TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
quote: |
Originally posted by Lynxx Hoe zit dat eigenlijk met deze plaat? Heb hem 1 keer in een GDJB met volgens mij Gabriel en Dresden gehoord ofzo, en een keer in een set van Ozgur zelf. Vind het echt een geniale plaat, maar gaat ie ooit nog een keer uitkomen of vaker gedraait worden??? |
godver wat een geniaal nummer:
Good Livin - Feels so Chilled
De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan!
Originally posted by sndh De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan! |
Originally posted by tijs08 geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller! |
Originally posted by ChooChoo f****ck!! dat is dat nummer! Ik ging even kijken welk nummer dit was. Hier ben ik al best lang naar op zoek! ![]() |
Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix)
De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!!
Originally posted by emre Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix) De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!! |
Originally posted by tijs08 geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller! Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) ![]() en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet) ![]() |
heel vet nummer, maar als ik luister naar het begin van de EM van zabiela weet ik het weer .... zabiela en niet innercity ....
btw, tune: PJ Davy - What it;s worth!
Damon Wild - Gaitu
Beter kan gewoon niet
Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas:
Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix)
Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder)..
Originally posted by basd Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas: Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix) Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder).. |
Originally posted by Partyhardy! Saw is al een hele tijd minder donker ![]() |
Originally posted by basd Jammer, jammer, maar goed, niks aan te doen.. Maar eens kijken of ik ergens nog een paar oudere releases van ze op kan duiken, waren altijd wel lekkere plaatjes.. |
Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis?
Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen
Originally posted by Partyhardy! jammer, jammer? niet overdrijven he ![]() ![]() ![]() |
Originally posted by dj_spare hij is al uit gekomen op Electronic Elements als O.C. - Illusions ![]() |
Originally posted by tijs08 Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) ![]() en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet) ![]() |
Collenius - Dansplaat Every Single Day (Jean vs Brainpower)
dikke lol
scumfrog - come on (new york mix)
dikke gitaarrockclub!
Originally posted by Hitman Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis? ![]() Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen ![]() ![]() |
Originally posted by Partyhardy! haha dit ga je niet geloven ![]() ![]() ![]() |
Decomposed Subsonic - Atlantic View
Originally posted by Hitman Kom je dinsdag ff langs in Kerkplein? |
Originally posted by basvh Marco V en Bates toch? |
Originally posted by Hitman Half 11 ![]() ![]() Kom je dinsdag ff langs in Kerkplein? |