TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by dj_spare on Nov-20-2004 21:49:

quote:
Originally posted by Lynxx
Hoe zit dat eigenlijk met deze plaat? Heb hem 1 keer in een GDJB met volgens mij Gabriel en Dresden gehoord ofzo, en een keer in een set van Ozgur zelf.

Vind het echt een geniale plaat, maar gaat ie ooit nog een keer uitkomen of vaker gedraait worden???

hij is al uit gekomen op Electronic Elements als O.C. - Illusions

Posted by sndh on Nov-21-2004 22:20:

godver wat een geniaal nummer:

Good Livin - Feels so Chilled

De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan!

Posted by tijs08 on Nov-22-2004 15:08:

quote:
Originally posted by sndh
De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan!

geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller!

Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub)

en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet)

Posted by ChooChoo on Nov-22-2004 16:42:

quote:
Originally posted by tijs08

f****ck!! dat is dat nummer! Ik ging even kijken welk nummer dit was. Hier ben ik al best lang naar op zoek!

Posted by tijs08 on Nov-22-2004 16:55:

quote:
Originally posted by ChooChoo
f****ck!! dat is dat nummer! Ik ging even kijken welk nummer dit was. Hier ben ik al best lang naar op zoek!

hahaha, ik had precies hetzelfde! Deze zat in Holden @ Street Parade set van deze zomer

Posted by emre on Nov-22-2004 21:37:

Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix)

De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!!

Posted by Tim81 on Nov-22-2004 22:18:

quote:
Originally posted by emre
Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix)

De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!!

De plaat die mij juist deed smilen

Posted by Original on Nov-22-2004 22:52:

quote:

en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet)

Klint lekker inderdaad, mogen ze van mij wel draaien op Innercity.
That reminds me; morgen effe een kaartje halen.

Posted by sndh on Nov-22-2004 23:03:

heel vet nummer, maar als ik luister naar het begin van de EM van zabiela weet ik het weer .... zabiela en niet innercity ....

btw, tune: PJ Davy - What it;s worth!

Posted by New Wave on Nov-23-2004 14:30:

Damon Wild - Gaitu
Beter kan gewoon niet

Posted by basd on Nov-23-2004 16:42:

Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas:

Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix)

Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder)..

Posted by Partyhardy! on Nov-23-2004 16:52:

quote:
Originally posted by basd
Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas:

Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix)

Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder)..

Saw is al een hele tijd minder donker en die Blue Haze (Michael Burns wederom!) is idd heerlijk!

Posted by basd on Nov-23-2004 17:13:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Saw is al een hele tijd minder donker

Jammer, jammer, maar goed, niks aan te doen.. Maar eens kijken of ik ergens nog een paar oudere releases van ze op kan duiken, waren altijd wel lekkere plaatjes..

Posted by Partyhardy! on Nov-23-2004 17:17:

quote:
Originally posted by basd
Jammer, jammer, maar goed, niks aan te doen.. Maar eens kijken of ik ergens nog een paar oudere releases van ze op kan duiken, waren altijd wel lekkere plaatjes..

jammer, jammer? niet overdrijven he ik vind ze steeds betere releases brengen (het blijven progressive plaatjes hoor, echt geen trance)

Posted by Hitman on Nov-23-2004 17:22:

Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis?
Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen

Posted by basd on Nov-23-2004 17:25:

quote:
jammer, jammer? niet overdrijven he ik vind ze steeds betere releases brengen (het blijven progressive plaatjes hoor, echt geen trance)

Of het progressive blijft of niet maakt me niet uit, ik denk niet in dat soort termen. Het is gewoon dat die vroegere sound me meer aanspreekt

Zal alleen wel lastig worden om die platen nu nog te pakken te krijgen, zal wel tweedehands moeten. Misschien binnenkort maar weer eens naar Rare, wat ik me kan herinneren hebben die nog wel een voorraadje van wat oudere progressive (Whoop! en zo).

Posted by moogwai on Nov-23-2004 18:46:

quote:
Originally posted by dj_spare
hij is al uit gekomen op Electronic Elements als O.C. - Illusions

idd. Ook Not Even Winds staat daarop, welke ook nog steeds een van mijn faves van dit moment is.

quote:

Cool! Hier ben ik erg benieuwd naar!

Krijg ook nog steeds geen genoeg van Arcadia, wat een plaat is dat zeg!

Posted by Fkwebeman on Nov-24-2004 12:46:

Collenius - Dansplaat Every Single Day (Jean vs Brainpower)

dikke lol

Posted by ahp2002 on Nov-24-2004 14:42:

scumfrog - come on (new york mix)

dikke gitaarrockclub!

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2004 11:39:

quote:
Originally posted by Hitman
Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis?
Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen

haha dit ga je niet geloven ik was pas om half 11 sochtends thuis! en het was een beetje erg druk om te gaan springen maar vond er een heerlijk sfeer hangen dus dat maakte veel goed!

Die Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) is trouwens ook weer een toppertje inderdaad!

Posted by Hitman on Nov-26-2004 15:23:

quote:
haha dit ga je niet geloven ik was pas om half 11 sochtends thuis! en het was een beetje erg druk om te gaan springen maar vond er een heerlijk sfeer hangen dus dat maakte veel goed!

Half 11 de eerste trein ging om half 7 toch?

Kom je dinsdag ff langs in Kerkplein?

Posted by emre on Nov-27-2004 01:34:

Decomposed Subsonic - Atlantic View

Posted by basvh on Nov-27-2004 11:38:

quote:

Marco V en Bates toch?

misschien dat ik ook ff kom kijken, heb toch nog wat muntjes liggen.

Posted by Hitman on Nov-27-2004 11:42:

quote:
Originally posted by basvh
Marco V en Bates toch?

Laatste uur back2back met alleen eigen producties

komen dus

Posted by Partyhardy! on Nov-27-2004 14:55:

quote:
Half 11 de eerste trein ging om half 7 toch?

ben nu ziek
als ik beter ben kom ik wel uiteraard

Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »