TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Posted by Try on Oct-05-2004 18:06:

jo denna ska jag minsann ta och f�lja med p�!

Posted by EsseT on Oct-06-2004 09:25:

g��sp har nu under ett par dagar kollat runt varf�r folk inte gilla psytrance p� kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyv�r �r v�l inte det folket som sitter p� forum o skriker s� fort det inte �r klubbmusik haha F�r mig hade det varit en dr�m kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =) tyv�rr verkar det inte bli s� nu...*SNYFT*
n�ja hoppas det blir n�t bra end�...

Jag ska end� med ut p� sj�n igen vilka ska med???

STEVE hur blir det med massboknningen *v�ntar*

Posted by hustler on Oct-06-2004 09:39:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se s� �r bara wally lopez lockande...

Word dude.

Posted by SteveTranz4ever on Oct-06-2004 09:57:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se s� �r bara wally lopez lockande...

D� �r de bara att h�nga med d� Eller... du kanske inte hade fyllt 20 �n...

quote:
Originally posted by EsseT
g��sp har nu under ett par dagar kollat runt varf�r folk inte gilla psytrance p� kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyv�r �r v�l inte det folket som sitter p� forum o skriker s� fort det inte �r klubbmusik haha F�r mig hade det varit en dr�m kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =) tyv�rr verkar det inte bli s� nu...*SNYFT*
n�ja hoppas det blir n�t bra end�...

Jag ska end� med ut p� sj�n igen vilka ska med???

STEVE hur blir det med massboknningen *v�ntar*

H�r p� SWETA har det vart r�tt tyst om att gn�lla p� linan, p� TC d�remot har det vart en och annan som gn�llt som satan... Vi som �kt med f�rr och tom. flera g�nger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... F�r de finns ju dom som varken har �ldern inne f�r att �ka eller �kt tidigare �ver huvudtaget som gn�ller mest, lustigt fenomen

ESSET vad g�ller massbokningen s� g�r jag ingen d� intresset var v�ldigt l�gt, som vanligt s� orkar ingen engagera sig n�r det g�ller SWETA-meet-ups... har g�tt bra n�n enstaka g�ng bara.

Posted by EsseT on Oct-06-2004 10:26:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

H�r p� SWETA har det vart r�tt tyst om att gn�lla p� linan, p� TC d�remot har det vart en och annan som gn�llt som satan... Vi som �kt med f�rr och tom. flera g�nger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... F�r de finns ju dom som varken har �ldern inne f�r att �ka eller �kt tidigare �ver huvudtaget som gn�ller mest, lustigt fenomen

ESSET vad g�ller massbokningen s� g�r jag ingen d� intresset var v�ldigt l�gt, som vanligt s� orkar ingen engagera sig n�r det g�ller SWETA-meet-ups... har g�tt bra n�n enstaka g�ng bara.

Steve jag h�ller med dig det �r det jag ox� har sett de som klagar mest �r de som inte �ker alls eller har r�tt �lder inne haha
Jag har ingeting imot ett psygolv men men man f�r v�nta o se vad som h�nder nu vill jag ut p� sj�n o kryssningen igen f�r i grund o botten �r det den sk�na st�mningen jag �r ute efter

synd med att massbokningen inte blev av n�ja f�r v�l sitta o lurpassa i telefonen n�r de sl�pper biljetterna

Posted by JayBee on Oct-06-2004 10:43:

quote:

fan vad tr�kigt att h�ra.

men r�knade du med mig eller? vad �r det folk inte orkar g�ra? skicka 1 mail? det �r ju f�r fan l�ttare att boka via dig. det �r ju du som ringer in sen d�.

trist trist.. men de ska ju byta lina s� d� har vi lite mer tid p� oss eller hur?

Posted by Xplorer76 on Oct-06-2004 16:11:

En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han f�r lira p� b�ten coooooolt....

Posted by SteveTranz4ever on Oct-06-2004 18:21:

quote:
Originally posted by Xplorer76
En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han f�r lira p� b�ten coooooolt....

Coolt... hoppas han �ven ringer min polare �ke Cederroth aka. Mistake som jag promotar p� Liquidsunset.org
Han har skickat samtliga demos... twice.

Posted by Laszlo on Oct-06-2004 18:24:

quote:

Anledningen till att jag inte visade n�got intresse var f�r att jag d� den f�rsta linan presenterades inte hade n�gra planer p� att �ka. Nu verkar det dock som det kommer bli lite ljusare f�r min del, d�rf�r skulle jag inte banga p� detta....i vilket fall som helst klandrar jag dig inte f�r att l�gga ner detta projekt, jag hade personligen heller inte orkat engagera mig. Vi kommer ju st�ta p� varandra p� b�tfan vilket fall som helst - sen om vi minns det dagen efter �r en ennan femma

Posted by JayBee on Oct-06-2004 18:53:

quote:
Originally posted by Laszlo
Anledningen till att jag inte visade n�got intresse var f�r att jag d� den f�rsta linan presenterades inte hade n�gra planer p� att �ka. Nu verkar det dock som det kommer bli lite ljusare f�r min del, d�rf�r skulle jag inte banga p� detta....i vilket fall som helst klandrar jag dig inte f�r att l�gga ner detta projekt, jag hade personligen heller inte orkat engagera mig. Vi kommer ju st�ta p� varandra p� b�tfan vilket fall som helst - sen om vi minns det dagen efter �r en ennan femma

sant men det skulle ju inte skada heller. oftast s� hinner man ju bara s�ga hej till de fl�esta ta's. skulle villja snacka lite ocks� vilket �r sv�rt p� dansgolvet och det �r ju inge l�tt att varken veta eller h�lla reda p� 10 olika hytt nummer :P

men intresset f�r att vara social med andra ta's kanske inte �r s� stort antar jag. vissa kanske till och med finner det obekv�mt eller s�

Posted by SteveTranz4ever on Oct-06-2004 20:40:

Lite som JayBee n�mde h�r s� var det av socialt intresse... visst fan ses vi b�ten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rej�l meet-up.
Hade t�nkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte n�r inget intresse finns mer �n fr�n ett par...

Posted by JayBee on Oct-06-2004 22:07:

quote:
Lite som JayBee n�mde h�r s� var det av socialt intresse... visst fan ses vi b�ten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rej�l meet-up.
Hade t�nkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte n�r inget intresse finns mer �n fr�n ett par...

men du kanske kan boka f�r dem som var intreserade �nd�? om du �nd� ska boka s� hur m�nga pratar vi om? 2-4 hytter? det �r �nd� ganska ok. litet sweta HQ �r ju b�ttre �n inget

Posted by Versace on Oct-07-2004 05:27:

d� var det klart med line-upen...

Vad s�gs om Dj Scot Project, Cor Fijneman???

http://www.mondaybar.com/events/luciacruise04.asp

Posted by verminator on Oct-07-2004 06:22:

det var som faen da

mer techno ffs! dropp tranc'en trance er ut uansett

Posted by SteveTranz4ever on Oct-07-2004 08:16:

Najs ! En av mina rekomendationer Cor Fijneman...

Posted by Smekbar on Oct-07-2004 08:43:

faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt d�ligt...

Posted by SWE_TRANCE on Oct-07-2004 08:58:

quote:
Originally posted by Smekbar
faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt d�ligt...

H�ller med, men nu �r det som det �r.
Ers�ttarna blir jag inte direkt ledsen �ver heller f�r den delen.
Har varken sett Scot Project eller Fijneman, s� det ser intressant ut.
Jag �R iaf intresserad om nu Steve skulle komma p� andra tankar att fixa ett "mindre" HQ med swe-ta's. Jag menar, gruppbokning som gruppbokning eller?
Man kan v�l be s�ta tjejen i luren att hon placerar oss ihop

Men sen f�rst�r jag ju s�klart om Stefan inte tycker det �r v�rt att engagera sig med indrivning av cash osv om det bara �r 8 pers som det g�ller.
Jag ser iaf fram emot min f�rsta MBar kryss

Posted by dbl on Oct-07-2004 09:47:

quote:
Originally posted by Smekbar

mmmmmmmm... tycker ocks� det e riktigt kasst :/
fast oandra sidan s� vet jag ju inte om jag kan �ka ens... har ju typ inga pengar kvar p� l�nen l�ngre.. ville ju �ka, men aff� kan dem inte ta betalningen typ den 26 ist�llet

Posted by Laszlo on Oct-07-2004 10:21:

D� s�...hmmm...Scot Project hade jag blivit �verlycklig �ver att f� se f�r ett �r seden eller s�, nu �r det v�l lite sis�d�r med det, har tr�ttnat lite p� det - men f�r er som gillar det s� kommer ni inte bli besvikna. Han och Derb rev av ett sjuhelvetes set p� Dance Valley f�rra �ret. Hur som helst �r det i mina �ren ett b�ttre substitut �n IM och Gen6. Cor har jag icke sett s� det ska bli sp�nnande...en helt klar positiv v�ndning i alla fall i mina �gon och �ron

Ses om tv� m�nader

Posted by ScuL on Oct-07-2004 11:16:

FYYYYYYYYYYY Scot Project

jag m�ste till Sverige igen

Posted by SteveTranz4ever on Oct-07-2004 12:11:

N� allts� jag tar inte upp det hela igen med tanke p� hur lite kvar det �r kvar tills bokningen... mindre �n ett dygn... enda s�ttet som det hade funkat hade vart om ni hade klara hytter... jag t�nker inte s�tta mig � pussla ihopp 3 fr�n sk�ne, 1 fr�n g�teborg 2 fr�n Norrland... f�r lite tid, f�r mycke strul, f�r lite engagemang...

De blir till f�r var och en att ringa Silja imorgon fro.m. 08:00

Posted by FredAcler on Oct-07-2004 13:09:

Ska bli kul att f� se Cor f�r f�rsta g�ngen. Tycker linan ser v�ldigt bra ut

Posted by Gate 42 on Oct-07-2004 14:22:

Min idol kommer p� bes�k i svea! Yes!
Vi talar om Scot allts�.. Mycket trevligt att han blev bokad. Hade inget emot den f�rra linan, men den blev �nnu b�ttre nu tycker jag.

Kanon Monday Bar!

Posted by -=Kotten=- on Oct-07-2004 15:06:

Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade allts� p� sm�barnen p� tranceclubber som �nd� inte f�r f�lja med..

Posted by reveal on Oct-07-2004 15:14:

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade allts� p� sm�barnen p� tranceclubber som �nd� inte f�r f�lja med..

Vilka hade du helst sett p� linan d�?

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »