TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Gister The ladykillers gekeken.........wat een slecht film zeg. Er moet weer eens een leuke film uitkomen. Als troost heb ik maar Once Upon a time in the West op DVD gekocht. blijft gewoon de beste film ever.
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three The Butterfly Effect gekeken. Weer een film over tijdreizen, maar erg goed uitgevoerd en van begin tot eind boeiend. Interessante verwerking van theorie over tijdreizen, maar ook heftige/shockerende momenten en aardig acteerwerk. Aanrader! |
Die wil ik nog kopen op DVD.
net 'Before Sunset' gekeken
Krijgt op imdb een 8.4 (#165 in top 250) en dat is ie ook waard. Goede film, heeft wel wat weg van 'Lost In Translation'. Ik zie net pas dat het een vervolg is op 'Before Sunrise' uit 1995, die had ik eigenlijk eerst moeten zien.
| Originally posted by SnuggLe Erg vet ja Die wil ik nog kopen op DVD.Hadden we het op TA alleen 4-5 maanden geleden circa 1,5 maand over |
En sorry voor de herhaling, maar heb geen zin om terug te gaan zoeken.
Collateral op DVD gekeken. Erg gave film met Tom Cruise als huurmoordenaar.
Once upon a time in the west blijft echt de be beste film ever.
Er zijn nog steeds punten uit deze film die geen andere film heeft overgenomen. Blijft origineel 
| Originally posted by AversusZ Collateral op DVD gekeken. Erg gave film met Tom Cruise als huurmoordenaar. |
Daar had veel meer ingezeten volgens mij...
| Originally posted by Ding Chavez Ik vond em erg bergafwaarts gaan. Met als dieptepunt het einde, wel vaker als je bergafwaarts gaat Daar had veel meer ingezeten volgens mij... |
| Originally posted by AversusZ Maar voor de rest heb ik me zeker vermaakt. |
Mijn DV collectie even geupdate:
Requim for a Dream & Trainspotting samen voor 15 euro en ook nog Lock, Stock & 2 smoking barrels voor 10 euro. Allemaal bij de FRS.
| Originally posted by Ding Chavez Ik vond em erg bergafwaarts gaan. Met als dieptepunt het einde, wel vaker als je bergafwaarts gaat Daar had veel meer ingezeten volgens mij... |
| Originally posted by SnuggLe Requim for a Dream |
| Originally posted by SnuggLe Lock, Stock & 2 smoking barrels |
Morgen de laatste box van LOTR 
Ik ga morgen ook zeker die laatste box van LOTR halen.
| Originally posted by Three 'O Three Zo'n heerlijke vage film, vooral het muziekje wat er elke keer onder zit |
| Originally posted by MaGiK54 Morgen de laatste box van LOTR |
| Originally posted by moogwai Ik ga morgen ook zeker die laatste box van LOTR halen. Ik word alleen helemaal gek van die gozer z'n ma |
en? hoe is de extended version? 
ik wil de Lord of the Rings Trilogy - 12 Disc Extended Edition 
Kan niet wachten om de mouth of Sauron op het slagveld te zien.

Ik heb nu bijna 3 uur gekeken en het valt me nog niet tegen. Erg leuke stukjes erbij 
Donderdag Ocean's Twelve in de bioscoop 
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=937&bios_id=-1
Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler 
| Originally posted by moogwai Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler |
Lang leve de benzine zegels 
Ik vind de scene van the Mouth of Sauron tegenvallen, had beter gekund. Voor de rest zijn de 48 minuten extra weer een waardige toevoeging aan dit al even grote epos!