TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by Mystique on Dec-17-2004 19:24:

quote:
Originally posted by djcresto
waarom krijg ik toch niks

Ja echt eh, ik wil ook dingen krijgen

Posted by Phortastic on Dec-17-2004 19:48:

quote:
Originally posted by Mystique
Ja echt eh, ik wil ook dingen krijgen

laat op 5 verschillende sites uw email adres achter, dan is da zo gefixed

Posted by Meltoz on Dec-18-2004 20:45:

Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien

Posted by Jasperovitsj on Dec-18-2004 22:13:

quote:
Originally posted by Meltoz
Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien

Wat de naam Sensation alleen al niet kan doen...

Posted by Bertn on Dec-19-2004 00:05:

vind ik wel erg eigenlijk...

hopelijk is het uitverkocht voordat de line-up bekend wordt gemaakt... en zetten ze dan "DJ jean 8hour dj-set" op den affiche

Posted by Aur�lie on Dec-19-2004 00:19:

Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be

Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ?

Posted by Jasperovitsj on Dec-19-2004 00:25:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be

I don't like the sound of that...

maja, tijd dan om met de BETA thug crew wat mensen "discreet" hun tickets afhandig te maken zodat we toch kunnen gaan dan

Posted by Aur�lie on Dec-19-2004 00:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

maja, tijd dan om met de BETA thug crew wat mensen "discreet" hun tickets afhandig te maken zodat we toch kunnen gaan dan

Dan neem je'r toch eentje mee voor mij hoop ik

Posted by Tranzjedi on Dec-19-2004 01:48:

mmmmm...Sensation

ssssttt...i know one lil secret,M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium

But keep it a secret..no more i can tell.

And also!!!!???

Posted by Jasperovitsj on Dec-19-2004 01:51:

quote:
Originally posted by Tranzjedi

ssssttt...i know one lil secret....M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium

Mmm, interesting...

Let's check if this is true or just a rumour...

Posted by TOR on Dec-19-2004 09:11:

quote:
Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ?

de website gaat online op 1 januari, mss krijgen we dan al een paar namen. het zou me eerlijk gezegd verwonderen mochten we de volledige line-up dan al kennen.

zou het iig zeer erg vinden mochten alle tickets al de deur uit zijn v��r de line-up bekend wordt.

@ tranzjedi: where did you get that information from? or are you just playing with us?

Posted by Nagib on Dec-19-2004 11:08:

Heb mijn tickets al aangekocht. Hopelijk is 't geen kat in de zak. Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens ��n keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence...

Posted by Aur�lie on Dec-19-2004 11:53:

quote:
Originally posted by Nagib
Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens ��n keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence...

Als je het enkel gewoon eens wil meemaken , ga naar die arena man ! Je zult qua show en locatie echt niet teleurgesteld worden.

En M.I.K.E op Sensation , zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor .

Posted by Tranzjedi on Dec-19-2004 12:01:

quote:
En M.I.K.E op Sensation , zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor .

Maybe it's about time to take OUR Mikey more seriously

Tor..this information is accurated,other dj's not sure yet,but don't expect a line up like T.E.

maybe Ferry will show up this time

Posted by Joker666 on Dec-19-2004 14:25:

Ik wil eerst de line up weten vooralleer een kaart te kopen!

Naar ID&T normen zal zou die ongeveer 3 maand voordien moeten bekend zijn, dus nog even afwachten...

Posted by Joker666 on Dec-19-2004 14:28:

Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!!

Posted by Gladius on Dec-19-2004 14:37:

quote:
Originally posted by Joker666
Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!!

bwa, zolang de lineup er niet op verslechtert hoort ge mij niet klagen.

Posted by djcresto on Dec-19-2004 16:57:

quote:
Originally posted by Gladius
bwa, zolang de lineup er niet op verslechtert hoort ge mij niet klagen.

agree, ik veronderstel dat de hele omkadering en organisatie er niet slechter op wordt.

Posted by Dark Apostle on Dec-19-2004 19:09:

quote:

Innercity: Brussels had zoiets voor...

Posted by Jasperovitsj on Dec-20-2004 12:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mmm, interesting...

Let's check if this is true or just a rumour...

I checked, and even Scannerboy doesn't know anything about it. So there's only one source left to get your rumours confirmed or denied

Posted by Aur�lie on Dec-20-2004 14:40:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Innercity: Brussels had zoiets voor...

Dacht dat het geen succes was ? Of vergis ik mij ?

Posted by Wildfir3 on Dec-21-2004 17:40:

JAH AMAI KHOOP DATTET DAAR WEER NI VOL BREEZERPROGSEUTEN GAAT LOPEN WANT AMAI... DAS NI PLEZANT AMAI... WANT IK BEN GENE PROGFAN MAAR EEN MEGA HARDCOREHEAD

AMAI

Posted by pooley on Dec-21-2004 18:02:

Steffy !

Posted by The_G0dfather on Dec-22-2004 21:48:

De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin ) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc...

Posted by Mystique on Dec-22-2004 21:55:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin ) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc...

Kwill ook ne DVD

Pages (38): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »