TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu winter dance event!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Voor de Belgen wel interessant denk ik: 
o.a. de volgende platen geven we weg:
Cape Town - Stringrizer
Body-shock - Attack of the bodysnachters
Indoctrinate - Feeling You (heel vet!)
body-shock - Ghost in the church
en meer
verder net bij Banshee o.a. nog nieuwe Fire & Ice, Plastic Boy, Nova, Miss Ann, Kompressor gehoord. klonk zeer vet!
geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels?
| quote: |
| Originally posted by lost_in_trance geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels? |
| Originally posted by lost_in_trance geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels? |
Ik kom voor de lekstokjes
| Originally posted by Freezel Kom je nu naar het gratis feest voor het feest zelf en de dikke line up die ze hebben weten neer te zetten of voor de gratis platen? |
| Originally posted by Freezel Kom je nu naar het gratis feest voor het feest zelf en de dikke line up die ze hebben weten neer te zetten of voor de gratis platen? |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ga persoonlijk voor de aangekondigde Trance.nu Admins On Fire erotic act... |
Wie zijn er nu allemaal van jullie?
Wordt weer een topfeestje vrijdag! 
| Originally posted by Freezel Wie zijn er nu allemaal van jullie? Wordt weer een topfeestje vrijdag! |
| FUSyke + vriendin TOR Freezel Xilver eieregooie Gladius + neef Cresto Jasper Zehra |
wordt het gezamenlijk met den trein eigenlijk?
Meeten op Den Haag CS en gezamelijk naar de Asta gaan?
wow ja, was ook ff vergeten dat het deze vrijdag al valt, hehe..
@ Glad: ik zou het liefst de trein willen vermijden eigenlijk. met die spoorwerken en zo...
Met de trein wou ik eerst nog gaan maar nu zie ik het niet zo goed zitten met die werken
Dus de enige optie is met de auto
| Originally posted by Gladius wordt het gezamenlijk met den trein eigenlijk? |
| Originally posted by Jasperovitsj Zehra en ik rijden mee met Xilver, dus wij zien jullie wel aan de Asta! |
voor mij maakt het niet uit met wie ik meerijd, als ik er maar geraak 
| Originally posted by TOR voor mij maakt het niet uit met wie ik meerijd, als ik er maar geraak |
als ze pas op zaterdagmiddag met die spoorwerken beginnen, wil ik gerust ook met de trein gaan... dan kun je 's morgens nog zonder problemen terug. maar ik heb geen zin om op de terugweg te sukkelen...
ik heb een preview itempje met wat mini interviews geschreven:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2819
| Originally posted by ahp2002 ik heb een preview itempje met wat mini interviews geschreven: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2819 |
feestje! 
| Originally posted by ahp2002 ik heb een preview itempje met wat mini interviews geschreven: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2819 |
Area 3 (VIP):
23:00 � 00:30 Recluse
00:30 � 02:00 Eelke Kleijn
02:00 � 03:30 Factoria vs. Ryan G
03:00 � 05:00 Yanave