TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto waarom krijg ik toch niks |
| Originally posted by Mystique Ja echt eh, ik wil ook dingen krijgen |
Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien 
| Originally posted by Meltoz Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien |
vind ik wel erg eigenlijk...
hopelijk is het uitverkocht voordat de line-up bekend wordt gemaakt... en zetten ze dan "DJ jean 8hour dj-set" op den affiche
Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen
die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be
Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ?
| Originally posted by Aur�lie Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be |
| Originally posted by Jasperovitsj maja, tijd dan om met de BETA thug crew wat mensen "discreet" hun tickets afhandig te maken zodat we toch kunnen gaan dan |
mmmmm...Sensation
ssssttt...i know one lil secret,M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium
But keep it a secret..no more i can tell.
And also!!!!??? 
| Originally posted by Tranzjedi ssssttt...i know one lil secret....M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium |
| Originally posted by Aur�lie Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ? |
Heb mijn tickets al aangekocht. Hopelijk is 't geen kat in de zak. Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens ��n keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence...
| Originally posted by Nagib Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens ��n keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence... |
, zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor
.
| Originally posted by Aur�lie En M.I.K.E op Sensation , zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor . |

Ik wil eerst de line up weten vooralleer een kaart te kopen!
Naar ID&T normen zal zou die ongeveer 3 maand voordien moeten bekend zijn, dus nog even afwachten...
Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!!
| Originally posted by Joker666 Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!! |
| Originally posted by Gladius bwa, zolang de lineup er niet op verslechtert hoort ge mij niet klagen. |
| Originally posted by Aur�lie Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be |
| Originally posted by Jasperovitsj Mmm, interesting... Let's check if this is true or just a rumour... |
| Originally posted by Dark Apostle Innercity: Brussels had zoiets voor... |
JAH AMAI KHOOP DATTET DAAR WEER NI VOL BREEZERPROGSEUTEN GAAT LOPEN WANT AMAI... DAS NI PLEZANT AMAI... WANT IK BEN GENE PROGFAN MAAR EEN MEGA HARDCOREHEAD
AMAI

Steffy !
De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin
) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc...
| Originally posted by The_G0dfather De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin ) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc... |