TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by Ding Chavez on Oct-20-2004 14:51:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Heb half life 2 al via steam gepre-ordered en gepreload... Zo kan ik mooi al counterstrike source spelen tot HL2 16 nov. gereleased word!!

GO VALVE!!!!

Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben...
Back-up info staat hier.

Posted by Magic83 on Oct-20-2004 14:57:

Blegh, je moet om HL2 te kunnen spelen perse internet hebben. Nou heeft bijna iedereen dat wel maar vind het toch maar een dom idee. Tijdens het installeren maakt het spel verbinding met Steam en moet je inloggen op je steam-account en de CD-key invoeren voordat je kunt spelen.

Posted by SnuggLe on Oct-20-2004 15:01:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben...
Back-up info staat hier.

Wat is preloaden?
Wat is steam?

Ik ga maybe die nieuwe GTA wel kopen voor de Playstation.

Posted by Magic83 on Oct-20-2004 15:45:

Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2

Posted by Blik on Oct-20-2004 15:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat is preloaden?
Wat is steam?

Ik ga maybe die nieuwe GTA wel kopen voor de Playstation.

maybe?? jezus man, dat is een must-have

ik ga hem absoluut kopen, en wel meteen de 29ste. Moet ik nog wel ff mijn PS2 terug naar huis brengen want vanaf 1 november heb ik stage en ga ik weer thuis wonen

Posted by Ding Chavez on Oct-20-2004 16:03:

quote:
Originally posted by Magic83
Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2

www.steampowered.com

Lid worden is een groot woord, Steam is gewoon gratis te downloaden. En ik vind het geen crappy service. Handig programma waarin alle games van valve worden ondergebracht. Niet alleen om spullen te kopen, maar bv ook om Counterstrike/Day of Defeat servers op te zoeken en bij te houden. Ook handig omdat automatisch updates van spellen die je hebt worden gedownload, nooit meer zelf kijken of er een update beschikbaar is.

[EDIT]Preloaden betekent dat je alle bestanden van het spel na betaling nu al kunt downloaden, dan worden ze versleuteld op je pc gezet. Zo gauw het spel beschikbaar komt kun je het spel unlocken en gelijk beginnen.[/EDIT]

Posted by Remy D on Oct-21-2004 08:04:

Woohooo nog een klein weekje en dan eindelijk GTA!!!

En heb ook Donkey Konga besteld. Lijkt me echt phat!! Lekker trommelen.

Posted by Supreme Theory on Oct-21-2004 13:21:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Back-up info staat hier.

Heb nog geen backup gedraaid.. maar als het goed is hoef je alleen de gcf files in de backup te stoppen

Posted by Flippe on Oct-21-2004 16:19:

quote:
Originally posted by jp
Organiseer je eigen feest

http://www.lynx24-7.com/party_people/index_uk.asp

27 punten

ik had 31 punten..

het is maar een wazig spel. Een podia, geld te snel er door heen!

Posted by Dj Lex on Oct-21-2004 19:31:

Ik had er gister 107. Wat zijn de high scores, want die lijst opende niet bij mij.

Posted by MaGiK54 on Oct-22-2004 18:48:

Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is.

Posted by Magic83 on Oct-22-2004 20:38:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is.

M'n broer heeft 'm en is er idd ook zeer te spreken over. Zelf heb ik er helaas geen tijd voor, want het is idd verslavend

Posted by MaGiK54 on Oct-23-2004 21:40:

Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game.

Posted by Daveje on Oct-23-2004 22:09:

ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer.

Posted by MaGiK54 on Oct-23-2004 22:14:

quote:
Originally posted by Daveje
ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer.

Heb nog nooit een sim-spel gespeeld, zallie dan ook zo snel gaan vervellen.

Posted by Daveje on Oct-23-2004 22:15:

mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS !!!

Posted by HBtje on Oct-23-2004 22:16:

quote:
Originally posted by Daveje
mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS !!!

die komt toch nie uit voor de PC ??

wel balen dan

Posted by Daveje on Oct-23-2004 22:18:

jawel, maar pas midden 2005 ofzo...

gelukkig heb ik ook een PS2

Posted by Ding Chavez on Oct-24-2004 08:52:

Nog een trailertje uitgekomen van San Andreas voor de releasedate. Zoals was te verwachten een hoog gangsta-rap gehalte, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Nog 5 daagjes

Posted by Chicane on Oct-24-2004 09:00:

Nog 5 rars

Posted by MaGiK54 on Oct-25-2004 10:14:

Wat was ook al weer die site waar je de games goedkoop online kan bestellen.

Posted by Chicane on Oct-25-2004 10:29:

waar ik ze koop is altijd bij www.dpluss.nl lekker dichtbij

Posted by Odyne on Oct-25-2004 14:50:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game.

ik vond m erg leuk, maar in vergelijking met sims 1 vielen de keuze mogelijkheden van de objecten nogal tegen, maar als je nog nooit de sims gespeeld hebt zal het een stuk minder tegenvallen denk ik

daarnaast issie tegenwoordig bij de media markt toch alweer €42,99??

Posted by MaGiK54 on Oct-25-2004 16:07:

quote:
Originally posted by Odyne
ik vond m erg leuk, maar in vergelijking met sims 1 vielen de keuze mogelijkheden van de objecten nogal tegen, maar als je nog nooit de sims gespeeld hebt zal het een stuk minder tegenvallen denk ik

daarnaast issie tegenwoordig bij de media markt toch alweer €42,99??

Heb hem gisteren bij een vriend gecheckt en ik vind hem geniaal

Bij de media in Den Haag wassie 53 pleuro

Posted by Chicane on Oct-25-2004 16:19:

Je kan Half-Life 2 en NFS:Underground² pre-orderen bij de FRS

Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »