהו יש מושג אם
כן פרי מגיע ל
TLV
או שלא?
ומעניין אותי אם החאפר בובליל הזה השתמש בשם של פרי על הכרטיסים
וטוען שהוא יגיע.
כי לא זאת עבודה בעיניים 
אלי הוא לא מגיע לטי אל וי כלומר לנוער
אמרתי לך עוד באייסיקיו שהוא לא מגיע
הוא העיקרון אמור להגיע להפקה של נקסט ככה גם כתוב באתר שלהם
אגב מצד שני,אם תיכנסו אלתר של פרי
http://www.ferrycorsten.com
ותיכנסו שם ל
tour dates
אתם תיראו כמוני שלא כתוב שם על שום מסיבה בישראל
גם לא זאת של נקסט
אז לא יודע מה נסגר על זה
אבל לפי האתר הרשמי שלו,הוא בכלל לא מגיע לישראל!
| quote: |
| אבל לפי האתר הרשמי שלו,הוא בכלל לא מגיע לישראל! |
וואלה טוב אבל נראה לי שנקסט לא סתם מזיינים בשכל!
או שכן
כל זאת ועוד בשבוע הבא השערו אימנו!
וזין רציני שהוא לא מגיע לנוער מזה השטויות האלו!

ראיתי בעיתון תל אביבי מי שמכיר פרסומת למסיבה של פרי בטי אל וי בהפקה של נקסט... אפילו היה כתוב שם 23+ להדגיש את זה כנראה 
טוב אתם מוזמנים לשכוח מפרי לנוער.
עוד מניפולציה עלובה 
מי בא היום לפרי?
יש לי כבר כרטיס 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מי בא היום לפרי? יש לי כבר כרטיס |
| quote: |
| מי בא היום לפרי? |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אני, אילן, גיל, סטאר ? פיוז'ן ? HUGE-A ? |


כמה עלה לכם הכרטיס במכירה מוקדמת?!
חבר שלי אמר לי שעלה 100...
| quote: |
| כמה עלה לכם הכרטיס במכירה מוקדמת?! חבר שלי אמר לי שעלה 100... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman 80. |
מכירה מוקדמת הייתה עד אתמול, חברי מועדון "נקסט" 80
ומי שלא חבר שילם 100
אניווי גיל קאונט מי אין אני גם באה
מי לוקח על עצמו את משימת הטראקליסט?
בעצם הוא בטח ינגן את אותו הדבר שהוא ניגן במסיבות שלו בזמן האחרון...
ראיתי כמה טראקליסטים שלו מהחודשיים האחרונים והם די זהים....
לא שאני מזלזל חלילה בפרי,אבל קצת גיוון...
למה לא הזמינו אות
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.