TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
jo denna ska jag minsann ta och f�lja med p�!
g��sp har nu under ett par dagar kollat runt varf�r folk inte gilla psytrance p� kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyv�r �r v�l inte det folket som sitter p� forum o skriker s� fort det inte �r klubbmusik
haha F�r mig hade det varit en dr�m kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =)
tyv�rr verkar det inte bli s� nu...*SNYFT*
n�ja hoppas det blir n�t bra end�...
Jag ska end� med ut p� sj�n igen 

vilka ska med???
STEVE hur blir det med massboknningen
*v�ntar*
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer vad jag kan se s� �r bara wally lopez lockande... |
| Originally posted by swe_Trancer vad jag kan se s� �r bara wally lopez lockande... |
Eller... du kanske inte hade fyllt 20 �n...| quote: |
| Originally posted by EsseT g��sp har nu under ett par dagar kollat runt varf�r folk inte gilla psytrance p� kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyv�r �r v�l inte det folket som sitter p� forum o skriker s� fort det inte �r klubbmusik haha F�r mig hade det varit en dr�m kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =) tyv�rr verkar det inte bli s� nu...*SNYFT*n�ja hoppas det blir n�t bra end�... Jag ska end� med ut p� sj�n igen ![]() ![]() vilka ska med???STEVE hur blir det med massboknningen *v�ntar* |

| Originally posted by SteveTranz4ever H�r p� SWETA har det vart r�tt tyst om att gn�lla p� linan, p� TC d�remot har det vart en och annan som gn�llt som satan... Vi som �kt med f�rr och tom. flera g�nger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... F�r de finns ju dom som varken har �ldern inne f�r att �ka eller �kt tidigare �ver huvudtaget som gn�ller mest, lustigt fenomen ![]() ESSET vad g�ller massbokningen s� g�r jag ingen d� intresset var v�ldigt l�gt, som vanligt s� orkar ingen engagera sig n�r det g�ller SWETA-meet-ups... har g�tt bra n�n enstaka g�ng bara. |

nu vill jag ut p� sj�n o kryssningen igen
f�r i grund o botten �r det den sk�na st�mningen jag �r ute efter 

| Originally posted by SteveTranz4ever ESSET vad g�ller massbokningen s� g�r jag ingen d� intresset var v�ldigt l�gt, som vanligt s� orkar ingen engagera sig n�r det g�ller SWETA-meet-ups... har g�tt bra n�n enstaka g�ng bara. |
En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han f�r lira p� b�ten coooooolt....
| Originally posted by Xplorer76 En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han f�r lira p� b�ten coooooolt.... |
| Originally posted by SteveTranz4ever ESSET vad g�ller massbokningen s� g�r jag ingen d� intresset var v�ldigt l�gt, som vanligt s� orkar ingen engagera sig n�r det g�ller SWETA-meet-ups... har g�tt bra n�n enstaka g�ng bara. |
| Originally posted by Laszlo Anledningen till att jag inte visade n�got intresse var f�r att jag d� den f�rsta linan presenterades inte hade n�gra planer p� att �ka. Nu verkar det dock som det kommer bli lite ljusare f�r min del, d�rf�r skulle jag inte banga p� detta....i vilket fall som helst klandrar jag dig inte f�r att l�gga ner detta projekt, jag hade personligen heller inte orkat engagera mig. Vi kommer ju st�ta p� varandra p� b�tfan vilket fall som helst - sen om vi minns det dagen efter �r en ennan femma |
Lite som JayBee n�mde h�r s� var det av socialt intresse... visst fan ses vi b�ten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rej�l meet-up.
Hade t�nkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte n�r inget intresse finns mer �n fr�n ett par...
| Originally posted by SteveTranz4ever Lite som JayBee n�mde h�r s� var det av socialt intresse... visst fan ses vi b�ten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rej�l meet-up. Hade t�nkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte n�r inget intresse finns mer �n fr�n ett par... |
hur m�nga pratar vi om? 2-4 hytter? det �r �nd� ganska ok. litet sweta HQ �r ju b�ttre �n inget
d� var det klart med line-upen...
Vad s�gs om Dj Scot Project, Cor Fijneman???
http://www.mondaybar.com/events/luciacruise04.asp
det var som faen da
mer techno ffs! dropp tranc'en
trance er ut uansett 
Najs ! En av mina rekomendationer
Cor Fijneman...
faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt d�ligt...
| Originally posted by Smekbar faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt d�ligt... |

| Originally posted by Smekbar faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt d�ligt... |

D� s�...hmmm...Scot Project hade jag blivit �verlycklig �ver att f� se f�r ett �r seden eller s�, nu �r det v�l lite sis�d�r med det, har tr�ttnat lite p� det - men f�r er som gillar det s� kommer ni inte bli besvikna. Han och Derb rev av ett sjuhelvetes set p� Dance Valley f�rra �ret. Hur som helst �r det i mina �ren ett b�ttre substitut �n IM och Gen6.
Cor har jag icke sett s� det ska bli sp�nnande...en helt klar positiv v�ndning i alla fall i mina �gon och �ron 
Ses om tv� m�nader 
FYYYYYYYYYYY Scot Project
jag m�ste till Sverige igen 
N� allts� jag tar inte upp det hela igen med tanke p� hur lite kvar det �r kvar tills bokningen... mindre �n ett dygn... enda s�ttet som det hade funkat hade vart om ni hade klara hytter... jag t�nker inte s�tta mig � pussla ihopp 3 fr�n sk�ne, 1 fr�n g�teborg 2 fr�n Norrland... f�r lite tid, f�r mycke strul, f�r lite engagemang...
De blir till f�r var och en att ringa Silja imorgon fro.m. 08:00
Ska bli kul att f� se Cor f�r f�rsta g�ngen. Tycker linan ser v�ldigt bra ut 

Min idol kommer p� bes�k i svea! Yes!
Vi talar om Scot allts�.. Mycket trevligt att han blev bokad. Hade inget emot den f�rra linan, men den blev �nnu b�ttre nu tycker jag.
Kanon Monday Bar! 
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade allts� p� sm�barnen p� tranceclubber som �nd� inte f�r f�lja med..

| Originally posted by -=Kotten=- Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade allts� p� sm�barnen p� tranceclubber som �nd� inte f�r f�lja med.. |