TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
iemand die soms Cirus neemt voor de neus?
daar kunde ook serieus slap van zijn. Ge voelt direct dat het bacteri�n afbreekt, maar niet alleen de slechte.
Ik ben trouwens verslaafd aan 'nesivine' neusspray. Zonder kan ik nie leven
Is een spray tegen de verstopte neus die je normaal slechts 1 of 2 weken mag nemen. Ik zit al aan 3-4 jaar denk ik. Der zit ook efidrine in dus ik vraag me af wat het zou geven als ik ooit eens dopingcontrole moet ondergaan.
| quote: |
| Originally posted by djcresto Ik ben trouwens verslaafd aan 'nesivine' neusspray. Zonder kan ik nie leven Is een spray tegen de verstopte neus die je normaal slechts 1 of 2 weken mag nemen. Ik zit al aan 3-4 jaar denk ik. Der zit ook efidrine in dus ik vraag me af wat het zou geven als ik ooit eens dopingcontrole moet ondergaan. |
Heb daar ook last van gehad, heb 2-3 jaar veel te vaak neusdruppels gebruikt met als gevolg dat m'n reukzin er sterk op achteruit ging...
Bij verkoudheden hielp niets meer, ...
Ben gewoon gestopt en alles is terug normaal nu (allez, t is maar wat je normaal noemt he).
tijdens verkhoudheden helpt het bij mij wel nog
maja kzou er toch is vanaf moeten geraken
ow jom, verslaafd aan neusdruppels.. tis een keer iets anders 
SNUIVEUUUUUUUUUUUH !!! ![]()
aaaaaaaargh.. ik haat het wanneer mensen denken dat hun wagen evenveel waard is als hun leven

nen sjeiken bak tegengekomen in gent ja ? 
nee, mijn ma is gewoon met iemand in een discussie verwikkeld geraakt omdat ze tijdens het uitstappen met de deur te dicht in de buurt van de wagen ernaast was gekomen..
er was totaal niets aan de hand, maar mevrouw uit de wagen ernaast kreeg het bijna aan haar hart. "oh nee, stel je voor, bijna een paar millimetertjes van mijn waardevolle lak eraf!"

^ das idd zielig, krijg ik ook schijt van 
Jah, ze moeten idd niet beginnen zagen als het er niet eens tegen was
Om dan nog te zwijgen over de mensen die teken doen da ze u voorlaten ma hun dan halverwege bedenken
Juist mijn mp3 speler moeten formateren, was niet veel beweging meer in te krijgen, hij doet het nu gelukkig weer, maar ben nu ongeveer een 17 Gb aan mp3 en bestanden kwijt,is dat het einde van de wereld niet en heb ik nog het een en ander op cd staan, maar toch, tis flink frustrerend,
dus voorlopig raad ik mensen af om geen Creative Zen Touch mp3 speler te kopen
, nee shit happens, heb er al veel plezier van gehad.
K*T
net een trojaans paard ontdekt op laptop.
Enneuh, die staat nu ook op t netwerk
En ja, t is mijn fout! Komt ervan als ge meer ligt te surfen als te werken he