TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Passiva on Sep-21-2004 10:22:

quote:
Originally posted by mikeclark
Yes Indeed....er is slechts ��n persoon die na een al snel door had dat ik niet ben die zegt dat hij is....en ik lekker iedereen op stang heb kunnen jagen...mag er al eens gelachen worden..of nemen jullie nu alles zo serieus......


Uiteraard mag er gelachen worden. En dat doen wij op deze manier! Omdat jij je voordoet als iemand anders, ook al is dat voor de grap.


Posted by sndh on Sep-21-2004 10:23:

aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt?

misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool?


Posted by Passiva on Sep-21-2004 10:24:

quote:
Originally posted by sndh
aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt?

misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool?


IK IK!!!

zou ik misschien even je balletjes mogen krabbelen?


Posted by magrec on Sep-21-2004 10:25:

Lol als je echt denkt dat jij mij (en anderen) op stang hebt kunnen jagen dan zul je mij toch wat beter moeten leren kennen. Lees mijn replies nu goed alleen mijn 1e was nog serieus daarna ga ik alleen maar mee en heb ik net zoveel plezier

De dag dat ik op stang werd gejaagd op dit forum ligt alweer lang achtermij.


Posted by mikeclark on Sep-21-2004 10:32:

jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!


Posted by mikeclark on Sep-21-2004 10:33:

Lachen is gezond....scare tactics ....


Posted by magrec on Sep-21-2004 10:34:

quote:
Originally posted by mikeclark
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!


Mail sent


Posted by Matthijs on Sep-21-2004 10:40:

Of je nou Henk of Mike heet, een vermakelijk topic was het zeker!


Posted by dj_spare on Sep-21-2004 11:09:

hahah NIET SLUITEN MENSEN... dit topic is veeel te gaaf


Posted by Chicane on Sep-21-2004 11:21:

quote:
Originally posted by Passiva
Volgens mij snapt Chicane de grap.. Omdat hij meelult ofzo?


Woef? Was na 3 posts van hem toch al duidelijk?


Posted by jp on Sep-21-2004 11:24:


Posted by Ding Chavez on Sep-21-2004 11:32:

rofl, die naam ook verkeerd geschreven in het voorbeeld

en henkie, jezelf belachelijk maken kan ook onder je eigen naam hoor. Succes hier.


Posted by New Wave on Sep-21-2004 12:25:

quote:
Originally posted by mikeclark
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!


Owh, dus de grap was dat jij niet de echte mike clark was...dat heeft iedereen al aan het begin kunnen lezen.? Iedereen ging er volgens mij al van uit dat jij niet de echte was. maargoed......al wa shet al duidelijk....vond ik dit nou niet echt een grap om te lachen. Je zet jezelf alleen maar voor lul.


Posted by kolkiewolkie on Sep-21-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Chicane
hij heeft wel veel views en reacties als newbie We hebben hier te maken met een nieuwe Henkie Henk/Siesta


mocht ie echt de clark zijn dan zal het hem wel om het vetgedruktje stukkie gaan . Goeie grap .


Posted by AirPole on Sep-21-2004 14:09:

Hey ik ben altijd degene die hier de niet-lollige grapjes maakt!


(en eigenlijk snap ik de grap nog steeds niet )


Posted by Partyhardy! on Sep-21-2004 14:48:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
mocht ie echt de clark zijn dan zal het hem wel om het vetgedruktje stukkie gaan . Goeie grap .


scherp


Posted by SnuggLe on Sep-21-2004 15:12:

LoL, waarom heb ik geen internet als er leuke threads zijn?
Deze nomineer ik nu al voor de leukste van het jaar en MikeClark (whoever that may be) al voor de meest kansloze user van dit forum

Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums.

Maareh..dit hele gespam en kansloze geouwehoer van je is in ieder geval een goede reden om nu helemaal NIET naar dit gedoetje te gaan, en ik zal het ook iedereen gaan afraden

Oh, is het geen belg deze MikeClarke? Want met dat MIKE gedoe krijg ik een deja-vu naar een andere thread waar mensen ineens op hun pikkie waren getrapt.

Maar Mike, ga maar lekker naar huis omdat 'het' school afgelopen is en schuif maar lekker aan bij je mammie! Dan spreken we u morgen weer


Posted by robin on Sep-21-2004 15:42:

lache man. hahaha kom niet meer bij... misschien is fok.nl/forum meer wat voor jou


Posted by Tim81 on Sep-21-2004 15:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums.


Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien en toen hoorde ik een van die vrouwen ook al deze term gebruiken in een normale Nederlandse zin. We 'veramerikaniseren' in ons kikkerlandje! Straks kennen we alleen nog maar de Engelse term voor bepaalde uitdrukkingen


Posted by MaGiK54 on Sep-21-2004 15:53:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien en toen hoorde ik een van die vrouwen ook al deze term gebruiken in een normale Nederlandse zin. We 'veramerikaniseren' in ons kikkerlandje! Straks kennen we alleen nog maar de Engelse term voor bepaalde uitdrukkingen


In deze draad moet je juist de draad-starter afzeiken niet andere TA'ers


Posted by AirPole on Sep-21-2004 15:56:

Owja nog iets:

Hallo! Tiesto hier! (op het account van mijn zeer goede vriend Rik uit Groningen.) Ik wil graag dat jullie allemaal op mij gaan stemmen, zodat ik wederom nummer 1 wordt!

Alvast bedankt!


Posted by jp on Sep-21-2004 16:11:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien


Das 5 minuten te lang. Vanavond De Miljonair


Posted by Ding Chavez on Sep-21-2004 16:20:

En daarna mijn vieze vette verloofde


Posted by jp on Sep-21-2004 16:24:

Eerst Comedy Factory


Posted by TranceFool on Sep-21-2004 16:31:

quote:
Originally posted by jp
Eerst Comedy Factory

Inderdaad meesterlijk...

Heb gisteren echt helemaal in een scheur gelegen om die gast met die fietsbellen


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.