TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by Supreme Theory Heb half life 2 al via steam gepre-ordered en gepreload... Zo kan ik mooi al counterstrike source spelen tot HL2 16 nov. gereleased word!! GO VALVE!!!! |
Blegh, je moet om HL2 te kunnen spelen perse internet hebben. Nou heeft bijna iedereen dat wel maar vind het toch maar een dom idee. Tijdens het installeren maakt het spel verbinding met Steam en moet je inloggen op je steam-account en de CD-key invoeren voordat je kunt spelen. 
| Originally posted by Ding Chavez Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben... Back-up info staat hier. |
Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2
| Originally posted by SnuggLe Wat is preloaden? Wat is steam? Ik ga maybe die nieuwe GTA wel kopen voor de Playstation. |
| Originally posted by Magic83 Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2 |
Woohooo nog een klein weekje en dan eindelijk GTA!!!

En heb ook Donkey Konga besteld. Lijkt me echt phat!! Lekker trommelen. 

| Originally posted by Ding Chavez Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben... Back-up info staat hier. |
| Originally posted by jp Organiseer je eigen feest http://www.lynx24-7.com/party_people/index_uk.asp 27 punten |
Ik had er gister 107. Wat zijn de high scores, want die lijst opende niet bij mij.
Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is.
| Originally posted by MaGiK54 Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is. |
Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game.
ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer. 
| Originally posted by Daveje ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer. |
mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud
ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS
!!!
| Originally posted by Daveje mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS !!! |
jawel, maar pas midden 2005 ofzo...
gelukkig heb ik ook een PS2 
Nog een trailertje uitgekomen van San Andreas voor de releasedate. Zoals was te verwachten een hoog gangsta-rap gehalte, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Nog 5 daagjes 
Nog 5 rars 
Wat was ook al weer die site waar je de games goedkoop online kan bestellen.
waar ik ze koop is altijd bij www.dpluss.nl lekker dichtbij 
| Originally posted by MaGiK54 Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game. |
| Originally posted by Odyne ik vond m erg leuk, maar in vergelijking met sims 1 vielen de keuze mogelijkheden van de objecten nogal tegen, maar als je nog nooit de sims gespeeld hebt zal het een stuk minder tegenvallen denk ik daarnaast issie tegenwoordig bij de media markt toch alweer €42,99?? |
Je kan Half-Life 2 en NFS:Underground² pre-orderen bij de FRS