TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Plannen voor oud & nieuw?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by tijs08 on Jan-01-2005 10:50:

quote:
Originally posted by Cosmic
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

dank!

Posted by magrec on Jan-01-2005 11:09:

PFFFF wat een lomp maar beregezellig oud en nieuw zeg.
Ben net terug uit zwolle en ga zomaar mijn bedje opzoeken ofzo.

De beste wensen allemaal he

Posted by tijs08 on Jan-01-2005 11:22:

quote:
Originally posted by magrec
De beste wensen allemaal he

ja, jaaa, dank!

Posted by SnuggLe on Jan-01-2005 15:25:

Beste wensen iedereen

Ik heb het gevierd aan de NIeuwe Binnenweg te R'dam, vriend van me woonde daar. Erg gslaagde avond! Gourmetten, en daarna, naar: Plan C aan de oude haven. Neem aan dat de R'dammers hier het wel kennen, erg leuke tent, erg leuk/goed publiek, ook veel mooie vrouwen (naast Anke dan die ook mee was!).

Een tip voor een ieder: neem altijd een bus SLAGROOM mee als je gaat stappen, was erg geslaagd gisteren

Posted by AirPole on Jan-01-2005 15:36:

Ja, het was weer een geslaagd feestje, lekker gelachen en vooral lekker veel bier gedronken.

Wat mij opviel is dat het in vergelijking met andere jaren best rustig buiten was en de straten zijn hier echt VEEL schoner dan voorheen...

En het was door al het vuurwerk op een gegeven moment echt te mistig buiten, waardoor een gast nog met zijn auto tegen een zwarte afvalbak aan reed, die op de weg gegooid was

EDIT: nee, die bak was niet op de weg gezet door MIJ Robin

Posted by robin on Jan-01-2005 15:40:

quote:
Originally posted by TranceZoner
En het was door al het vuurwerk op een gegeven moment echt te mistig buiten, waardoor een gast nog met zijn auto tegen een zwarte afvalbak aan reed, die op de weg gegooid was door mij

tuig!

Posted by eieregooie on Jan-01-2005 18:53:

Mistlampen aan en gaaaaaaan

Posted by M_Peror on Jan-01-2005 19:31:

Ook een erg leuke avond gehad, eerst beetje happen en drinken bij vrienden en toasten op het nieuwe jaar natuurlijk en daarna de kroeg in gedoken. Echt goed feesten kun je in Den Bosch niet, maar goeie kroegen heb je er gelukkig zat, dus een hele toffe nacht gehad.

En nog een feestelijk nieuwjaar allemaal natuurlijk!

Posted by moogwai on Jan-01-2005 20:27:

Een gelukkig nieuwjaar iedereen!

't was gisteren weer erg gezellig. Voor de verandering geen vuurwerk, maar alleen kabiet schieten (melkbus schieten ) Wat knalt dat hard zeg.. pff, daar kan geen vuurwerk tegenop

Daarna nog verder gefeest in een sporthal, waar ene G-Spott nog draaide. Veel heb ik er niet meer van meegekregen... alchohol?
Ik vond de nacht al zo snel voorbij gaan, niet normaal meer zeg!

Posted by eieregooie on Jan-01-2005 20:30:

quote:
Originally posted by moogwai
alleen kabiet schieten (melkbus schieten )

Carbit?

Posted by moogwai on Jan-01-2005 20:34:

quote:
Originally posted by eieregooie
Carbit?

yep

Posted by eieregooie on Jan-01-2005 20:35:

Posted by Remy D on Jan-02-2005 16:20:

QRIMTETIME!!!! was zo bruuuuuuuuuut!! Wat een sfeer, vrouwen, feest, muziek (veel oude nummers). 1 woord geweldig. 1 van mijn beste feesten in de HMH!! Kon maar tot 4 uur blijven omdat ik om 9 uur moest werken maar tot die tijd klopte echt alles. Zoiezo mijn bruutste jaarwissling ooit. Als dit het voorteken was voor de rest van het jaar, zou 2005 wel is het mooiste jaar uit mijn leven kunnen worden.

Had ook nog Bellie en DR RuQQer gezien.

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]