TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Kzal mijn bandana aandoen en een broekspijp opstropen, en voor de discobar komen staan. Ze zullen zelfs de kans niet krijgen om Traffic aan te vragen. Fo shizzle dizzle...
Alleen progressive music vanavond of een beetje trance ook??
Als ik mij niet vergis is de laatste dj enkel trance, en Fire zal ook wel tranzy spelen zeker?
| quote: |
| Originally posted by lost_in_trance Alleen progressive music vanavond of een beetje trance ook?? |
Ik zou FredNova geen prog noemen met zijn lading EE plaatjes 
Sorry he Fred 
| Originally posted by Pumaz Ik zou FredNova geen prog noemen met zijn lading EE plaatjes ![]() Sorry he Fred |

Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned 
| Originally posted by FredNova ik heb ook een grote zak prog mee hoor => lowriders / border com / release / little mountain / deep focus / aurium / saw / vapour / red flag / precinct / dk / ... en een leger white labels ![]() nooit mijn uitgebreide collectie muziek onderschatten |

| Originally posted by Xilver Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned |
| Originally posted by Xilver Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned |
| Originally posted by FredNova kom gerust eens in men bakken (met manieren) snuffelen) |
| Originally posted by Pumaz Geen probleem als je requests speelt |
| Originally posted by FredNova mcprog is nu eenmaal 'de' nieuwe populaire trance-stroming |
| Originally posted by Pumaz Buiten wat er op EE komt (en dus veel airplay krijgt) ken ik niks van mcprog... Probspot en Perry O'Neil plaatjes is het zowat dat ik ken. |
Pas op, Arise en de 2 Pinkbox Special tracks vind ik goed 
| Originally posted by Pumaz Pas op, Arise en de 2 Pinkbox Special tracks vind ik goed |
pffffffffffffffffffffff kwil ook afkomen ffs !
kutwerk, ik neem ontslag 
Traffic enzo aanvragen zullen ze niet komen doen. Die tijden van The Factory zijn over. Overigens komt er "bijna" elke week daar een DJ draaien (Miss Ann, Tofke, Kevin Jee, Quincy...). En het commerciele gehalte is ook verdwenen in Factory, behalve soms op vrijdag op kutfeesjes
. Er word er zaterdags meestal ook alleen maar Prog House/ Prog Trance gedraaid. En jah, int begin zul je het moeten doen met de mensen die er van wisten, en meestal rond 1h a 2h 's nachts komt er volk naartoe die daar weekelijks vertoefd 
Normaal gezien ging ik komen, maar hoor dat sommigen waarmee ik ging ander plannen hebben of waar iets tussengekomen is.
Nuja ik hoor nog wel van de rest maar zal m'n best doen om eens te komen binnenvallen 
HOPELIJK TOT STRAKS !!!! 
can't make it. Ik doe mee aan een squashtoernooike vnavond =\
| Originally posted by Gladius can't make it. Ik doe mee aan een squashtoernooike vnavond =\ |
Ik wil een poster voor op mijn kamer, Oester? 
nice , toch move x was ik te laat , daar kregen we zelfs een tekstje met foto .. ma was te laat :-)
outsoon ging ook nie lukken normaal , ma precies toch , sweet. staat er trance en progressive bij ?
ow ja, neem voor de volgende editie een webdesigner in dienst 
mijn broer kan dat eventueel gratis doen 
:-)
dude men webtalenten zo beledigen :-)
| Originally posted by Oester outsoon ging ook nie lukken normaal , ma precies toch , sweet. staat er trance en progressive bij ? |
Zehra typing: ey jonges! kwil ook een poster!