TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Right Now: Food
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Posted by Phortastic on Dec-07-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Gladius
moet wel hard zijn =\. Ik mag zoveel eten ik wil, ik kom toch niets bij. Ik ben wel vrij mager (mss te mager), maar het boeit me niet echt om er struiser uit te zien. (al die spieren kweken -fitness bv- komt imo toch maar neer op machogedrag). Als ge gewicht kwijt wilt geraken, ga dan echt sporten eh...
seg Tom, stuur me zo 'ns wat bammetjes aub =).

same here
en I agree met da fitness gezeik

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-07-2004 17:59:

fitness is tof

en jah, als da macho gedrag is ... sjah, dan is da ma zo ... anderen weten beter about me

Posted by Xilver on Dec-07-2004 18:39:

Boohoohoo, fitness gezeik... Ik ben geen macho, en ik zal da ook nooit zijn, de mensen die mij kennen zouden dat toch moeten beamen. En als ik dan macho-gedrag vertoon is dat om onnozel te doen en de echte macho's belachelijk te maken.

Is het toegestaan van een beetje spieren te proberen kweken? Ik wil niet voor de rest van m'n leven met een kiekeborstje blijven rondlopen he

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-07-2004 19:30:

ik wil gewoon een sexy borstkas looooool

nee euh, da was eigenlijk eerlijk

en trouwens, altijd die dinges die ik moet verhuizen thuis, die spieren komen altijd van pas

*tijd voor een 20.30 uurtje* :: Danone en fruit met perzik en een glaasje fruitsap

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 19:51:

Kheb ook een jaar of 6 geleden door een blessure moeten stoppen met sporten, en kben toen ook op een jaar tijd 15 kilo aangekomen. Maar die heb ik er relatief snel afgekregen door gewoon terug te sporten en vooral minder te eten. Gezond eten hoeft zelfs helemaal niet, gewoon uw hoeveelheid dratisch verminderen...

Posted by Buoyant on Dec-07-2004 21:15:

Hoezo matcho gedrag?
ik fitness ook wel eens en ik zie er gewoon stoerder uit nu en heb ook minder schrik als ik over straat loop . Btw dat scoort ook grieten met hopen, geloof mij spieren is the way to gooooooooo

NOT

(je doet toch wat je wil zeker, het gaat tenslotte toch om het innerlijk )

ik kan matcho niet eens schrijven, naah

Posted by Tiger777 on Dec-07-2004 21:23:

Suikerwafelke

Posted by Kaidreas on Dec-07-2004 21:28:

quote:
Originally posted by djcresto
ik ga deze thread hier nie teveel lezen. Kheb in men leven al genoeg en te ongezond gegeten wat al gans men leven leidde tot overgewicht. De laatste maanden heb ik daar nog echt iets aan gedaan. En theeft nog geholpen ook. Kmoet zeggen bij momenten is het echt wel moeilijk om die lekkere dingen te laten liggen.

ik kom zelf ook van een serieus buikje... tom heeft mijn pas (mijn identiteiskaart e... kzet het er maar bij, anders kunt ge die zin anders lezen) zelfs al eens gezien, en die is gewoon om te gieren. ik denk dat mijn hoogtepunt toch wel 90 was.
toen ben ik gaan werken en nu zit ik op 74.en dat op een half jaar niets slecht. gezie den bouw is toch nog voor iets goed.
btw Ik vind da raar dat jullie fitnessen als macho bezien. wtf ik bedoel das toch hetzelfde als sporten ge traint toch dezelfde spieren, of de spieren naar keuze... en trouwens er bestaat ook een verschil... conditie fitnessen of power.. en die power das macho en das voos want op den duur hebt ge 2 armen van 50cm omtrek en van die klein beentjes and stuff. (stom zicht imo)
en zoals bouyant zei.. een beetje spieren maakt toch indruk, kzeg niet bodybuilder. maar het maakt toch indruk. maar in the end is het gene da van binnen zit belangrijk.

Posted by Dark Apostle on Dec-07-2004 21:55:

Ben een duveleke aan het drinken

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 22:17:

Just een pak friet met tartaar en sat�kruiden binnen, echt ni gezond als ge al 3 keer gegeten hebt op nen dag...

Posted by djcresto on Dec-07-2004 22:25:

quote:
Originally posted by Phortastic
en I agree met da fitness gezeik

tja hieraan vind ik nu ook heel weinig gezeik aan. Op een goed begeleide manier fitnessen is toch gezond. 3 jaar geleden ben ik in de zomerperiode op 3 maand tijd 45 gaan fitnessen. Hiervan voelt ge na een paar jaar zelfs nog de gevolgen van. Je bent fitter, gezonder. Fitness als sport zou ik zelf nooit doen, prote�nenshakes, pottekes pr�par� gaan eten erbij zal ik ook wel nie doen. Bij mij was die fitness toen enkel een voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Posted by djcresto on Dec-07-2004 22:26:

vandaag gegeten trouwens
ontbijt paar snedes brood met het laatste chocoladen postuur.
smiddags 200gr brood met franse salami, strassbourg en gekookte ham
savonds spinaziestoemp met chipolatta's
en hiernet een aantal vitalineakoekjes

Posted by Jasperovitsj on Dec-09-2004 12:11:

Milky Way crispy rolls

Das zoooooooooooo lekker, ongeloofelijk!

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-09-2004 13:07:

*vanille wafeltje*

straks ne keer een goe broodje halen int stad ... na men bezoekje aan de sound-station

beetje ontspanning tijdens den blok kan geen kwaad

Posted by Xilver on Dec-09-2004 18:18:

Ja mannen, wish me luck. Den deze gaat koken...

Tagliatelli met scampi's en zalm in een roomsauske, yummay!

Posted by Tiger777 on Dec-09-2004 18:56:

oeh, klinkt lekker. Veel geluk

Posted by Xilver on Dec-09-2004 19:02:

Doemme zeg, da's nog ni slecht gedaan, al zeg 'k het zelf

Posted by Tiger777 on Dec-09-2004 19:11:

Uit de kookboek toch? Het klinkt as een goeie combinatie die ge nooit zelf bedacht kunt hebben

Posted by Xilver on Dec-09-2004 19:35:

't is iets dat m'n vriendin regelmatig al eens klaarmaakt... en nu da ze 't land uit is, moet ik mezelf behelpen he En 't kan ni alle dagen pizza of frieten zijn

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-10-2004 00:06:

op den volgende beta party kookt xilver

nah

vanavond: fritte met andalouse & nen mexicano ... was weeral ff geleje

nu: glaasje fruitsap voor het slapen gaan

Posted by Jasperovitsj on Dec-10-2004 14:14:

quote:
Originally posted by Xilver
Ja mannen, wish me luck. Den deze gaat koken...

Tagliatelli met scampi's en zalm in een roomsauske, yummay!

Loose the scampi's, en neem champignons in de plaats, muuuuuuuch better!
En om uw roomsaus helemaal onweerstaanbaar te maken: een beetje Boursin cuisine eronder, echt zalig!

Right Now:

Een omelet met sucuk (soort van Turkse salami-achtige worst, yummy) en feta, gemaakt door mijn vriendinnetje...njam njam!

Posted by Xilver on Dec-10-2004 14:19:

scampi's > champignons kthxbye

Posted by djcresto on Dec-10-2004 14:53:

quote:
Originally posted by Xilver
scampi's > champignons kthxbye

+100

Posted by Tiger777 on Dec-10-2004 16:40:

champions + zalm

Posted by Nyah on Dec-10-2004 17:33:

Had een maand geleden een boekenbon op school gewonnen door men 'heum' voortreffelijk frans
Heb er t voorbije weekend 3 kookboekjes mee gekocht "Creatief koken : voorgerechten, oven en italiaans", kwestie van toch es wat meer te kunnen klaarmaken als een eenvoudige pasta, omelet (klop-eike noemen we dat bij ons thuis, btw ), enz...
Vandaag wel eenvoudig pizzake opgewarmd, morgen ga ik mijn kooktalent eens op de proef stellen

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »