TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by n0bben alvtr�ja och glowsticks funkar hoho |
| Originally posted by n0bben alvtr�ja och glowsticks funkar hoho |
h�h�h�...
Funderar p� att starta ett "90 konto" och samla in pengar f�r v�lg�rande �ndam�l...
| Originally posted by SteveTranz4ever De e ju synd att du testar dina glowsticks redan nu, dom har v�l en brinntid p� n�gra timmar bara h�h�h�...Fan jag e sugen p� att �ka... billigaste flyg jag hittat �r f�r 1681:- Har fan inte r�d Funderar p� att starta ett "90 konto" och samla in pengar f�r v�lg�rande �ndam�l... |

billigast som finns.
enda problemen �r att flyget p� s�ndag g�r f�r tidig s� m�ste man ta den p� m�ndag..
| Originally posted by jeremy1984 TC sl�pper en "reserv-lista" till en ny buss imorn (den 6e) kl 18 ifall du skulle vinna p� lotto ikv�ll eller s� |

| Originally posted by ScuL http://www.wmbakker.cistron.nl/webshare/ta/teflyg.png billigast som finns. enda problemen �r att flyget p� s�ndag g�r f�r tidig s� m�ste man ta den p� m�ndag.. |
f�r mig �r Basiqair/Transavia enda alternativet n�r jag flyger till Sverige bara f�r att KLM och SAS fr�gar mer �n 200 euro f�r ett flyg till Arlanda.. (f�rst�r fortfarande inte v�rf�r, n�r man boker fr�n Sverige �r det mycket billigare).
hur blir det nu? kommer n�gra fler fr�n ta ner med den andra bussen eller? vet att swetrance (jare) blev lidande nu.. :/
m�ktigt om det blir 2bussar ner! 
jag � tobo99 har ju bokat buss nr2.
Bara hoppas att den inte blir inst�lld.
N�gon som vet hur man kan best�lla biljetter till TE ifr�n Sverige? Har tyv�rr inga kontakter d�r nere s� =/
det g�r inte.
men man kan �nd� best�lla fr�n alla andra EU-L�nder
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
So far? 
| Originally posted by jeremy1984 SWE_TRANCE tobo99 jeremy1984 Dioxys Vizay Pjox MojjMojj Funfrock jofawe Cube So far? |
vilka h�r ska in till amsterdam under dagen?
| Originally posted by Pjox Neej, J�r�my ska du me ![]() |

| Originally posted by Vizay vilka h�r ska in till amsterdam under dagen? |
Utrecht?
| Originally posted by jeremy1984 SWE_TRANCE tobo99 jeremy1984 Dioxys Vizay Pjox MojjMojj Funfrock jofawe Cube So far? |

Vad kostar det att ta sig fr�n rotterdams flygplats till eventlokalen?
www.ns.nl -> english rotterdam central -> utrecht
och n�gra euro f�r bussen (typ 2 lr 3)
| Originally posted by Vizay vilka h�r ska in till amsterdam under dagen? |
| Originally posted by jeremy1984 Slyna! ![]() Vart ska man annars ta v�gen? Utrecht? |

| Originally posted by Vizay tjae det �r ju ett alternativ, ska tydligen finnas en del sjysta aff�rer � s�nt d�r ocks� men jag antar att amsterdam e lite roligare ![]() blir v�l lite l�ttare � ta sig runt den h�r g�ngen iaf nu n�r man varit d�r en g�ng ![]() Minns ganska v�l hur det e uppbyggt d�r |

Hm. det �r fortfarande h�st h�r .. men antagligen �r det detsamma i Sverige n�r jag kollar p� nyheterna o. v�dret.
Regn har vi ibland.. man vet aldrig
n�got jag skulle vilja g�ra �r duscha innan man g�r till TE, n�gra tips p� vad man kan g�ra? hotell verkar lite dyrt :/
| Originally posted by Dioxys n�got jag skulle vilja g�ra �r duscha innan man g�r till TE, n�gra tips p� vad man kan g�ra? hotell verkar lite dyrt :/ |
| Originally posted by SWE_TRANCE H�ller med, jag var riktigt sliten sist efter allt j�vla regn och en heldag i Amsterdam :/ Har f�r mig att en del fr�n TC duschade i n�gon n�rliggande simhall i Utrecht 2003? |
men �r inte s�ker
| Originally posted by Vizay tjae det �r ju ett alternativ, ska tydligen finnas en del sjysta aff�rer � s�nt d�r ocks� men jag antar att amsterdam e lite roligare ![]() blir v�l lite l�ttare � ta sig runt den h�r g�ngen iaf nu n�r man varit d�r en g�ng ![]() Minns ganska v�l hur det e uppbyggt d�r |