TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by mikeclark Yes Indeed....er is slechts ��n persoon die na een al snel door had dat ik niet ben die zegt dat hij is....en ik lekker iedereen op stang heb kunnen jagen...mag er al eens gelachen worden..of nemen jullie nu alles zo serieus...... |
aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt?
misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool?
| quote: |
| Originally posted by sndh aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt? misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool? |
Lol als je echt denkt dat jij mij (en anderen) op stang hebt kunnen jagen dan zul je mij toch wat beter moeten leren kennen. Lees mijn replies nu goed alleen mijn 1e was nog serieus daarna ga ik alleen maar mee en heb ik net zoveel plezier
De dag dat ik op stang werd gejaagd op dit forum ligt alweer lang achtermij.
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!
Lachen is gezond....scare tactics ....
| quote: |
| Originally posted by mikeclark jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected] maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!! |
Of je nou Henk of Mike heet, een vermakelijk topic was het zeker! 
hahah NIET SLUITEN MENSEN... dit topic is veeel te gaaf 
| quote: |
| Originally posted by Passiva Volgens mij snapt Chicane de grap.. Omdat hij meelult ofzo? |
Was na 3 posts van hem toch al duidelijk?

rofl, die naam ook verkeerd geschreven in het voorbeeld

en henkie, jezelf belachelijk maken kan ook onder je eigen naam hoor. Succes hier.
| quote: |
| Originally posted by mikeclark jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected] maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane hij heeft wel veel views en reacties als newbie We hebben hier te maken met een nieuwe Henkie Henk/Siesta |
.
Hey ik ben altijd degene die hier de niet-lollige grapjes maakt!
(en eigenlijk snap ik de grap nog steeds niet
)
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie mocht ie echt de clark zijn dan zal het hem wel om het vetgedruktje stukkie gaan . |
LoL, waarom heb ik geen internet als er leuke threads zijn? 
Deze nomineer ik nu al voor de leukste van het jaar en MikeClark (whoever that may be) al voor de meest kansloze user van dit forum 
Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums.
Maareh..dit hele gespam en kansloze geouwehoer van je is in ieder geval een goede reden om nu helemaal NIET naar dit gedoetje te gaan, en ik zal het ook iedereen gaan afraden 
Oh, is het geen belg deze MikeClarke? Want met dat MIKE gedoe krijg ik een deja-vu naar een andere thread waar mensen ineens op hun pikkie waren getrapt.
Maar Mike, ga maar lekker naar huis omdat 'het' school afgelopen is en schuif maar lekker aan bij je mammie! Dan spreken we u morgen weer 
lache man. hahaha kom niet meer bij...
misschien is fok.nl/forum meer wat voor jou
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums. |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien en toen hoorde ik een van die vrouwen ook al deze term gebruiken in een normale Nederlandse zin. We 'veramerikaniseren' in ons kikkerlandje! Straks kennen we alleen nog maar de Engelse term voor bepaalde uitdrukkingen |
Owja nog iets:
Hallo! Tiesto hier! (op het account van mijn zeer goede vriend Rik uit Groningen.) Ik wil graag dat jullie allemaal op mij gaan stemmen, zodat ik wederom nummer 1 wordt!
Alvast bedankt!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien |
En daarna mijn vieze vette verloofde 
Eerst Comedy Factory 
| quote: |
| Originally posted by jp Eerst Comedy Factory |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.