TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
De waanzin is weer begonnen. In Den Ilp is de race om de mooiste kerstversiering in volle gang. In de loop der jaren is dit uitgegroeid tot het mekka van de kerstmis-freak. Duizenden Euro's worden uitgegeven om te pronken met de mooiste decoraties en lichten.
Touringcars rijden door de straat, files in het dorp om 9 uur 's avonds, bijna-botsingen, kranten en tv-programma's die opnames komen maken. Je wordt er hier af en toe stapelgek van.
Ik geef toe, vooral de periode tussen kerst en NY is prachtig, vooral als het sneeuwt. Maar harder dan 5 km/u rijden kun je wel vergeten, ergenis alom dus. Laten we het houden op 'elk nadeel heb ze voordeel'
Hier een kleine impressie, helaas zonder statief maar het geeft een goede indruk van het geheel. De straat is overigens enkele kilometers lang, en voorbij elke bocht is het weer een verrassing wat je te zien krijgt.
Hey JP, ik wil nog wel even onze pimp foto hebben he 
Die staat in de blije thread 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hier zou ik zo enorm hard gaan rijden he |
!
| Originally posted by jp De waanzin is weer begonnen. In Den Ilp is de race om de mooiste kerstversiering in volle gang. In de loop der jaren is dit uitgegroeid tot het mekka van de kerstmis-freak. Duizenden Euro's worden uitgegeven om te pronken met de mooiste decoraties en lichten. Touringcars rijden door de straat, files in het dorp om 9 uur 's avonds, bijna-botsingen, kranten en tv-programma's die opnames komen maken. Je wordt er hier af en toe stapelgek van. Ik geef toe, vooral de periode tussen kerst en NY is prachtig, vooral als het sneeuwt. Maar harder dan 5 km/u rijden kun je wel vergeten, ergenis alom dus. Laten we het houden op 'elk nadeel heb ze voordeel' Hier een kleine impressie, helaas zonder statief maar het geeft een goede indruk van het geheel. De straat is overigens enkele kilometers lang, en voorbij elke bocht is het weer een verrassing wat je te zien krijgt. |

| Originally posted by Remy D Ben vorig jaar door dit dorp gereden want een vriend van mij woont in den ilp maar het is idd echt supergaaf om te zien. ![]() |
ja je moet toch ieder aspect voor zo'n kerstdorp waarderen. 
| Originally posted by Matthijs was het echt nodig om voor deze ene zin al die foto's in je quote op te nemen? |
Tering das zijn een hoop lichies, Philips en de energieleverancier verdienen hier aardig aan 
Je zal het zaterdag met eigen ogen mogen bewonderen 
| Originally posted by jp Je zal het zaterdag met eigen ogen mogen bewonderen |
Wat ben je ouderwets zeg
M'n eigen gevelsteen 
Hier hebben Kluivert en Brat Pitt een appartement 
Glazenwasser gluurt bij hoertje naar binnen 
Waar maakt deze viespeuk foto's van 
http://groups.msn.com/EdenVaninVietnam
Hierbij de beloofde foto's van mijn tripje naar Vietnam. Ik heb geen zin om ze allemaal hier neer te zetten, maar met een link werkt het ook wel 
| Originally posted by jp |
| Originally posted by New Wave Nieuwe 'stille' snelheidsflitsers van Amsterdamse politie |

| Originally posted by @win http://groups.msn.com/EdenVaninVietnam Hierbij de beloofde foto's van mijn tripje naar Vietnam. Ik heb geen zin om ze allemaal hier neer te zetten, maar met een link werkt het ook wel |
| Originally posted by SnuggLe Zien er goed uit! Top man! |
[QUOTE]Originally posted by jp
M'n eigen gevelsteen 
waar is deze foto gemaakt? komt me bekend voor
Hier hebben Kluivert en Brat Pitt een appartement 
noorder speeltuin!! das heeel dichtbij zeg ! echt geinig dat was vroeger een oud schoolgebouw

Gevelsteen: hoek Palmstraat/Lijnbaansgracht (even kant)
Die apartementen aan het Karthuizersplantsoen zien er van buiten niet zo bijzonder uit maar binnen is het een en al luxe 
Winterlandschap
Deze appel is in de war
Ik heb net ook een paar fot�'s genomen, op lage kwaliteit 640 x 480. Over de kwaliteit ben ik niet zo tevreden (foto's zijn ook niet bijzonder goed) Helaas geen foto's van de vallende sneeuw.
fototjes zijn allemaal rondom het huis gemaakt
achtertuin

microfotografie 1

microfotografie 2

oprit + huis buren

voortuin + huis buren

| Originally posted by jp Gevelsteen: hoek Palmstraat/Lijnbaansgracht (even kant) Die apartementen aan het Karthuizersplantsoen zien er van buiten niet zo bijzonder uit maar binnen is het een en al luxe |
| Originally posted by Daveje palmstraat is bij mij om de hoek precies, vandaar dat dat plaatje zo bekend voorkwam.. me zusje speelt vaak in die speeltuin voor dat pand, ze heeft nog is met kluivert en ze kinderen gevoetbald |
| Originally posted by SnuggLe Lol, ik had nu al wel een reply verwacht op het woord zusje, in de trant van "Pics or stfu!" |
nu je het zegt..